|
| A Bitter Taste - Katie | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 08:12 | |
| Dato: d. 12 Marts 2012 Tid: 01:22 Årstid: Sen vinter/Tidligt forår Vejr: Mørkt med en lind blæst fra havet ind over øen. Sted: La Sunisha - Muse Omgivelser: 3. Etage - Velvet Room. En masse forskellige væsner og deres menneskelige ledsagere. Påklædning: Sorte bukser med bælte, et par kraftige sko/støvler af læder. En tyk læderjakke og en mørkebrun hættetrøje indenunder. Samt en sort hue.
Muse, den eksklusive natklub. Det var et vidunder at betragte alle væsners lyster og drifter i et enkelt stort orkester i mørket. Det havde været en smule svært for Kane at overbevise dørmanden om at han var 'værdig' til at træde derind. Tatoveringerne fik ham vel til at ligne en der normalt ville hænge ud i Patronia Night Club, som en eller anden satanisk fyr der troede han var speciel? Men ind var han kommet, for første gang. Først blev Kane lettere overrasket over dette sted og den frihed der herskede, men han faldt hurtigt til, og begyndte at opføre sig som om han havde været der adskillige gange. Der gik heller ikke lang tid inden Kane havde fået sig sat ved et bord langs væggen, på en rødlig pudebænk i dæmpet lys. Der sad et vampyr-par overfor ham, som lystigt udforskede hinanden på en lettere bizar facon, men sådan var det vel nu alligevel derinde?
Han havde stadig hans hue på, og med albuen på bordet, støttede han sit hoved imod hans ene hånd. Blikket var rettet imod en undergrundsavis/magasin, imens den anden hånd lå på bordet. En finger gled om glassets kant, et glas der indeholdte en grønlig væske. Han var afslappet, rolig, men stadig rimelig opmærksom på hans omgivelser. Han var ikke svær at genkende for de som havde set ham før, og selv derinde følte han nysgerrige øjne på ham... Selv i denne mængde stod han en smule ud. Han havde ikke fundet et sted at sove denne nat, og havde i stedet besluttet sig for at bruge noget af tiden på Muse, hvor han forhåbentlig kunne slappe lidt af? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 08:38 | |
| Katie var lige gået ind af døre til Muse, hun havde en sort top, et pat blå Jeans og et par sorte sneakers på.
hun havde ikke vært her før, det var første gange, men nogen gange skal der også bare ske noget nyt og det skulle ske idag. Hun gik rundt for at finde en plads. Hun satte sig ved et bord langs vægen hvor der ingen sad, hun satte sig til rette på den rød/brune bænk, med bene over kors, hun lagde hendes lange brune hår over den ene skuldre, hun kiggede rundt i lokalet igen og fik øje på en mand der skældte sig ud, især med alle hans Tatoveringer. Katie syntes at det så nydeligt ud.
Hun fjernede blikket fra manden igen, der var ikke det vilde at lave her inde, der var mere at lave på Patronia Night Club, der var også flere mennesker, men hun tog det ikke så tungt. Hun strøg en hånd gennem hendes hår, en lok faldte ned foran hendes ansigt, hun fjernede den forsigtigt og lagde den bag øret.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 08:59 | |
| Unge vampyrer var så bestialske at det næsten var sjovt. Især de to der sad overfor ham var en smule underholdende. Kane behøvede ikke engang at kigge på dem for at vide hvad de to lavede. hans opmærksomhed fra avisen på bordet blev dog afbrudt da hans mobiltelefon ringede. Han skubbede avisen væk, og fandt den hurtigt frem, for derefter at føre den op til hans ene øre. Efter et øjeblik hvor han lyttede til den utydelige stemme i telefonen, lænede han sig bagover med blikket rundt. "Sie sind nicht schwer zu finden. Ich habe ein Mitglied getroffen diesen Nacht. Ich werde du zurück klingeln wenn ich weitere Informationen zu erzählen haben." Det var en aldrende tysk stemme der kom fra hans mund, og idet han snakkede faldt hans blik på endnu en ung vampyr der sad ved at bor ikke langt fra hans. Med det samme fjernede han mobilen fra øret og slukkede for opkaldet stadig med blikket på denne fremmede skikkelse. Dog blev blikket fjernet fra hende da de to vampyrer rejste sig fra det bord hvorved han sad, og gik videre. De havde åbenbart andre ting at give sig til, såsom at suge livsblodet ud af et uforstående menneske? Imens hans blik fulgte de to unge vampyrer, første han glasset op til hans mund, og tog en lille slurk af den grønne væske. Han skar sine tænder over den bitre og stærke smag, for derefter at tage hans hue af hovedet og ligge den på bordet. Det var måske på tide at finde ud af hvor han skulle tilbringe natten. Selv han havde brug for søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 09:12 | |
| Katie begyndet at kede sig mere og mere, der var ikke noget at lave her, hun overvejede at gå, hun kiggede rundt og igen og fik øje på den mand hun havde kiggede på før, kiggede på hende, han så nydelig ud på en måde, hun så de vampyr der havde siddet med ham gik, hun overvejede at gå over til at og gøre ham med selskab, men så alligevel ikke, hun var ikke lige frem den bedste til at føre en samtale igang, hun bed sig i underlæben ved hendes tanke og sad og trummede med fingerne i bordet, hun var begyndet at rejse sig en smule, mens hun havde blikket på manden, men satte sig hurtigt ned igen, hun kunne ikke få sig selv til det. hun sad i et stykke tid og besluttede sig så for at gå hen til ham, hun rejste sig op og kig hen med ham, hun kunne ikke vende om nu, for nu var det forsent. hun stoppede et par centimeter fra bordet og betragte ham, hun smilede for sig selv. "Vil du havde selskab" Sprugte hun venligt og smilede forsigtigt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 09:39 | |
| Kane havde lagt mærke til hendes bevægelser, dog uden åbenlyst at kigge på hende. At hun kom nærmere generede ham egentlig ikke rigtig, og der gik heller ikke lang tid inden han indså at det var hans selvskab hun søgte. Han placerede en hånd på huen og avisen, for at skubbe den væk, ind imod muren som bordet var stillet op imod, det skulle jo endelig ikke se ud som om bordet var optaget på en eller anden måde. Da hun nærmede sig, rettede han på sin ryg og vendte et lettere udtryksløst ansigt imod hende, men ved hendes ord, smilte han skævt og rakte hans hånd imod den tomme plads overfor ham. "Det lyder nu ikke som en dårlig idé." svarede han med den hæse stemme, dog i en tone der kunne fortolkes som værende venlig. Selvom han kun var halvt Dæmon, og derved havde en smule menneskeligt blod i sig, delte han alligevel visse synspunkter med sine artsfæller. En vampyrs selvskab var bestemt ikke en negativ ting. hans frie hånd var om hans glas, og efter et øjebliks stilhed vendte han blikket imod hende. "Jeg ville byde dem noget at drikke, men det ser vidst ud til at alle menneskerne er 'optaget'..." sagde han roligt med et enkelt hævet øjenbryn i et næsten skummelt udtryk. Hurtigt røg hans blik imod et bord ikke langt fra deres, hvor en vampyr drak en smule blod fra en ung mand. Hans ord var dog meget sarkastiske, da han jo godt vidste at hun drak blod. Serverede de overhoved blod i baren? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 13 Mar 2012, 10:02 | |
