|
| tja. - Gracey | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:08 | |
| Gracy så på ham mens han bevægede sig over ved komfuret. Hun var ikke sulten, så hun takkede nej til æggene med en rysten på hovedet. "Regnen har gjort mig lidt kold." Sagde hun og så på ham med et lille smil i mundvigerene, han havde næsten været for sød ved hende, hun havde prøvet at hun bare blev inviteret hjem til en, som hun knap nok kendte. Men det var.. rart.. Hun følte hun fik en opmærksomhed fra ham, det var anderledes end den opmærksomhed hun normalt fik, alle ville altid passe på hende, men ved ham var det en anden måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:19 | |
| sor lod æggene passe sig selv og gik hen til sengen og trak en lille kuffert ud og tog en t-shirt og et par bukser frem og smed dem over til hende og sagde " du kan låne det hvis du vil men vent lidt med at skifte jeg skal lige noget." sor gik hen til hullet og stak armen ind men kunne ikke få fat i noget derinde. han tog og slog så hårdt han kunne til vægen og med et raballer røg detlille stykke sammen. og en cement ring og noget træ røg ud noget af det var brændt lidt. "sådan noget lort. så var det faldet ned" sagde saor der hentydede til den hylle der var i vægen som i virkeligheden var en træpæl som var brugt til at bygge pakhuset. sor slæbte ringen hen i midten af all møblerne og smed træet ned i den lille ring. han tog og tændte det andet blus og hpldt et stykke træ over flamen til den tog fat. sor smed det ned under de andre stykker træ og snart var der godt gang i det. "bare skift. jeg kigger ikke" sagde han og smed sin våde trøje ved siden af det lille bål hvorefter han gik hen til ægene igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:24 | |
| Gracy greb tøjet han smed over til hende, den venlighed han viste overfor hende var meget ualmindelig for hende.. Eller ikke ualmindelig, men ualmindelig fra en der havde fået hendes navn af vide for kort tid siden. Gracy vendte ryggen til ham og tog kjolen af, hvorefter hun tog t-shirten og bukserne på. Det var lidt for stort, men stadig bedre end den våde kjole. Gracy lod sit hoved falde forover så hun kunne rode i hendes hår, og måske tørre det lidt på den måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:29 | |
| sor tog ægene af blusset og ned på en tallerken. han satte dem på sofaen og gik over til kufferten og tog tørre bukser og t-shirt på. han var ikke så blufærdig så det gjorde noget. han smed kufferten under sengen igen og tog sit eget og hendes våde tøj og hang det over kanten på sengen hvorefter han tog ægene og satte sig på sengen og spiste dem med en lille hvid plastik gaffel. "det er ikke ligefrem luksus. men jeg klare mig da" sagde han og tog en bid af maden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:34 | |
| Gracy kunne ikke holde ud at han rent faktisk boede der. Hun hadede når folk boede under sådan nogle forbehold. "Flyt ind hos mig." Fløj det ud af Gracy, hun dækkede straks sin mund med hendes hænder. *Det sagde du bare ikke!* Tænkte Gracy for sig selv og så ned på hendes sko, hun havde det helt dårligt, hun blev svimmel af tanken om det hun lige havde gjort. Hendes kinder blussede op til kogepunktet og blev helt røde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:43 | |
| sor blev så fortumlet over det hun sagde at han fim maden galt i halsen og begyndte at hoste. han blev ved med at hoste og da det endelige stoppede kiggede han på hende med opspilede øjne og sagd betuttet "Jamen..... Det kan jeg da ikke!" han satte ægene på gulvet og gik hen og satte sig ved siden af hende. "jeg kan jo ikke bare flytte ind og sådan være til besvær" sagde han og pakkede hende ind i tæppet han blev helt rød i hovedet. det var første gang han havde rødmet så meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:48 | |
