|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:03 | |
| //KaY KaY//
Adam vågnede ved 10:00 tiden, han åbnede langsomt sine øjne og så smilende ned på Mike *hvor ser han sød ud når han sover* tænkte han og kunne ikke lade være med at sove, han havde bare troede at det bare havde været en drøm. men da han så Mike i sine arme så regnede han ud at det ikke kunne være en drøm, han tog sin arm væk fra ham og strakte den mens han gabte. han lag stille sin arm tilbage omkring ham og kyssede ham blidt i håret "godmorgen skat" hviskede han og kyssede ham i håret igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:11 | |
| mike vågnede først da han mærkede kysset og begyndte at mumle noget utydeligt, han åbnede stille sine øjne og nød kysset "adam...du er her stadig...godmorgen skat" hviskede han træt og gabte lidt, han så lidt op på ham og smilte et moregn dovent smil, han gemte lukkede stille sien arme igen og spænde stille sine muskler lidt istedet for at strække sig, han åbnede stille øjnene igen og vendte blikket op på ham igen, det var helt underligt for ham at ligge så tæt på en anden ved morgenstånden på den måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:16 | |
| Adam nikkede "jepp jeg er her stadig, men er nød til at smutte snart.. har ikke fået min morgen smøg" sagde han og smilte ned til ham, han lod sin hånd glide op på hans kind og kyssede ham blidt på munden. men denne gang lukkede han ikke sine øjne, og smilte stort mens hans øjne skiftede farve hele tiden. han bevægede sin tommelfinger lidt mens han blev ved med at kysse ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:24 | |
| mike bed sig svagt i læben og betragtede ham lidt "må jeg ikke komme med?" spurgte han med et bedende smil, han lage stille sin hånd på hans og kyssede forsigtigt med, han så ind i hans øjne og blev lidt forvirret over hans øjne skiftede fave så meget, men det skulle ikke få ham til at stoppe kysset og han nød han bevægelse med tommelfingeren, han kørte stille sin hånd lidt ned af hans arm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:29 | |
| Adam slap kysset lidt efter og nikkede "du skal bare havde en trøje på så du ikke fryser" sagde han og rejste sig langsomt op, han tog stille fat i hans hånder og hev ham op og stå. han gik elegant ind i stuen for at finde hans trøje frem, han lag den stille på sofa'en og gik ind i køkkenet for at finde sine smøger frem "er det okay at jeg tager min skjorte på ? eller vil du gerne havde at alle der er ude på denne tid ser min overkrop ?" råbte han hen til ham og tog stille skjorten i sine hænder og lag sine smøger ned i sine lommer, inden han gik ind i stuen og stod og ventede på ham og hans svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:41 | |
| mike nikkede forstående og kom op og stå ved hans hjælp, han så efter ham og lage hovedet lidt på skrå, han gik stille ind i syuen og så hans trøje ligge på sofen, han gik hen til den og træk ned over sit hovede, han rettede lidt på trøjen og smilte gor sig selv "hmm du skal have skjorten på...andre skal ikke nyde synet af din overkrop..den er min" sagde han mundert og så at han var kommet ind i stuen igen, han smilte skævt og lage hovedet lidt på skrå, han betragtede ham i lidt tid før han vendte sit blik ned op gulvet, hans hår var meget pjusket efter sove turen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:45 | |
| Adam så på ham og nikkede "som du vil havde" sagde han og tog stille sin skjorte på og knappede den efter, han gik derefter hen til ham og kørte sine hænder igennem hans hår for at sætte det lidt bedre "sådan, og du skal nok få skjorten tilbage.. til sidst kommer du sku til at havde alt mit tøj i skabet" sagde han og gik hen for at tage sine sko på, han vende sit blik over mod ham da han havde fået sine sko på og gik hen og åbnede døren "kommer du skat" sagde han og smilte over til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:52 | |
