|
| des rencontres intéressantes (Rosa) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: des rencontres intéressantes (Rosa) Fre 27 Apr 2012, 23:40 | |
| sted: Muse, anden etage dato: søndag 29-4-2112 tid: 01:24 omgivelser: en del fulde væsner, som var mere eller mindre løstslupende påklædning:sorte bukser med moderne huller på knæene, en sort skjorte og rødt slips ud, som sider løst, ud over dette har han kæder og nitte-bælter hængende fra livet, og en del ringe på sine fingere
Darren var taget i byen for at fejre at han var færdig med at skrive sin femte bog post mortem (findes ikke i virkeligheden), det og så at han måske ville score, og hvorfor ikke han så godt ud. Darren kunne lide Musen af den samme grund, som alle andre overnaturlige væsner, her var frit.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Fre 27 Apr 2012, 23:53 | |
| Rosa kom ind af døren til klubben og kiggede sig omkring med sine blide nøddebrune øjene, og havde et lille smil om sine glinsende læber. Hun fik øje på nogen ledige pladser i et af hjørnerne, og satte sig der hen for sig selv. Hun havde en sort kort kjole på, som var bar i ryggen og havde v udskæring foran. rundt om hendes liv hang et lile fint bælte lavet af sølv, med en masse små fine sten i. Hendes lange lyse hår hang løst ned af ryggen, og gik hende til midt på ryggen. Hun fik øje på en ung mand i hullede bukser, sort skjorte, rød slips og med nitter rundt omkring. Hun lagde nysgerrigt hovedet lidt på skrå, og betraktede ham lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 04:22 | |
| Darren spejdede terrænet, der var nogle vampyrer der ovre ved baren, hvis han gik over til dem ville det sikkert komme til en slagsmål og Darren var ikke sikker på om han ville vinde, ude på danse gulvet en mindre flok varulve (måske senere), men den pige, som lige tråde ind af døren, afgjorde sagen, hendes sorte kjole stod fantastisk til hendes hvide hår. Darren begyndte at gå hen mod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 04:33 | |
| Rosa så han kiggede rundt og fulgte hans blik, og fik øje på vampyerne og lagde hovedet let på skrå af nysgerrighed. Hun kiggede opmærksomt på ham, og kunne se han ikke var en af dem, men hvad var han så? Hun fulgte hans blik igen, og fik så øje på vareulvene som var ude på danse gulvet. Hun kiggee på ham igen og så hans blik på dem, og kunne medet regne ud at han var en af dem. Hun smilte forsigtigt til ham, da hun så at han fik øje på hende og gik hen mod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 08:02 | |
| Darren gik hen til pigen bukkede og sagde ''Je sais que vous êtes la plus jolie fille ici, mon nom est Darren''
PS det er fransk og jeg har tænkte et da vi er Canada kunne jeg bruge det, hvis det ikke er i orden kan jeg ændre det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 08:36 | |
| Fostår det ikke, så jeg il meget grne have du ændre det, tak :) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 18:47 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 21:10 | |
| Darren går hen til den kønne pige med det hvide hår, bukkede dybt og spurte ''kan jeg betale den første drink mademoiselle (frøken)'' og så hende ind i øgende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Lør 28 Apr 2012, 23:32 | |
| Rosa smilte blidt til ham, da han kom hen mod hende og kiggede på ham med sine blide nøddebrune øjene. Hun lyttede til det han sagde, og fulgte hans bevøgelser med øjene. "Ja tak, de må meget gerne holde mig selvskab, hvis de har lyst." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene. Hun rakte hånden frem mod ham, "Mit navn er Rosa." Sagde hun blidt, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Søn 29 Apr 2012, 06:41 | |
| ''mit nav er Darren Fenri, men alle kalder mig Fenris'' Darren tog en dyb indånding, hun duftede, som en engel ''en rose med hvide kronblade er dødens blomst, og din duft afsløre at du er en engel, så jeg vil tage et gamble, du er en dødsengel'' han så hende ind i de kønne nøddebrune øjene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Søn 29 Apr 2012, 06:57 | |
| Hun lyttede opmærksomt og nysgerrigt til det han sagde, mens hun lagde hovedet let på skrå. Hun kiggede ham i øjene med sine blide nøddebrune øjene, og beundrede hans øjene men uden at sige det. "Hyggeligt at måde dig Fenris." Sagde hun sødt, og hørte det han sagde om hende. Hun grinte sødt og blidt af det og nikkede så, "Jeg tager det som en kompliment, og du har ret hr. ulv." Sagde hun sødt, og kiggede ham i øjene med et sødt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Man 30 Apr 2012, 22:36 | |
| ''hvad gjorde at du kunne gætte der da jeg sagde at du duftede som en engel eller mit navn Fenris?'' spurte Darren ''alle roser har torne, men den søde duft fra deres blade får os til at glemme tornene til de smertefuldt bore sig ind i hånden, men for nogen er den den smerte værd at udholde for den søde duft, men nok nonsens fra mig, fortæl om dig selv'' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Tirs 01 Maj 2012, 01:57 | |
| Hun lyttede opmærksomt til han sagde, men hun kiggede ham blidt i øjene. Hun grinte lidt af det han sagde og rytede lidt på hovedet, "Nej, jeg så den gang du kiggede på vampyrerne, og da du så på dem var dit blik fyldt med had, og så kiggede du hen på den flok som er på danse gulvet, hvor jeg kan kender den ene af de, og derfor ved jeg de er ulve plus da du kiggede på dem var dit blik fyldt med respekt." Sagde hun smilende, og blev ved med at kiggede på ham. Hun hørte det han sagde om roser, smilte sødt til ham imens. "Jeg er enig med dig omkring roser..." Hun tænkte sig lidt om da han spurgte ind til hende. "Hhhmm ja, jeg ´hedder Rosa, jeg har en shæfer hvalp, jeg er 20 og jeg bor i et hus med min fætter, som stort set aldrig er hjemme. Jeg tegner, maler og læser. Hva med dig?" Sagde hun spørger, og lagde hovedet let på skrå, så hendes lange lyse hår hang ned af den ene side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Tirs 01 Maj 2012, 03:08 | |
| ''de fleste ville også hade vampyrer, hvis de myrdede ens mor, det er ikke kun os varulve, som kan hade dem, men jeg er 25 jeg er som du allerede har gættet varulv, jeg er professionel forfatter, det udover er mine hobbier Pankration, en gammel græsk kampstil, Muay Thai også kændt som thaiboxing, jeg har en lille lejlighed Sheria, jeg taler fransk engelsk og rusisk'' sagde Darren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Tirs 01 Maj 2012, 07:51 | |
| Rosa kiggede på ham med sine blide nøddebrune, mens han talte og lyttede opmærksomt til det. Hendes smil blev større da han sagde at han kunne kampsport, "Kampsort, det lyder spændte. Men så igen jeg kan kamp med pisk." Grinta hun, og kiggede ham i øjene med et sødt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) Tirs 01 Maj 2012, 17:03 | |
| ''det er ikke så meget kampsport, som de oprindelige tekniker til at slå ens fjender og jeg har trænet siden jeg kunne gå, tak mor'' det sidste blev sagt men en meget sarkastisk stemme ''men hvor lære man at bruge en pisk i kamp?, og hvorfor en pisk den er svær at skjule, den kan kun dræbe ved at kvæle, den er et symbol på diktatur og dens hovedsadegelige formål er at intimidere?'' spørger Darren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Wanna play? -Stefan Tirs 01 Maj 2012, 21:19 | |
| Hun lyttede opmærksomt til det han sagde, og løftede øjenbrynet da han kaldte hende mor. "mor? Nej tak, jeg har nok i min hunde hvalp." sagde hun grinende, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun kiggede lidt rundt i rummet, og hørte så hans spørgsmål. "jeg lærte at bruge den da jeg var syv, og har brugt den siden når der er brug for det. Jeg havde en privatlære, som min far fandt til mig. Man kan se den? Det kommer an på hvor godt man gemmer den. Kan du måske se den på mig nu?" sagde hun spørgerne, og pegede ned af sig selv. Hun kiggede ventende på ham, for hun havde faktisk sin pisk på sig. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: des rencontres intéressantes (Rosa) | |
| |
| | | | des rencontres intéressantes (Rosa) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|