| Sors hosteri hjalp ikke ligefrem på hende rødmeri. "Du vil ikke være til besvær, jeg er lige flyttet hertil, og kunne godt bruge nogle at bo sammen med, og jeg ville ikke kunne efterlade dig her. " Sagde Gracy og så på ham mens han rødmede, det var ikke ligefrem det hun forventede men han kunne være blevet vred, så det reaktion var bedre. "Jeg har også brug for en der kan beskytte mig." Sagde hun og så smilende på ham. Det kunne nu være rart at få en at bo sammen med, selvom de næsten ikke kendte hinanden. Men det kunne de komme til, og Gracy stolede på ham, så hvorfor ikke bare springe ud i det? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 08:53 | |
| "jamen" pausede sor og tog hendes hånd der lå på sofaen. "jeg, vi, du" han kunne ikke rigtigt finde ordene frem men sagde så. "okay. sandheden er. jeg ved ikke om det er en god idé. jeg mener. jeg har boet her i snart 8 år alene. det vil bare virke meget fremmed for mig" sagde hun og kiggede undskyldende på hende mens han dog et eller andet sted havde lyst til at flytte ind hos hende. han havde det jo ikke slemt her. men tilbudet var bare så fristende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:00 | |
| Gracy kunne godt følge ham, men hun havde et godt argument i baglommen. Hun lagde sin anden hånd oven på hans. "Jeg har boet det samme sted i 22 år, men så flyttede jeg og er langt fra vænnet til det nye sted. Vi kan blive vant til det sammen, og nogle siger forandring er godt." Gracy ville på ingen måde tvinge ham til det, men hun ville heller ikke efterlade ham i det pakkehus, det kunne hun bare ikke. Gracy så smilende på ham mens hun ventede på et endeligt svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:04 | |
| "okay" sagde sor kort og kiggede hende i øjnene hvis det vil gøre dig glad. han aede hende kort på kinden og smilte skævt men med en varm udstråling og kiggede med et varmt blik i hendes øjne. "så flytter jeg ind hos dig.han satte sig lidt tættere på hende. og spurgte "hvad skal jeg tage med? og hvordan ser det ud der hvor du bor?" han virkede ikke nrvøs men tværtimod lidt halvspændt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:17 | |
| Gracy så smilende på ham. "Indtil videre skal du nok bare have en seng, og så dine personlige ting med." Gracy så på ham da han kiggede hende i øjnene. "Jeg er ikke helt sikker på indretningen endnu." Sagde Gracy og fik røde kinder da han rørte dem. "Der er en rimelig stor stue, et køkken og et wc." Gracy håbede ikke han havde noget imod at de skulle sove i samme rum. Gracy var rigtig spændt på det hele, en ny lejelighed og en bofælle. "Det lægger her i Sheria, ikke så langt herfra." Sagde Gracy med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:26 | |
| sor synes det var sødt at hun rødmede og kunne ikke lade være med at sende et sødt varmt smil. han kiggede hende i øjnene med sine ejne brune og man kunne tydeligt se taknemmeligheden. "det betyder virkeligmeget for mig at du stoler så meget på mig" sagde sor og rykkede en smule tættere på hende og gav hendes hånd et lille klem. han ville beskytte hende med sit liv om det gjaldt. specielt nu da hun var så gavmild og så forstående over for ham. det blev nok lidt sjovt og man skulle nok lige vende sig til tanken om ikke at sove alene mere. men sor havde det fint med det. hun var jo rigtig sød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:31 | |
| Gracy blev lidt overvældet med al den nærkontakt han gav hende, sådan noget kunne virkelig gøre hende genert. Et sødt smil spillede på hende læber, hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle håndtere det hele, hvilket irriterede hende grænseløst, hun havde det bedst med at have et overblik. Hun sad bare stille, nærmest som om hun var lammet, og så ind i hans øjne. Det var så forvirrende alt sammen, selvfølgelig havde hun selv tilbudt det, og ville selvfølgelig holde sit løfte, men alligevel var hans glæde og taknemmelighed så overraskende, det var da ikke noget. Hun havde jo pladsen alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:37 | |