| Hun fulgte hans bevægelser. Hun smilte venligt til ham og satte sig ned over for ham "Tak" sagde hun venligt og satte sig bedre til rette, hun var enig med ham i at det ikke var nogen dårlig ide, hun betragtede ham stadig og alle hans Tatoveringer. Hun smilede skævt til ham ved hans ord, hun holdte et grin tilbage, hun rettede blikket ned mod bordet og så tilbage til ham. "Det er skam okay" Sagde hun og smilte skævt til ham igen, hun fulgte hans blik, og så det samme som ham, hun kunne mærke at hun var en smule sulte, så hun rettede hurtigt blikket tilbage på ham for at komme på andre tanker, hun hade at mærke sulten, for det brændte i hendes hals, men det var ikke så slemt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Ons 14 Mar 2012, 02:53 | |
| Med det samme fornemmede han stilheden der fulgte hendes svar, og skævede lidt til hende, stadig med hovedet lidt sænket og den ene hånd om glasset. Det dæmpede lys var perfekt til at slappe blot en smule af i, hvis ellers man kunne slippe for lydene af slubrende vampyr-damer der udnyttede de verse uheldige mennesker. Det fik ham til at ryste på hovedet kort, lige inden han igen opfattede stilheden. Han rettede sig op og tog en slurk af den meget stærke væske, inden han placerede begge albuer på bordet, og vendte hovedet imod hende. "Må jeg spørge hvor mange år du har været vampyr?" spurgte han, da han lagde mærke til hendes meget afslappede holdning overfor det blod der blev drukket lige i nærheden, og i hele bygningen egentlig. Lugten af blod faldt egentlig en smule over stedet, en lugt han selv godt kunne lide. Kane fastholdte et insisterende blik på hende under den dæmpede lampe, uden så meget som at blinke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Ons 14 Mar 2012, 03:15 | |
| Hun kunne mærke stilheden sænke sig over dem, hun var dårlig til at starte en samtale også selvom hun kendte personen, men det var være når hun slet ikke kendte personen, hun kiggede igen rundt i lokalte selvom hun ikke burdte, for hun blev mere og mere sulten, men hun indorede det, hun kiggede over på ham igen da hun talte, hun lagde hovedet på skrå og svarede "I ca 36 år er ikke helt sikker" hun venligt og smilede til ham, her på det sidste var hun begyndt at glemme de fleste af hendes menneske mindre og det va hun ked af, for hun gad ikke miste de mindre, det betød virkelig meget for hende "Hvor lang tid har du vært, jeg ved ikke rigtig hvad du er" Sagde hun flovt og fumlede med sine hænder, det var en smule flovt at hun ikke vidste hvad han var, nu hvor han vidste hvad hun var, hun kiggede på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tors 15 Mar 2012, 08:12 | |
| Uden så meget som at nikke eller ændre sit blik mod hende, lyttede han til hendes svar, og undredes. Først uden at svare, løftede han i stedet sit glas op til munden, og hældte resten af den grønne væske i halsen, hvilket var rimelig meget. Det resulterede i en grimasse af misbehag og fik ham til at hoste kraftigt et par gange med hånden for munden. "Jeg er imponeret. Du er en ung vampyr, men har åbenbart en god kontrol over dine lyster." sagde han først, da han troede at han var færdig med at hoste, men måtte stoppe hurtigt op, for at færdiggøre hans hæse hosteri. "Jeg har set mange vampyrer, meget ældre end sig, som ikke var i stand til at modstå... fristelsen." tilføjede han så, og ironisk nok, fandt han en pakke hjemmerullede cigaretter frem fra hans inderlomme, og lagde dem på bordet sammen med en sort zippo-lighter. Hurtigt fornemmede han et par blikke på sig, fra et par nyankommne gæster. Han ignorede dem, og tændte en cigaret i hans mund, for derefter at tage et godt hiv af tobakken. han vendte med det samme blikket imod hende og smilte lidt skummelt. "Min fader var Dæmon..." sagde han først og lod så røgen sive ud af hans næsebor, og askede cigaretten i et askebæger foran ham. "Og min moder var et Menneske. Hvilket gør mig til..." han kunne ikke lade være med at smile kynisk og kiggede så ned på askebægeret og cigaretten imellem hans fingre. "Et menneske uden en sjæl." sagde han så endelig imens han holdte et grin tilbage. Tydeligvis var han lettere kynisk overfor sig selv og hans 'tilstand'. Han hostede igen rimelig kraftigt med hans hæse stemme, og kiggede igen over på de nyankommne der havde kigget lidt på de to. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tors 15 Mar 2012, 08:38 | |
| Hun kiggede rundt i cluben, men vendet hurtigt øjene tilbage på ham igen, hun burde have taget noget af spisen enden hun gik her ind, men hun vidste ikke at flok faktisk sad og drikke af mennesker her inde, men i det mindste vidste hun det til næste gang, hvis der blev en næste gang. Hun fik et mindre chok af hans hosten som fik hende tl at hoppe en smule op, hun kiggede på ham med et bekymrende blik, hun ville række en hånd hen til hans, med lod dog være, hun lyttede det hvad han sagde og svarede først da han var færdig. "Jamen tak da, jeg ville sige at jeg har lært det, men så ville jeg lyve" Sagde hun med sin bløde klange stemme, hun forsatte kort tid efter "Det handler bare om man vil eller ikke vil" sagde hun venligt, hvis man ville kunne man godt modstå sine fristelser. Hun nikkede til hans svar, hun kiggede ned i bordet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Man 19 Mar 2012, 06:24 | |
| Langsomt inhalerede Kane igen et godt sug af hans cigaret, og holdte vejret i et stykke tid imens han kiggede imellem hende og de andre vampyrer. Kane smilte og lod så røgen sive ud af hans næsebor. han var lige ved at grine, men holdte sig dog fra at gøre det. I stedet smilte han blot skummelt imens han betragtede røgen der forsvandt i det dæmpede lys over bordet. "Det giver ingen mening at prøve at holde det tilbage, min pige. Du er iblandt folk af lige sind." sagde han langsomt med den hæse stemme. Sikken en fersken hun dog var! Hun virkede næsten for sød til at være vampyr. En lille, sød vampyr som hende hørte da ikke til her på Muse? Dette var godt nok hans første gang derinde, men hurtigt havde han samlet op på den generelle stemning, og han kunne i hvert fald lide det. Han slukkede sin cigaret og lænede sig tilbage imod de bløde røde puder, og betragtede hende lidt med hovedet på skrå. "Jeg er kun af halvt blod, og selv jeg har mine lyster og trængsler. Dine er bare lidt mere, hvad kan man sige... nødvendige." tilføjede han så, rimelig kynisk. Hun måtte selv om at hun ikke fodrede sig selv med det næring hun havde brug for. Det var jo hende det gik ud over, ikke ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Man 19 Mar 2012, 06:39 | |
| Hun kiggede på ham og røgen der siv ud af hans næsebor, hun kiggede igen rund på alle de andre vampyr, hun kunne ikke mærke sulten mere, hun kiggede på ham igen og lagde hovedet på skrå, hun smilte ved hans ord og lænte sig tilbage i stolen " Det ved jeg godt, men jeg holder det heller ikke tilbage " sagde hun og smilte et skævt smil, hun holdte det ikke tilbage, når hun ikke var sulten hvorfor skulle hun så drikke fra et menneske " Jeg ved godt at de er nødvendige, men hvorfor skal jeg drikke fra et menneske når jeg ikke har brug for det, jeg drikker kun var et menneske når jeg kan mærke sulten " sagde hun og lænede sig frem imod ham, hun håbede at han forstod hvad hun mente, han burde forstå det, godt være hun virkede sød, men det var hun ikke, han skulle bare vide hvad hun kunne finde på, hun kiggede på ham med et lidt flirtende blik, for at vise at hun ikke var en så sød pige igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 20 Mar 2012, 04:56 | |
| Med lidt rynkede øjenbryn lyttede han til hendes ord, og nikkede næsten usynligt i mellemtiden. Hun var nu en smule underholdende, på en måske lidt negativ måde, men det var vel ligesom teorien om dårlig omtale... der fandtes vel i virkeligheden ikke dårlig omtale? Efter hendes ord, lænede hun sig lidt frem over bordet, så kane besluttede sig for at gøre det samme. Med fingerspidserne på bordet, strakte han sin hals ud imod hende og kiggede dybt ind i det flirtende blik. Dog rynkede han sine øjenbryn endnu engang og kiggede så væk imens han så satte sig normalt til rette igen. "Jeg forstår." svarede han blot, rimelig køligt, dog med et lettere kynisk smil på læben. Dog var hans forskellige smil altid lidt svære at kategorisere da tatoveringerne ofte skjulte deres toner. Selvom det måske virkede til at han lidt ignorerede hende, var han dog stadig blot en smule interesseret i hende. Så han vendte igen opmærksomheden imod hende med et skævt smil. Hans hænder havde dog gang i at finde endnu en cigaret frem fra pakken på bordet, ikke noget han tænkte videre over. Hvis han skulle dø, ville det i hvert fald ikke være smøgerne der slog han ihjel. "Så hvad er det lige præsis du laver, unge vampyr? Kan du noget specielt?" spurgte han så med et lettere fraværende blik der allerede var vendt imod flammen der kom ud af lighteren, som den tændte cigaretten i hans mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 20 Mar 2012, 05:41 | |
| Hun havde stadig det flirtende blik i øjene, hun sank en lydløs klump da han lænte sig ind over bordet mod hende, hun kiggede ham stadig i øjene, han virkede ikke særlig glad, på en måde, han virkede mere trist. Hun smilede til ham da han sagde at han forstod, hun håbede at han mente det, men hun var ikke helt overbevist, især ikke med den tone han kom med, den var så kold, hun rynkede sine øjenbryn, da han kiggede væk, gad han ikke at se på hende eller hvad, hun slappede af igen da han vendte sig om til hende igen, hun fulgte hans hånd, der var på vej til at tage en smøg mere, hun kiggede på ham igen "Hmm...jeg vil ikke lige frem sig noget specielt" Sagde hun med en lidt flirtende tone, hun lænede sig mere hen imod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 20 Mar 2012, 08:56 | |
| Denne unge vampyr fik ham til at undre sig blot en smule. De to var vidt forskellige, på alle fronter. Mange år før hun blev forvandlet til vampyr sad Kane i et isnende koldt fængsel i Sibirien og ventede på hans mad der ville komme under døren på en ødelagt stålbakke. Og nu sad han i en fantastisk luksuriøs nat-klub og røg cigaretter alt imens en smuk kvinde, vampyr dog, havde valgt at snakke med ham. Det var sjovt sådan som tiden kunne have sin effekt, selv på de som potentielt kunne leve for evigt. Under det dæmpede lys så han, igennem røgen fra hans cigaret, tydeligt hendes flirtende attitude overfor ham. Endelig var hun begyndt at vise personlighedstræk der ville passe perfekt til en smuk ung vampyr som hende selv. Succubus. Alle hans bevægelser var fattede, rolige og langsomme, som om han overvejede hvert enkelt skridt før han tog det. Selv det at aske i bægeret syntes at tage det meste af hans opmærksomhed. Hvilket dog ikke var sandt. "Intet specielt siger du? Så du har intet erhverv? Selv en ung vampyr som dig selv, må da få tiden til at gå med andet end at suge blod?" Hans spørgsmål var måske lettere provokerende, som om han forsøgte at pisse hende af. Han fangede sig selv, i et øjeblik, at tale til hende som en fader ville tale til sin datter. Roligt, men en smule dømmende og skuffet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie Tirs 20 Mar 2012, 09:14 | |
| Hun kiggede rund i lokalet igen, de fleste var ved at gå, men der var stadig nogen tilbage, hun vidste slet ikke hvad klokken var, hun kiggede hurtigt på hendes ur, den var ikke særlig meget, hun kiggede flirtende på ham igen, hun lagde hovedet på skrå på en charmerende måde, da han talte " Jeg får da tiden til at gå med noget og godt være at det lyder kedeligt, men jeg læser, men det gør jeg så også kun når der er lyst " sagde hun en smule charmerende, hun havde ikke noget imod at flirte med ham, han var sød, så det kunne da ikke skade. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A Bitter Taste - Katie | |
| |
| | | | A Bitter Taste - Katie | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|