Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Defekt admin Tirs 08 Maj 2012, 21:16
Yup...
Jeres admin er gået i stykker. Så jeg doper pt. på smertestillende og har en fræk date med min læge imorgen. jeg havde ellers haft planer om at gå på posting-spree idag, men jeg har simpelthen for mange smerter.
jeg håber på jeres forståelse. jeg skal nok vende tilbage så hurtigt som skroget arter sig.
sorry....
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 02:21
Skulle til at sige at du bare skal slå til den, indtil det virker igen, men så gik det sådan lidt op for mig at det jo ikke helt er sådan det fungerer.. ;)
God bedring, Pro!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 02:24
Tak :)
jeg mistænker lidt en fibespræning eller en muskel der er revet over desværre. Siden igår er mit ben hævet mere og mere op og har en smuk sort-lilla farve, og blevet synligt misdannet.
Men man kan jo håbe på det bedste ik :)
tror jeg har brug for lidt kærlige tanker og krydsede fingre :) og meget lidt slåen på...
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:21
*Sender diverse kærlige tanker, så godt det nu kan lade sig gøre efter, at have fået en halv hund i hovedet*
Aww! Skynd dig tilbage Scarecrow! We'll miss you! :D
Btw. Hvad har den übersmarte Admin her, nu haft gang i? XD
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:24
Well...
Den übbersmarte admin, kan ikke registrere smerte som andre mennesker, så hun har ingen anelse om hvad hun har lavet. Hun opdagede hævelsen og mærket før det gjorde ondt.
Idag skal det så lige siges...jeg har lige kigget på mit ben igen for nogle minutter siden - er det deformt af hævelse, og mærket fylder nu hele benet bredde.
men jeg tager til læge imorgen. Men hvis det bliver ved med at gå den her retning sender de mig muligvis til noget scanning/røgten for at se om jeg rent faktisk har revet den skide muskel over.
Kaya har set billeder...
efter hun kom med noget i retning af "omg!" så fik jeg det lidt bedre med at jeg har gået og pevet som en lille skoletøs det meste af dagen XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:28
Avs, det lyder grimt o.O
Men godt Kaya lige kunne morer dig, med sin smarte bemærkning XD
Du må have god bedring, og jeg håber, at det snart går bedre for dig ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:29
God bedring Procella, og mega nederen med den hævelse. oO
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:29
hvis det *er* en overrevet muskel så skal jeg tilbringe 4-6 uger på sofaen...så det kan godt være jeg keder mig så meget at jeg bliver en ren plage for jer andre XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:33
Så lidt da, du kære :)
Oh no! Vi kan se frem til nogle meeeeget lange uger XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:33
En admin som ender med at blive en plage. oO
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:34
se det på den lyse side. hvis det er en mildt overrevet muskel hedder det 4-6 uger på sofaen.
Hvis jeg skal opereres hedder det 3 måneder ;P
og ja - en plage. Jeg har måder at få folk til at lide på XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:35
OO omg, tja du for da masser af tid til at slappe af i så. xD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:36
Gid det er mildt! Gid det er mildt! Gid det er mildt!..
Jeg kan allerede se dommedag forude. Hunde-regn! *Render skrigende rundt, mellem lemlæstede dele af hunde, der bliver kylet ned fra hustage, af en leende Procella*
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:37
Jesus Kristus til hest...
vi satser bare på en forstrækning eller mild overrivning ik? Jeg bliver idiot af det andet...
3 måneder...jeg får roterende fis i kasketten...og det er rimelig alvorligt når jeg allerede har gnavere på øverste etage!
Jeg får roterende gnavere! The horror!
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:41
Det gør vi!
Procella der er bims i bøtten, er der ingen der ønsker. I hvert fald ikke mere, end du har i forvejen :P
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:42
Lige præcis!
Linjen mellem genialitet og vanvid balancere på en knivsæg. Og jeg tramper rundt på den med træskostøvler i forvejen XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:44
Jeg tror desværre allerede, jeg er faldet over mine egne ben, og landet halvt inde på vanvid XD Men det er da rart, at du stadig klare dig! :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 05:45
En bims admin er der aldrig noget godt ved. oO
Gæst Gæst
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 06:35
Procella skrev:
Yup...
Jeres admin er gået i stykker. Så jeg doper pt. på smertestillende og har en fræk date med min læge imorgen. jeg havde ellers haft planer om at gå på posting-spree idag, men jeg har simpelthen for mange smerter.
jeg håber på jeres forståelse. jeg skal nok vende tilbage så hurtigt som skroget arter sig.
sorry....
God Bedring, Pro! xD
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Ons 09 Maj 2012, 07:47
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Tors 10 Maj 2012, 02:50
Nå - det var heldigvis ikke super alvorligt :)
jeg har en sprængt blodåre, og omkring 4 dl blod der mener det skal lege vandseng i mit ben.
det gør ondt ad helvedes til, men der er ikke noget at gøre ved det. det skal bare gå over af sig selv....
pfffh....
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Defekt admin Tors 10 Maj 2012, 03:26
Det lyder da ...
...
Slet ikke så slemt ...
Du skal nok få det godt igen, og det lyder ikke som om du er fuldstændig panisk .. Hvilket er en ret god ting XD
Men god bedring Pro. And good luck, and stuff!
//Eve
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Tors 10 Maj 2012, 03:27
Panisk? Nej...
En bitter kælling...ja....
men det er jo ikke så afvigende fra hverdagen...jeg lader bare som om :P
Procella Admin
Emne: Sv: Defekt admin Tirs 15 Maj 2012, 01:36
i defekthedens tegn tager jeg lige en pausedag idag mandag.
jeg prøver igen imorgen.
mit ben skaber sig desværre voldsomt
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …