Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:20

mike roede alle poserne igennem og fandt en skjorte han virkelig godt kunne lide, han så på ham igen og nød kysset på kinden "det kommer du heller ikke til...kun her og når jeg er der...ellers så må du låne lidt af dit tøj tilbage når du skal bruge det" sagde han mundert og smilte glad, han ville have adam i godt humør igen så han opførte sig lidt fjollet, han træk t-shirten af og tog skjorten på, han begyndte at knappe den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:23

Adam lo lidt af ham, han tog fat i hans hænder og tog dem væk fra skjorten. han tog derefter ham og løftede ham op i skød, han lod sin ene hånd glide ind under der halv knappede skjorte mens han begynde at kysse ham lidenskabeligt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:29

mike så lidt på sine hænder og vendte så blikket op på ham, han lod adam løfte ham op på hans skød og smilteskævt til ham, han mærkede hans hænder mod sin overkrop og kyssede med i det lidenskabelige kys, han lage stille sine hænder i hans hår og begyndte stille at nusse ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:32

Adam slap kysset lidt efter lidt, han tog sin hånd ud og begynde at knappe det sidste
"du gør mig liderlig" hviskede han
og begynde at rødme af det, han knappede den sidste knap og så bare ned på hans brystkasse og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:37

mike bed sig svagt i læben da han slap kysset og så ned på hans hænder, han lod stille sine hænder glide ned i hans nakker og rødmede meget over det han sagde "okay... hmm... øh vi skal stadig i seng sammen i aften ik?" spurgte han stille da kan lige kom i tanke om det af hans kommenter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:41

Adam vende sit blik op mod ham og smilte
"hvis du må sove hjemme hos mig igen, så ja måske" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på munden, mens han rejste sig op og hev ham med op og stå
"lad os komme afsted, så du kan få nået at spise" sagde han
og kyssede ham i panden og gik ud for at tage sko på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:50

mike smilte blidt til ham og lage hovedet svagt på skrå "det må jeg godt...jeg skal bare lige sige det" sagde han mundert og kom med op og stå, han nikkede og fulgte med ham ud i gangen og tog også sine sko på "jeg skal ikke havde noget særligt...jeg er ikke meget sulten" sagde han og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:54

Adam så på ham og rystede på hovedet
"din mor giver dig nok lov, mens de far nok ikke" sagde han
og lo lidt af det, han tog sine sko på og stod lidt og så på ham og rødmede
"du får hvad du vil havde" sagde han
og gik ind i stuen for at hente sine ting
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:57

mike så på ham og grinte lidt "jeg lytter ikke til min far...kun til min mor så jeg bliver" sagde han mundert og så han rødmede, han så lidt efter ham og stod stille på stedet, han tog så sin jakke på og lynede den op, han ventede på ham og nynnede lidt for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:01

Adam proppede næsten sine lommer og gik ud til Mike, han åbnede stille døren og tog sine nøgle frem og ventede på han ville gå ud
"lækkert" hviskede han
også op og ned af Mike
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:07

mike stod og ventede tålmodigt og så glad på ham da han kom ind igen, han gik stille ud af døren og lod sit blik hvilde på ham imens "tak...men jeg er nu ikke nær så lækker som dig" hviskede han og drejede kort rundt om sig selv, han tog hans hånd og smilte mundert til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:10

Adam rystede på hovedet
"du er det bedste" sagde han
og gav hans hånd et lille klem mens han lukkede døren og låste den
"der ligger en café lige her nede på gaden" sagde han
og begynde at gå ned mens han så tilbage på ham og smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:17

mike grinte stille "det er endnu en ting vi ikke kan blive enige om" sagde han med et grin og klemte let igen, han flettede stille sine hænder ind mellem hans "okay fint med mig.." sagde han glad og smilte stort til ham imens han gik med ned af trappen, han så sig til omkring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:25

Adam lo lidt af ham, og bed sig i læben da han mærkede hans fingere mellem hans. han gik stille ud af døren og så sig omkring på gaden inden han gik over til caféen, han åbnede døren og gik der ind uden at slippe hans. han gik hen til et tomt bord og var ligeglad med alle de mennesker der så på dem, han slap stille hans hånd og kunne høre en ung kvinde der snakkede til dem. Adam vende stille sit blik op mod hende og smilte
"en kaffe til mig" sagde han
og vende derefter blikket på Mike
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:40

mike grinte lidt og fulgte med ham, han så sig rundt omkring på gaden og gik videre med ind i caféen, han så kort rundt på folk, men vendte hurtigt blikket med adam igen og smilte til ham, han slap stille hans hånd og satte sig ned over for ham, han hørte kvinde stemmen og så op på hende, han lyttede til hvad adam sagde og betragtede ham imens "jeg skal have kakao og...øhm bare et rundstykke" sagde han og så lidt på kvinden, han vendte blikket mod adam igen og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:45

Adam vende sit blik op mod kvinden igen og nikkede, han vende langsomt sit blik mod Mike
"du lider ikke af at blive køre syg vel ?" spurgte han om
og bed sig let i læben og smilte til kvinden
"tak frk." sagde han
da hun kom ned med deres tingting
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:49

mike så på ham og rystede på hovedet "nope..jeg bliver kun søsyg" svarede han med et lille skuldertræk og smilte lidt, han så li på kvinden da hun kom tilbage og så ned på rundstykket, han begyndte roligt at spise imens hen så på ham med et mundert smil og træk sit ene ben op til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:58

"godt" sagde han
og drak lidt af sin kaffe, mens han så på ham og smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:01

mike så på ham "skal vi da køre meget idag?" spurgte han nysgerrigt med et mundert smil, han spiste roligt videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:02

Adam satte sin kop på bordet og nikkede
"altså vi kan godt gå hvis du har kræfter nok til at løfte et par ting, vil mene alt der skal ind i min lejlighed" sagde han
og grinte lidt af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:06

mike spiste færdigt og drak så lidt af sin kakao, han nikkede stille "okay...jeg tror helst jeg vil køre...jeg er nok ikke den stærkeste dreng der findes" sagde han med et skævt smil og betragtede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:08

Adam nikkede og smilte til ham
"tænkte jeg nok du ville sige" grinte han
og drak det sidste af sin kaffe inden han gik op for at betale
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:12

mike grinte lidt og drak hurtigt resten af sin kakao, han gik med ham op og så på ham med et mundert blik "men det er da ikke nok bare med en bil...altså når vi skal have tingene op i din lejlighed så skal vi jo bære det op" sagde han og lage hovedet lidt på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:15

Adam nikkede
"vi finder ud af det til den tid" sagde han
og tog hans hånd og gik ud af caféen, han gik stille ned af gaden og fumlede lidt med at finde sine nogle frem. han slap stille og modvilligt hans hånd for at finde sine nøgle, han fik stille over til en sort mustang og låste døren op
"så skat,, så skal du ud og køre med den hotte" sagde han
og begynde at grine mens han satte sig ind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 10:21

mike så på ham og nikkede kort, han gav hans hånd et stille bklem og gik med ham ud på gaden igen, han lage godt mærke til han fumlede efter noget, men fandt ført ud af hvad da han så nøglerne, han stoppede op da han så den store mustang og måbede lidt "orh den er stor..er det virkelig din?" sagde han og betragtede mustangen, det var tydeligt at se han var facsineret af den.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 20 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 20 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: