|
| Hjemme igen.. Hos Fie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 03:53 | |
| Hun smilte, og kyssede ham på kinden. "Ja"sagde hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 03:58 | |
| Adam gav et suk fra sig "jeg kan ikke leve med dette" hviskede han og bed sig derefter hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:01 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "Bider du meget hårdere kommer der blod frem"sade hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:02 | |
| Adam rystede på hovedet "ingen betydning for mig, men ved så ikke hvis du kan holde dig tilbage" sagde han og slap sin læbe, selv om der var kommet mærker efter hans tænder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:07 | |
| Fie så på ham, men så ned. "Ville bare ik kunne kysse dig"sagde hun stille, og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:08 | |
| Adam nikkede "lyder ikke så godt, selv om det ikke er det samme" sagde han og bed sig i læben igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:17 | |
| Fie så på ham, og sukkede. "Jeg tror jeg vil ud og jage"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:20 | |
| "okay" hviskede han og kyssede hende en enkel gang på kinden og smilte, han lag sig ned i sofa'en og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:24 | |
| Hun smilte til ham, og gik ud mod døren. " Og... segen er fri, så du kan sove i den"sagde hun og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:28 | |
| Adam rystede på hovedet "jeg venteder på at du kommer hjem" sagde han og fald lige efter i søvn på sofa'en og lag sine arme om sig og havde et lille smil på sin læbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 04:32 | |
| Fie rystede på hovedet af ham. "Jeg kommer nok først hjem imorgen"mumlede hun, og gik ud af døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Søn 17 Jan 2010, 11:00 | |
| Adam bed sig i læben og sov bare videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 01:28 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 01:30 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 01:35 | |
| //Weee//
Fie kom ind af døren, hun havde med blod på kinden, og hendes hår var helt uglet. Hun små glad ud da hun havde et kæmpe smil på løben. Hendes øjne skinnede klart, man kunne se at hun havde fået blod. Hun smed sine støvler, og gik ind i stuen. Hun så på Adam, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 01:44 | |
| Adam lå bare og sov og bed sig stadig i læben, hvor der havde kommet nogle små sår efter han havde bidt sig hele natten igennem. han lå med sine arme tæt omkring sig, og lignede mest en der var død |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 01:47 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. Hun gik ind i soveværelset, og tog dynen. Hun gik ind til ham, og lagde den om ham. "Så"mumlede hun, og gik ud i køkkenet, og roede lidt rundt med nogle ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:00 | |
| Adam smilte lidt da han mærkede dynen om sig "tak" hviskede han og sov lidt videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:03 | |
| Fie smilte, og så ind på ham fra køkkenet. "Så lidt"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:07 | |
| Adam vågnede lidt efter og åbnede sine øjne, han satte sig op og så sig omkring. han rodet sig lidt i håret da det stod til alle sider "Fie" hviskede han og så sig omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:10 | |
| "Jeg er her ude"Sagde hun, og gik ind i til ham. "Sovet godt?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:13 | |
| Adam nikkede "din sofa er skøn at sove på" sagde han og grinte lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:15 | |
| Fie smilte til ham, og kyssede ham på kinden. "Virkelig?"grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:19 | |
| Adam nikkede "utroligt meget" sagde han og rodet sig lidt mere i håret og grinte lidt "hvordan ser mit hår ud ?" spurgte han om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Man 18 Jan 2010, 02:23 | |
| "Morgen agtigt"grinede hun, og kyssede ham i håret. Hun satte sig ved siden af ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie | |
| |
| | | | Hjemme igen.. Hos Fie | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|