| sor sad og kiggede hende et stykke tid i øjnene og spurgte så uden at kigge væk og uden at røre sig. "skal vi komme afsted" han hvidste ikke hvorfor han sad og kiggede sådan på hende. der var noget over hende. hendes øjne. han var bange for at hun fandt det underligt. men han kunne ikke tage øjnene fra hende. han begyndte at rødme mere end før og fik sommerfugle i maven hun var yndig. hendes læber. hendes øjne. der var noget over dem. han ville rykke tættere på hende. men kunne ikke bevæge sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:47 | |
| Gracy følte sig fanget i øjeblikket, hun ville bevæge sig for at hjælpe ham med at samle hans ting, men hun kunne ikke, hans øjne fangede hende, de brune øjne der smeltede sig ind i hendes, det var ubeskriveligt. Gracy fik efter lang tid løsrevet sig fra øjeblikket, det var som om en atmosfære havde lagt sig over dem, og kun dem. "Vi må heller komme afsted inden det bliver alt for mørkt." Sagde hun og rømmede sig, hun var stadig varm i kinderne efter deres intense stirren ind i hinandens øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 09:53 | |
| sors hjerne koblede fra et øjeblik. han var satdig som i en trance og langsomt lagde han en hånd på hendes hals og lænte sig stille frem og kyssede hende. blidt. hun hvade de blødeste læber i verden. han tænkte slet ikke. han nød bare hvert sekund. han havde lukket øjnene. han kunne mærke varmen fra hendes krop. hendes aura blussede op. med et kom sor til sig selv og stopped kyddet og trak sit ansigt lidt tilbage og hviskede "u-u-undkyld" han kiggede med et undeskyldende blik lig ind i hendes smukke øjne og tænkte *åh nej åh nej åh nej der røg den bopæl og den dejlige pige* han havde stadig sin hånd på hendes hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 10:00 | |
| Gracy kunne ikke undgå at kysse igen, om det var noget hun gjorde fordi hun altid havde gjort sådan eller om det var noget hun gjorde fordi han havde været så sød ved hende, og hun var tiltrukket af ham vidste Gracy ikke. Hun satte sig tilbage i sofaen og sad bare chokeret, hun havde kysset igen så hvad var der at være chokeret over. *Tag dig sammen Gracy* Tænkte hun for sig selv. "Ja.." Hun vidste stadig ikke hvordan hun skulle reagere, så hun lukkede bare nede, glemme sine omgivelser og stirrede bare ud i luften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 10:10 | |
| "gracy jeg-jeg-jeg... jeg synes du er sød. du e-er smuk. du er gavmild. jeg t-tror jeg kan lide dig." sor hvidste ikke hvad han selv sagde *HVAD FANDEN LAVER DU DIN KÆMPE IDIOT* tænkte han og blev helt rød i hovedet god hvor var han dum. han satte sig forover og støttede armene på sine knæ og begravede ansigtet i hænderne. han kunne ikke beskrive så dum han følte sig. "undskyld" sagde hanned i hænderne. "jeg ved ikke hvad der skete hvis du er sur forstår jeg det godt. hvis ikke du vil have at jeg flytter ind så er det også forståeligt" sagde sro panisk uden at kigge på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Man 20 Feb 2012, 18:12 | |
| Gracy tvang sig selv tilbage og lagde en hånd på Sors skulder. "Det er okay." Gracy havde det ikke godt med at han havde det så dårligt over det. Gracy tog hans hånd og fik rejste sig. "Kom, lad os pakke." Så kunne de måske tænkte på noget andet end det der lige var sket, selvom det nok ikke var helt let. Gracy stod forvirret og kiggede rundt, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, så hun ventede bare på Sor sagde noget til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 00:55 | |