| mike smilte glad og betragtede ham imens han lukkede hans skjorte, han stak sine hænder ned i lommen på sin trøje og nød han rettede hans hår "tak...jeg skal have den tilbage...orh mp jeg godt få alt dit tøj?" spurgte han drillende, men også meget nysgerrigt og gan med ham hen og tog sine sko på, "jeg kommer nu søde" sagde han mundert og gik hurtigt ud af døren, han var slet ikke van til folk kelde ham skat så det at adam gjorde det skulle han virkelig vænne sig til, men han kunne nu meget godt lide det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 13:57 | |
| Adam så på ham og rystede på hovedet, og hævede det ene øjenbryn "du tager bare, mit tøj hvis du kan finde det.. ej men hvis du tager det hele så bliver jeg nød til at gå nøgen rundt" sagde han og gik bare efter ham, han tog sin pakke op af lommen og tog en smøg i munden og var klar til at tænde den når han kom ud. han lag pakken tilbage i lommen og gik hen til ham og lag sin hånd i hans "ellers skal jeg købe nyt tøj hele tiden, så har jeg sku ikke penge til sidst. ellers så bliver jeg nød til at rejse meget" mumlede han med en smøg i munden, og gik elegant ned af gangen og op af trappen. han slap hans hånd for at åbne døren til ham, han gik ud efter ham og rodet lidt i sin lomme efter en lighter. og smilte samtidligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:06 | |
| mike kunne ikke lade være med at grine "du kommer ikke til at rene nøgen rundt det lover jeg dig" sagde han og så lidt på hans smøg "du kan jo bare låne tøjet tilbage sådan når du skal bruge det" forstog han med et drillende smil og gik hurtigt med ham, han gik ud da han åbnede døren for ham og lage hovedet lidt på skrå, han betragtede hans smil lidt imens han stod og tribbede lidt "hvorfor ryger du egentlig?" spurgte han og så på hans smøg, han kløede sig lidt på armen og gabte stille da han var lidt morgen træt stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:11 | |
| Adam rystede på hovedet "hvis du har taget alt mit tøj, så kommer mine venner jo til at se mig nøgen" sagde han og kunne ikke lade være med at grine, han fandt en lighter frem og tænde sin smøg og lag derefter lighter tilbage i lommen. han tog en sug af sin smøg inden han tog den ud og tænkte lidt over det, han så ned på sin smøg og kunne ikke engang huske hvordan han begynde "det ved jeg ikke, tror jeg altid har gjort det.. har jeg gjort i alle de år jeg har været dæmon, ved så ikke nået om når jeg har været menneske, kan nemlig ikke huske den tid" sagde han og tog sin smøg i munden igen, han gik stille hen til ham og tog ham i hånden. og begynde at gå mens han smilte "lag mig byde dig på morgenmad inden jeg følger dig hjem" mumlede han og smilte tilbage til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:26 | |
| mike tænkte sig om og grinte lidt "okay okay så må du beholde noget af det" sagde han med et lille grin og fulgte alle hans bevægelser med blikket, han lyttede opmærksomt til det han sagde og nikkede stille, han så lidt på røgen og lage hovedet lidt på skrå "okay...så du har røget i 137 år? mindst" spurgte han og synes det lød meget overdrevet at sige, han gav hans hånd et lille klem og gik hurtigt med ham "okay...det lyder dejligt" sagde han glad og smilte mundert, han var også ved at være lidt sulten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:32 | |
| Adam tænkte over det og nikkede "ja det har jeg åbenbart" sagde han og kunne ikke lade være med at smile da han mærkede klemmet, han så at folk glodet på dem men han var ligeglad da han ikke ville flippe ud foran Mike. han stoppede op foran en café og røg hurtigt det sidste af sin smøg inden han kastede den væk, og åbnede døren han gik stille ind og mærkede at alle blev stille og så efter dem. Adam gik hen til et tomt bord og satte sig ned, han så sig lidt omkring inden han så på Mike igen og smilte "hvad skal i havde" hørte han en stemme sige og så op og fik øje på en ung kvinde, Adam tænkte sig lidt om "jeg vil gerne bare be om en kaffe" svarede han og lod sit blik glide ned på Mike, mens kvinden skrev det ned og så derefter på Mike "og de vil havde ?" spurgte hun om og smilte venligt til dem begge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:44 | |
| mike nikkede stille og lage hovedet lidt på skrå, han så lidt rundt på alle de folk der gloede sådan og brød isg ikke om blikkende, han vandte blikket mod adam og bed sig lidt i læben, han så kort på caféen og gik hurtigt med ind, han mærkede med det samme blikkende og brød sig ikke rigtig om det, men vaglte at ignorer det så godt han kunne og satte sig ned, han lod sit blik hvilde på ham og smilte skævt, det gav et lille sæt i ham da han fik et lille chok af kvinde stemmen og han vendte blikket op på hende, han så hurtigt på adam igen og tænkte lidt over hvad han selv skulle have "øhm jeg vil gerne have et runstykke og kop kakao..." sagde han venligt og så på kvinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 14:48 | |
| Adam så bare på Mike og smilte, mens kvinden nikkede "det kommer snart" sagde hun og skrev det færdigt mens hun gik, Adam rakte en hånd over mod Mike og smilte sødt "du skal ikke tage dig af dem, de har det med at glo sådan nogle mennesker" sagde han og bed sig let i læben, da han ikke kunne lade være med at smile af ham. han vende sit blik mod Kvinden der kom igen "velbekomme" sagde hun da hun havde sat tingene på bordet, Adam drak hurtigt lidt af sin kaffe og satte koppen på bordet igen og så over på Mike |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 15:01 | |
| mike så kort efter kvinden, men vendte hurtigt blikket hen på adam og smilte stille, han tog stille hans hånd og betragtede hans smil lidt "jeg skal bare vænne mig til det..." sagde han og så lidt på deres hænder, han så lidt på tingene da kvinden stilte det på bordet og slap stille hans hånd efter et lille klem, han tog rundstykket og tog en bid af den, han så på adam og smilte stille "øhm...hvorfor kan du ikke huske noget fra før du blev dæmon?" spurgte han stille og lage hovedet lidt på skrå, han tog en lille tår af sin kakao og trak det ene ben op til sig, han lod sin fod støtte på stolkanten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 15:06 | |
| Adam så på ham og nikkede "jaer, det går hurtigt" sagde han han tog sin hånd til sig, og lod den køre på kanten af sin kaffe mens han træk på sine skulder "det ved jeg faktisk ikke, men jeg ville ønske jeg viste, ved ikke hvem min mor er eller min far.. men det eneste jeg tror det er at min mor hedder Elisabeth, da der er denne kvinde som er næsten altid i mine drømme" fortalte han og drak lidt mere af sin kaffe, mens han så over på nogle mennesker der så på dem. han satte surt koppen på bordet. han skiftede sin øjne som fik dem til at se væk, han skifte hurtigt øjenfarve igen og så over på Mike og smilte glad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 15:20 | |
| mike nikkede stille "håber jeg..." sagde han stille og betragtede ham lidt, han lyttede opmærksomt og så ned i hans kako imens "okay..Elisabeth..det er et okay gammelt navn er det ikke?" spurgte han stille og så på ham, han vendte kort blikket hen på dem der kiggede og sukkede stille, han vendte blikket tilbage på adam og smilte stille *vi skulle stille os op og kysse foran dem alle...så kunne de få noget at kigge på* tænkte han i håb om adam hørte hans tanker, han grinte lidt ved tanken da det kunne være en lidt sjov ting at gøre, mest bare for at se hvad folk ville gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 15:25 | |
| Adam nikkede "ja det er det vel" sagde han og nikkede, han rejste sig op og gik hen til Mike. han vende sit blik mod alle der sad og så på dem, Adam rystede på hovedet og tog hans hånd og hev ham op til sig. han strøj en hånd igennem sit hår og lag den på hans kind "ligeglad med dem.. jeg elsker dig stadig" hviskede han og lag den anden arm om ham og rykkede sit hoved ned til hans, inden han begynde at kysse ham ømt men stadig lidenskabeligt. han mærkede hvordan folk blev ved med at glo på dem, og begynde at høre deres tanker. Adam træk vejret dybt for ikke at flippe ud på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 15:33 | |
| mike fuglte ham med blikket og bed sig lidt i læben, han så kort rundt på folk og kom så op og stå, han nød at kunne mærke hans hånd igennem sit hår og smilre stille, han lyttede til hvad han hviskede og blev helt varm indeni, han lage sine arme om han nakke og lukkede øjnene sine øjne da han mærkede kysset, han kyssede ømt og lideskabeligt med og var nu helt ligeglad med folks blikke, han lage godt mærke til hans vejrtrækning *adam min kære..du er så helt fantastisk du skal ikke tage dig af deres blikke..de ved ikke hvad de går glip af* tænkte han mest for at få ham til han falde ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 20:17 | |
| han hev ham ind til sig "mmrh" hviskede han som var til at han nok skulle prøve i at falde ned, han blev bare ved med at kysse ham og nød at havde Mike så tæt på sig. han slap kysset lidt efter og så ned på ham "du må heller spise færdigt" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på munden, inden han lod sin blik glide hen på alle mennesker *i er bare mad* tænkte han og gik hen og satte sig ned på sin plads igen, han tog sin kop i sine hænder og begynde at drikke sin kaffe igen. han lag sit blik på Mike og lod den forblive der, mens han prøvede at glemme menneskernes blikket *hvorfor kan i ikke bare passe jer selv* tænkte han og bed sig i læben mens han smilte til Mike
//sorry jeg fald i søvn :b // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 22:17 | |
| mike nød virkelig kysset og holde sig helt tæt på adam, han bed sig lidt i læben da hann slap kysset og så op på ham "ja...må jeg nok hellere" hviskede han stille og nød kysset, han så lidt rundt på folk og rækkede tunge til nogen af dem, han dumbede ned på stolen og så på adam igen med et sødt smil, han begyndte at spise af rundstykket igen og betragtede ham imens, folk generede ham ikke rigtig længere, efter kysset var det som om det mere var sjovt at få alt den opmærksomhed fra folk, han havde aldrig prøvet at have så meget opmærksomhed før og det var som om han nærmest var stolt over at havde kysset med adam foran alle de mennesker.
//heh kender det godt så det er da helt okay xP// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 23:32 | |
| Adam drak det sidste af sin kaffe og sad nu bare og legede med kanten på koppen med et finger, mens han så over på Mike og smilte glad "smager det godt ?" spurgte han om og lukkede sine øjne kort i inden han åbnede dem igen, og kørte en hånd igennem sit hår og gav et gab efter det. han rakte hånden hen mod ham da han ikke kunne nå ham, så bevægede han sin tommelfinger som om han havde sin hånd på hans kind "jeg elsker dig" hviskede han og bed sig let i læben
//okay :b ved ikke hvad der skete for mig// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 00:20 | |
| mike smilte mundert imens han spiste og betragtede adam imens, han nikkede glad "ja det smage fint.." svarede han glad og lage hovedet lidt på skrå, han fulgte alle hans bevægelser nøje og blev efter hånden færdig med at spise, han så lidt på adams hånd og lænede sig stille frem, han lage sin kind mod hans hånd og nød at kunne mærke hans tommelfinger bevæge sig på hans kind "jeg elsker også dig" hviskede han stille og lukkede stille sine øjne, han bed sig svagt i læben og smilte stadig imens.
//det kan ske for en hver ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 00:32 | |
| Adam så på ham og smilte, mens han bed sig i læben "hvor er du skøn" hviskede han og blev bare ved med at bevæge sin tommelfinger, han bøjede sig en over hovedet og kyssede ham blidt på næsen "må heller se at få dig hjem" hviskede han og rejste sig langsomt op, mens han lod sin hånd forblive på hans kind
//rigtigt nok :b // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|