|
| tja. - Gracey | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:17 | |
| sor gav hendes hånd et lille klem og sagde "hey så kan jeg hjælpe. tage min del af slæbet siden jeg også skal bo der nu" han slap hendes hånd og kiggede ud af vinduet. han så hvordan husene og træerne var begyndt at komme op og tog gracys hånd og sagde "se der" solen var nu halvt oppe over horisonten og gav et drømmende syn udenfor bil ruden sor sad og smilte og glemte helt hendes hånd i hans. sor var meget glad for naturen og specielt jordens naturligt smukke billeder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:21 | |
| Gracy lændte sig over Sor og så den ualmindelige smukke solnedgang, Gracy havde en forkærlighed for naturen, det var der hun havde det bedst. "Det skal du ikke tænke så meget over." Sagde Gracy og lod hendes læber strejfe Sors inden hun satte sig tilbage på sæddet. Hun håbede inderligt han var tilfreds med stedet, men hvorfor skulle han ikke være det? Det var jo bare en ganske almindelig lejelighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:26 | |
| da hende læber kærtegnede hans vågnede han ligesom af trancen og kiggede på hende og smilede. han lagde mærke til deres hænder og aede den roligt og kiggede ud af vinduet igen. han fik en varm følelse inden i. han synes at situationen var pefekt. her med hende med solopgangen. han kiggede på hende og kunne ikke lade være med at gengive hendes kærtegn med et lille kys på kinden
//skal lige noget men kommer tilbage :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:43 | |
| Gracy så smilende på Sor. Hun kunne se de nærmede sig Sheria da hun så ud af vinduet, de blanke stjerne lyste hele himlen op og dannede en masse stjernebilleder Gracy selv fandt på himlen. Taxaen stoppede pludseligt og taxachaufførren vinkede dem ud, Gracy fik lige et gilmt af prisen inden hun steg ud. Hun fandt sin pung frem og gav ham de penge det havde kostet at komme dertil, det var måske lidt dyrt, men bedre end ingenting. "Det er derinde." Sagde Gracy og pegede mod det nederste vindue til højre i bygningen foran dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:49 | |
| sor mærkede taxaen stoppe og de steg ud og hun betalt "okay" svarede sor og gik hen og holdt døren for hende. hvorefter hun førte ham ind i lejligheden. sor kiggede rundt. gik lidt rundt og kom så ud til gracy igen og sagde mend et varmt glimt i øjet "den er perfekt" han smilte sødt til hende og kiggede hende dybt i øjnene før han kiggede ud af vinduet. han skulle lige vende sig til at der ikke lugtede af mug. og at farverne på vægene var en del lysere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 05:55 | |
| Gracy foldede armene ud for at vise sit hjem frem, selvom der stod flyttekasser rundt omkring så det noget mere indbydende ud end pakkehuset gjorde, hvis man spurgte Gracy, hun blev glad da han mente det var perfekt. Gracy trak tæppet af sofaen og så at hendes tegneblok lå der, hun var ikke meget for at folk så hendes tegninger, så hun var hurtig over den og lå på den, det ville sikkert skabe mistanke for Sor, men hun ville ikke bare lade ham se dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:00 | |
| sor så at hun gik hen og trak tæppet af sofaen og da hun smed sig på tegneblokken sagde han "hov... må jeg ikke se havd du har tegnet?" og tog tasken af og hang den på en af knagrækkerne og strakte sine vinger og gik hen foran hende. "skal jeg kilde dig for at få lov at se dem?" drillede sor og prikkede hende ikke hårdt men nok til at det kildede i siden og grinte sødt med hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:04 | |
| Gracy kunne ikke tåle at blive kildet, så da han begyndte satte hun sig hurtigt væk. "Du må aldrig kilde mig." Sagde hun og prøvede at lyde dybt alvorlig, men en god skuespiller var hun ikke. Gracy gav ham blokken og gemte sig bare tæppet, hun hadede når folk så hendes tegninger, selvom hun ikke var helt dårlig til at tegne irriterede det hende stadig når folk så det.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:09 | |
| sor kiggede blokken igennem og var posetivt overrasket. Han satte hovedet ned foran hendes og trak tæppet væk fra hendes ansigt og sagde "det er du sgu da god til. du har ingen grund til at være flov over de tegninger" hanhev ud i tæppet og lagde tegne blokken ind til hende og lagde så tæppet over hende igen. dog ikke over ansigtet.han satte sig i skræderstilling med fronten mod hende og kiggede lidt på hende og så ned i sit skød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:20 | |
| Gracy hadede at få ros, selvom hun var glad for sine tegninger var der ingen der skulle rose dem. Gracy så ned da han trak tæppet væk fra hendes ansigt, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, så hun lagde blokken over på bordet, tog tæppet op på ryggen og kravlede over mod Sor, hun løftede hans hage og så ind i hans øjne. "Hvorfor kigger du ned?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:29 | |
| sor kiggede hende ind i hendes brune øjne og sagde ærligt. "jeg føler bare ikke jeg give dig nok igen" sagde sor. ja han havde skænket hende sit liv. men der var noget over hende der gav ham lyst til at han kunne give hende hele verden. hun havde trodsalt taget ham ind og givet ham et bedre hjem end før. han tog hendes hånd som hun hade ved hans hage og tog fat om den med begge hænder og gav den et lille kys hvorefter han kiggede hende i øjnene med et glimt der lod hende vide at han virkelig var glad for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:33 | |
| Gracy rystede på hovedet. "Det skal du ikke tænke på, du giver mig nok ved at ved min bofælle." Gracy kravlede tættere på ham og lod hendes hænder falde om hans nakke mens hun blid lod hendes læber møde hans. Det føltes som om Sor gav Gracy en hel masse varme, ved at være så tæt på hende. Hendes øjne lukkede i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:39 | |
| Sor blev lidt overrasket over kysset men gengældte det blidt og romantisk han lænte sig til bage så hun stille kom til at ligge venpå ham og sådan så tæpet nu lå krøllet sammen på hans ben. han holdt hende på taljerne med begge sine hænder og nussed hende stille. han kyssede hende ned af hegen og ned på halsen hvor han nappede hende blidt på siden af halsen hvorefter han igen blidt lod deres læber mødes. hun var så yndig, så dejlig, så perfekt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:44 | |
| Gracy elskede måden han gjorde ting på, han var så omsorgsfuld og romantisk, hun lod kysset trække ud og lod det så slutte, hun lagde sig på hans bryst og hørte hans hjerte slå, det var så livsbekræftende. Hun så op på ham og en finger glide op af hans bryst og op til hans kind som hun gav sig til at nusse den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:50 | |
| sor kiggede ned på hende med et skævt smil der udstrålede velvære og glæde. han holdt den venstre hånd på hendes venstre talje mens han blidt aede hende på hendes venstre side af hæret. han strøj lidt af det om bag hendes øre og kærtegnede hendes læber blidt med en tommelfinger der kørte langsomt fra under næsen nedover læberne og ned til hagen hvor hans tommelfinger og pegefinger mødes. han løftede hendes hoved og Hviskede "kald mig bare en idiot.... men jeg tror jeg elsker dig" hvorefter han kyssede hende blidt men satdig lidt intimt. stemningen var meget romantisk i hans øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 06:57 | |
| Gracy var ikke typen der bandt sig hurtigt til folk, så at hun havde lavet alt det med Sor var ikke sædvanligt for hende. Hun trak sig væk da han sagde han elskede hende, det blev for meget for hende, det gik for hurtigt. "Undskyld.. Jeg skal lige have noget at drikke." Sagde hun og gik ud i køkkenet, det hele virkede bare for meget for hende, det var ikke det hun havde regnet med. Sor var meget sød, og utrolig romantisk, men det var kun en flirt for Gracy, så de ord kom meget uventet og blev ikke taget godt imod fra hendes side. Hun tog et glas vand og satte sig op på køkkenbordet mens hun drak vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 07:06 | |
| sor satte sig op satte hænderne i panden og tænkte. *flot sor du kan bare det der med at få folk til at kunne lide dig* han blev siddende og havd lukkede øjne. sor var typen der ikke bare gav sine følelser væk. han havde aldrig haft noget der ikke bare var en flirt. han havde sådan set aldrig haft noget med nogen. men han kunne ikke forestille sig andet. han følte sig dum igen følelsen af at vide man virkelig har klokket i det og gjordt andre kede af det. regnen var kommet igen udenfor. sor rejste sig lydløst og teg et lille stykke papir op af lommen og skrev #Undskyld# hvorefter han lagde den på hendes tegne blok og listed ud og tog sin kuffert og fik smyget sig ud af døren og ud på gaden uden en lyd. han begyndte at gå bare.... gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 07:13 | |
| Gracy drak ud og gik ind i stuen igen. "U.." Stsrtede hun, men han var væk, hun gik hen til tegneblokken hvor der lå en seddel, han havde skrevet undskyld og var så forsvundet derfra. Hun var hurtigt ude af døren og nede på gaden, hun så rundt efter ham, men hun kunne ikke se ham. Det var den tunge regn der gjorde hendes syn værre. Hun satte sig ned på trappetrinet og lod endelig tårene trille for alvor, så kunne hun komme af med alle de følelser hun havde brændt inde med. Han så ud til at være væk allerede, hvorfor skulle hun også gøre det på den måde og ødelægge det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 07:21 | |
| han var kun nået rundt om hjørnet fra gracys lejlighed. sor blev pludselig vred. han havde ikke følt denne form for vrede siden krigen. han smed kufferten så hårdt han kunne ned i jorden. så tøjet fløj ud til alle sider. han så fuldstændig rødt. der var en døgnkiosk lige ovre på den anden side af gaden. han tog kufferten og fyrede den ind i den stor glasrude hvor en vred butiksejer kom ud skældte sor ud. sor skulle til at gå løs på ham da en politibil kom kørende. hen løb så hurtigt han kunne ud midt på vejen og drejede op ad hjørnet hvor gracy sad på trappen. han så hende dog slet ikke. han løb bare en anden politibil i møde og de havde ham nu fra begge sider og de satte sig ned bag deres åbne bil døre med pistolerne sigtet mod ham. og en man brølede i en megafon. "DU ER OMRINGET LÆG DIG NED ELLER VI VIL ÅBNE ILD" sor kiggede prustende rundt. han kunne ikke tænke klart og begyndte at løbe og hørte da et smæld og en voldsom smerte i siden.... fuck.... han var blevet skudt. han vred sig på jorden men lagde så stille et stykke tid da han begyndte at blive svimmel og ambulance folk kom stormende ind til ham han så gracy på trappen lod en tåre trille og besvimede så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 07:29 | |
| Gracy så ned i sit skød, det hele var sket så hurtigt at hun ikke havde nået at få styr på sine følelser, da Sor pludselig kom løbende blev Gracy glad, men en politibil stoppede den lykke hun følte. Gracy rejste sig da de skulle til at skyde. "Nej!" Råbte hun og så Sor blive skydt, det varede ikke længere før en ulidelig smerte spredte sig i Gracys arm, hun faldt til jorden og så den tåre der trillede ned af hans kind før han gik i sort. Da politiet kom hen til dem følte Gracy så utrolig vred på dem. Hun kunne slet ikke forstå hvad det skulle til for, den smerte hun havde følt i armen blev værre da de prøvede at flytte på hende. Hun protesterede ved at skrige som en gal. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tja. - Gracey Tirs 21 Feb 2012, 07:34 | |
| Sors t-shirt blev revet af og en frbinding blev lagt om såret. han havde nærmest en drøm. eller også var det hans liv der passerede revy. men det kunny det ikke vær. han så Gracy for sit indre øje og kun hende og da vågnede han uorienteret. uforstående og med en stikken i højre side.
//jeg laver et nyt emne på hospitalet/skadestuen// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tja. - Gracey | |
| |
| | | | tja. - Gracey | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|