| "et øjeblik" sagde sor og gik hen til sengen og tog kufferten ud og lagde det tidligere våde tøj ned i. han rakt hendes nu tøre kjole hen til hende og sagde her. han var stadig rød i kinderne. hvor var han forvirret. hvorfor skulle han også lige have kysset hende. men hun kyssede tilbage. det var nok bare en refleks fik sor bildt sig ind. selvom han jo i realiteten ikke hvidste om det var sandt eller forkert. han tog kufferten og kiggede ligeså rød i hovedet som før på Gracy og agde "så er jeg klar til afgang" ha kiggede lidt rundt på det han nu skulle forlade men gik så med gracy |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 01:12 | |
| Gracy skiftede tilbage til kjolen der var tør igen. Hun gav ham tøjet hun havde lånt af ham og så på ham med et smil. "Vi kan altid hente sengen en anden dag, indtil har jeg en yderst udemærket sofa." Sagde Gracy og fulgte Sor uden for, det var ved at blive mørkt, så de måtte nok skynde sig lidt for at nå tilbage inden det blev helt mørkt. Gracy så rundt, "Skal vi tage en taxa?" Det ville være mere trygt for Gracy, ikke fordi hun ikke stolede på ham, hun var bare bange for han ikke kunne bære hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 04:49 | |
| sor lagde hurtigt tøjet ned i kufferten og vendte sig om for at hun ligesom kunnne få fred til at skift. med et virkede situationen ikke så anspændt som den gjorde før. Han lyttede til hvad hun spurgte ham om og sagde "tjo det lyder da som en meget god idé hvis der er så langt sagde sor og tog vingerne ind den store taske. han smilte kort til hende og kiggede så et lille stykke tid ind i hansgamle hjem hvorefter han lukkede porten og vendte sig mod gracey og sagde "lad en ny periode af vores liv både hver i sær og samme begynde. jeg sværger herved ved ed at jeg sordrick snow. jeg vil beskytte dig med mit liv" det var nærmest sådan en ting som kampengle med beskyttende funktion kunne sige og så var de ligesom en bundet fri bodyguard for den udvalgte person. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 04:59 | |
| Gracy så smilende på ham da de kom udenfor, hun var på vej ud mod gaden, men Sors ord stoppede hende, gad vide om det var sådan at have en skytsengel for et menneske, det kunne Gracy aldrig finde ud af, men dette måtte være det tætteste hun kunne komme på det. Gracy gik hen til ham og slyngede armene omkring ham, hans åndedrag føltes varmt på hendes øre. Hun slap ham igen og gik ud mod gaden hvor de forhåbentligt kunne fange en taxa. Gracy så frem til at få en bofælle, det havde hun altid ønsket sig. Men aldrig fået, Gracy var typen der altid havde været alene, hun havde selvfølgelig haft sine forældre, men det var bare ikke det samme som en bofælle. Gracy håbede sådan han kunne lide lejeligheden, det var meget anderledes end det sted hun havde lige set, meget mindre men også nemmere at bo i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:06 | |
| sor gengav krammet med at lægge armene om hendes taljer. og smilte varmt til hende da de gav slip igen. han så nogle lys nede for enden af vejn med et lille grondt skildt oven på og råbte "hey!" hvorefter han viftede med en arm i luften og piftede pænt højt. Taxa'en kørte ind til siden og sor holdt døren for hende. ikke for at virke som tjener men bare for at være høflig. sor smed sin kuffert bagi og satte sig ind på bagsædet ved siden af gracey. og smilte til hende og så så lidt rundt i taxaen han havde en fin lille monitor hvor der stod hvor langt det havde kørt og hvor meget det vill koste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:13 | |
| Gracy satte sig ind i taxaen da Sor fik piftet den hen, han var endda så høflig at han holdte døren for hende. "Sheria Hovedgade 16" Sagde Gracy og så smilende på taxachaufførren der begyndte at køre da Sor var kommet ind, hun vendte blikket mod Sor. "Der er altså lidt flytterod i lejeligheden. " Gracy havde ikke fået pakket det hele ud, men det skulle nok komme inden længe, det var mest de mindre vigtige ting der stadig var pakket ned i kasser. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tja. - Gracey | |
| |
| | | | tja. - Gracey | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|