Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Midlertidig pause Søn 12 Feb 2012, 05:12
Hej allesammen.
For tiden har jeg det ikke ret godt IRL, hvilket min kreativitet lider under så derfor må jeg desværre meddele at jeg tager en midlertidig pause herfra. Jeg vil stadig være her og lave noget moderator arbejde, og vil tjekke min indbakke jævnligt, men emner er jeg ikke klar til endnu.
Fortsæt god ferie folk :)
- Wilith
Gæst Gæst
Emne: Sv: Midlertidig pause Søn 12 Feb 2012, 05:15
Vi kommer til at savne dig ): God bedring, eller ... Håber du får det bedre :D
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Midlertidig pause Tors 16 Feb 2012, 02:20
.... Nævnte jeg at jeg ikke kan finde ud af holde pause? Nå men det kan jeg ikke, så jeg er i gang igen xD
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Fre 02 Mar 2012, 23:28
Lalala.. jeg er blevet overfaldt af sygdom, feber, hovedpibe og alt det der.. som i nok kan høre er jeg rigtig heldig for tiden.. ej, jeg vil forsøge at være på så meget som muligt, men jeg ved ikke hvor meget min krop vil gå med til xP
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 00:17
Right.. Så døde mit internet.. Derfor skriver jeg lige nu fra min lånemobil(for min mobil er også død! Jeg skaber en hær af udøde elektrotiske tingester!) som er lort at skrive på.. Derfor! Vil jeg nok ikke være set meget på fordi at tdc også holder ferie. Beklager folk, men vi snakkes på den anden side ._.
Sidst rettet af Wilith Man 09 Apr 2012, 01:47, rettet 1 gang
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 00:32
Damn girl...
det er lige før dine destruktive evner overgår mine XD
og det siger satme ikke så lidt!!!!
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 01:49
Ja, jeg er dygtig ikke xD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 03:28
jo faktisk XD
Der må være nogle ekstra dots i destruktion af elektronik XD
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 05:07
Wuhu It fixed itself!!! xD *laller lykkelig omkring*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 05:28
Must be because of the dude I sacrificed here earlier :D
Good to have you back xD
*Har forresten ikke rigtig oplevet at W var væk på noget tidspunkt xD*
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Man 09 Apr 2012, 05:30
Well.. jeg var også kun væk i et par timer.. imens fandt jeg nogle kattekillinger at lege med! *får små hjerter og regnbuer i øjnene*
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Fre 11 Maj 2012, 18:04
Nå ligesom V har eksamner, forberedelse, sidste skoledag og så videre også sneget sig op på mig. Så.. derfor er jeg nok ikke lige så meget på som jeg ville ønske/burde, men jeg kigger forbi en gang imellem xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Midlertidig pause Fre 11 Maj 2012, 21:03
Held og lykke med dine eksamener, Wil! Vi vil vente på at vores yndlingsvampyr kommer tilbage til os xD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Midlertidig pause Lør 12 Maj 2012, 01:18
Willy.. Det køre ikke for dig! Men jeg venter da gladeligt på, at min lille regnebue ven, kommer tilbage igen! Orh! Du får mig til, at rime! Du er syg kvinde! o_O
Men i hvert fald! Held og lykke din.. din!!.. Willy! :D
Procella Admin
Emne: Sv: Midlertidig pause Lør 12 Maj 2012, 01:19
Ahæm...
Willy?
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Midlertidig pause Lør 12 Maj 2012, 02:24
Hahahahahaha!
Procella Admin
Emne: Sv: Midlertidig pause Lør 12 Maj 2012, 02:28
Someone got it! XD
I rest my case XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Midlertidig pause Lør 12 Maj 2012, 02:44
NEVER MIND! XD
Wilith B-rang
Emne: Sv: Midlertidig pause Tors 17 Maj 2012, 08:06
jeg kommer ikke på imorgen og det meste af fredagen da jeg først skal til en konfirmation og derefter 18 års så jeg sover længe fredag.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …