Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:53

mike smilte kort over det han sagde, men det forsvandt hurtigt igen, han nød kysset og lukkede øjnene igen, han lyttede godt efter og bed sig hårdt i læben "137?...så er du jo..untrolig gammel" hviskede han stille og nød endnu engang kysset, det fik ham til at slappe af "evigt liv...en gave...en straf.." hviskede han stille og sank endnu en klump "synes du det er..en gave eller en straf?" spurgte han stille og åbnede øjnen op klem, han kunne mærke han var ved at blive en smule træt, men han nævnte det nu ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 11:01

Adam nikkede og var ikke vild med sin alder, han tænkte lidt over det og så op på himlen og bed sig let i læben. han så ned på ham og slap sin læbe
"altså begge dele.. jeg får set det jeg vil og tiden flyver aldrig fra mig, men at miste en der ikke er udødelig, vil jeg slet ikke tænke på" sagde han
og tænkte på Miki da han ikke rigtigt har tænkt andre mennesker der betød nået for ham, han lag sine arme tæt omkring og gav et suk fra sig
"jeg vil aldrig blive gammel, vil aldrig opleve det du nok kommer til" hviskede han
og lukkede sine øjne i, da der ikke rigtigt var andet i hans liv som han ønskede så meget at blive gammel. han pressede sine læber mod hans pande, og var lidt glad for at han kunne fortælle ham om sit liv. han så sig lidt omkring og fik først nu øje på hvor meget klokken var blevet, han tog sine læber væk fra hans pande
"klokken er mange,, skal jeg ikke følge dig hjem ?" spurgte han om
selv om han ikke havde tænkt sig at lade ham gå hjem alene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 11:15

mike lyttede stil hvad han sagde og så op på ham "okay..det må være en hård tanke...undskyld jeg spurgte" hvsikede han stille og lukkede sine øjne i igen, han nød at være så tæt på ham især lige nu og han havde virkelig ikke lyst til at han slap ham nu "jeg vil ikke blive gammel...jeg vil ikke have min krop skal falme og min hud blive rynket...jeg vil ikke blive en sur gammel gnaven mand" hviskede han stille få sig selv og synes nu at det var snyd adam aldrig skulle mærke sin krop falme og komme til at så gammel ud, ligesom han selv ville gøre, han nød følelsen af han læber mod sin pande og et lille svagt smil tegnede sig på han læber, han så hurtigt op på ham da hånd purgte og rystede på hovedet "jeg vil ikke hjem..." sagde han hurtigt og alvorligt.

//jeg må hellere smutte i seng nu skal tideligt op vi ses godnat ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 11:25

Adam rystede på hovedet
"jeg er glad for at du spørger, så lære du mig jo bedre at kende" sagde han
og lukkede sine øjne i og rystede på hovedet, han så ned på ham og bed sig hårdt i læben. da han tror at han aldrig ville kunne udsætte Mike for at blev for evigt
"Mike smukke.. det er en god ting at blive gammel, man skal ikke igennem det som jeg har været igennem" sagde han
og kunne udmærket huske da han havde sit første band, hvor han var nød til at droppe nogle år efter. Adam begynde at grine
"du vil aldrig blive en gnaven gammel mand" sagde han
og kyssede ham i håret, han rystede på hovedet ved tanken om at se Mike uddødelig og tanken ville bare ikke forsvinde. han viste jo godt at han godt kunne få nogen til at gøre ham uddødelig, men at se Mike blive bidt af en vampyr kunne han ikke klare. Adam nikkede
"okay" hviskede han
og kyssede ham hurtigt på munden, han rejste sig langsomt op. han tog fat i hans arme og lag dem om sin nakke, han tog derefter fat i hans lår og løftede ham blidt op til sig. han kyssede ham en enkel gang på hagen og begynde at gå
"der er en ting du ikke har spurgt om, har mon Adam vinger" hviskede han drillende
mens han bare gik videre, selv om han ikke vist hvor Mike boet så ville han nok finde ud af det på et tidspunkt
"vil du fortælle mig hvor du bor ?" spurgte han blidt om
og fjernede ikke blikket fra ham

//okay okay :b //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 17:57

mike nikkede stille og så lidt på ham, han var glad for han måtte spørge om ting og et lille smil tegnede sig kort på hans læber "hvad er du været igennem der kan være værrer en at blive gammel?" spurgte han stille, han ville ikke hjem nu så han ville blive ved med at spørge om alt muligt "og hvordan kan du så vide jeg ikke bliver en gammel nar?" spurgte han med et lidt glad tone denne gang, han nød igen kysset og puttede sig tætter ind til ham, han smilte stille og kunne mærke at lysten til at leve evigt var et fristende tilbud, han blev helt over vældet over han blev løftet op og lage sin anden hånd om hans nakke også, han nød alle de kys og blev kun gladere af det, han smilte stille for sig selv og lænede sit hovede mod hans skulder "har du vinger?...og hvorfor har du ikke horn?" spurgte han lidt undrende, i skolen havde man altid set på billederne at dæmoner og djævle have store horn i panden og store sorte vinger, så det undrede ham meget at adam kunne se så menneskelig ud, han lignede jo ikke en dæmon faktisk mere en engel efter mike's mening, "jeg bor..næsten lige ved siden af centeret i en af de lejligheder der ligger ved siden af" forklarede han, da han ikke kunne huske hvad det hed, han så stadig på ham og smilte stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 20:34

Adam kunne ikke lade være med at smile af alle hans spørgsmål
"jeg har været igennem en masse.. både krige, sult i menneskernes tilfælde, had, mistet mit band, sorg og meget mere" fortalte han
han forsatte bare med at gå og tænkte over alle de svar han skulle give, han så på Mike og smilte svagt
"det er din sjæl alt for god til" sagde han
da han viste sådan nået meget godt, da han bedst kunne lide at stjæle gode sjæle. hans fødder gav ikke nogle lyde på jorden, og man kunne tro at han slet ikke rørte jorden. han kunne ikke lade være med at grinte og nikkede samtidligt
"jepp jegg har vinger, nu skal du ikke tro på alt du læser i bøgerne... han vende sit blik om på sin ryg og smilte svagt, de er inde i min ryg.. hvis ikke jeg kunne få dem ind i min ryg, så ville jeg jo aldrig kunne gå mellem mennesker og mødt dig" sagde han
og kyssede ham blidt på kinden, han gav et enkel nik til hvor han boet og begynde bare at gå videre
"har du flere spørgsmål ? hvis ikke,, så kan du jo altid spørge om hvad jeg spiser" drillede han
og bed drillende en enkel gang ud efter ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 01:54

mike så op på ham med store og forskrækkede øjne "hvor er det synd for dig...du har været så meget lort igennem" sagde han stille, han så lidt på ham og smilte mundter over det han sagde "en god sjæl?..tja jeg hat jo aldrig gjort nogen ond som sådan..så det kan vel godt passe" sagde han stille og puttede sit ansigt ind mod hans skulder. mike tænkte slet ikke over han ikke kunne høre nogle skridt, han havde faktisk slet ikke lagt mærke til han var begyndt at gå, han lyttede opmærksomt til det han sagde og nød kysset på hans kind med et lille smil, han så lidt over hans skuldre så han lige kunne se ned af hans ryg "jeg vil se dem...jeg vil flyve" sagde han bedende og så på ham med et mundert smil, han puttede sig stille tætter ind mod adam og nussede ham blidt i nakken med den ene hånd, han rykkede hurtigt hovedet tilbage, som en refleks, da han bed ud efter ham, et kort grin undslap hans læber "hvad spiser du da?...spiser du ikke bare normalt mad som jeg gør?" spurgte han nysgerrig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:19

Adam rystede på hovedet
"jeg er som jeg er" sagde han
og fjernede ikke blikket fra ham mens han gik, han nikkede langsomt og lukkede sine øjne lidt i. han fik øje på nogle mennesker længere fremme, men var ligeglad med om de gloet på dem. han lo lidt og rystede på hovedet af ham
"ikke nu.. måske en anden dag.. det lover jeg" hviskede han
og kyssede ham så godt han kunne på kinden, han smilte svagt og kunne høre menneskerne stemmer der blev højere. han gik hurtigt forbi dem da han kunne høre dem grine, og han ville helst ikke flippe ud foran Mike. han så på ham og smilte og rystede på hovedet
"nej, eller jeg kan godt spise det men det mætter ikke. jeg spiser.. sjæle" sagde han og hviskede det sidste ord, han tog en dyb indånding og lukkede sine øjne i og bed sig i læben. han gik stille et stykke tid inden han åbnede sine øjne og slap taget på sin læbe
"men stol på mig når jeg siger at jeg ikke vil gøre dig nået" sagde han
og gik videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:38

mike nikkede stille "ja.,..og det er jeg glad for" sagde han mundert, men kunne så høre nogle stemmert "okay...en anden dag...nu har du lovet mig det...og jeg glemmer det ikke" sagde han bestemt og nød kysset, han hørte stemmerne og så hurtigt på ham, han fik så øje på menneskerne og så lidt ned, han vendte så blikket over han skulder og så efter menneskerne "sjæle?...så hvis du bliver sulten så kan du tage deres sjæle eller?" spurgte han og hentyede til de mennesker der havde grinet af dem, han vendte blikket tilbage på adam og smilte blidt "bare rolig..jeg stoler på dig..jeg er bare lidt bange for dine øjne..når de altså er gule.." sagde han stille og kyssede ham forsigtigt på kinden, han så hurtigt ned og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:44

Adam nikkede og smilte svagt
"jeg holder det jeg lover" hviskede han
og lag blidt sit hoved mod hans, og lukkede sine øjne lidt i og gik videre. han nikkede svagt og viste ikke det ville være så svært at fortælle ham om sig selv
"jepp sjæle.. jeg tager deres sjæle så de dør og jeg bliver mæt" sagde han
og kunne huske alle dem han havde dræbt, han åbnede sin mund for at sige nået men kunne den i igen inden han fik taget sig sammeen
"jeg kan vise dig hvem jeg er, give dig lov til meget.. men der er en ting du aldrig må spørge om og det er at se når jeg skal tage en sjæl" hviskede han
da han helst ikke ville vise Mike de dårlige sider af ham, da han plejede at mishandle personen først. han smilte svagt og kyssede ham på kinden
"jeg vil gøre alt for at du ikke ser dem igen" sagde han
og lovet det fuldt ud

//jeg skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 05:01

mike så på hende og smilte skævt "godt.." hviskede han blidt og lænede stille sit hovede ind mod ham "okay...det er da meget smart..hvis du tager sjæle for folk som er dumme...du kunne gøre det af med alle dem der mobbede mig i skolen.." sagde han stille, men det var egentlig mest til sig selv "hmm okay..jeg har heller ikke så meget lyst til at se dig slå nogen ihjel" sagde han stille og så lidt op på ham, han nød kysset og smilte stille "tak..jeg vil ikke se dem igen..jeg bryder mig ikke om folk der griner af en på den måde" hviskede han stille og slappede godt af i hans favn,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 05:12

Adam rystede på hovedet
"Mike jeg er ikke en der dræber for sjov, jeg kan nok få dem til at stoppe uden at dræbe" sagde han
han nikkede og var glad for at han sagde det
"godt,, det er nok ikke et kønt syn.. og chancen for at komme til at dræbe dig ville være større" sagde han
og rystede svagt ved tanken, han gik hurtigt videre
"syyyrh" hviskede han imens
og kyssede ham blidt på kindden, han gik bare videre uden at se sig tilbage på dem
"de er fulde og taget nogle stoffer, det kan jeg lugte" hviskede han
han drejede ned af en vej, han lag sine arme tætter om ham for at holde ham varm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 05:19

mike så på ham og rystede hurtigt på hovedet "nej jeg ved det...det var heller ikke det jeg ville have dig til..det var bare en atnke..for jeg ja har ønsket dem død mange gang" hviskede han og lyttede til hvad han sagde "okay.. men du har jo også lovet mig at holde dig fra mig når du er sulten" sagde han stille og smilte stille, han nød kysset og så stille på ham igen "stoffer...okay...hvordan ved du det?..er sin lugte sans sådan en syg en?" spurgte han forsigtig og så på ham, han kunne mærke at han holde ham tættere på og at det blev varmere.

//skal spise og kommer måske ikke på igen idag//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 05:38

Adam nikkede
"jaer det kan man vel godt kalde det, jeg skal jo vide på en måde at det er gode sjæle jeg stjæler" sagde han
og bed sig svagt i læben da han fik øje på centret, han gik bare videre der mod og gav et lille lydløst suk fra sig
han kunne godt lide at mærke Mike's krop tæt på sig, han gik helt hen til centret og så sig omkring
"hvor er det du bor ?" hviskede han
og bed sig svagt i læben, han så ned på ham og kunne godt mærke at hans læber gerne ville røres hans

//når okay//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:34

mike så på ham og nikkede forstående "det er altså utrolig smart..." sagde en beundrende og smilte blidt, han trykkede så tæt ind til adam da han fik øje på centeret og bed sig svagt i læben "i første husblok efter centeret..." sagde han stille og pejede hen på et lille hus der lå lidt skjult bag centeret, han så på ham igen og tænkte sig om "du må hellere sætte mig ned...hvis mine forældre ser du bager rundt på mig...tror de nok jeg har drukket eller noget og så bliver de meget sure" sagde han stille og så lidt ned, han ville egentlig ikke have han skulle slippe ham, men han ville heller ikke til at få skæld ud igen og hvad ville hans forældre ikke tænke at han var i armene på en fremmede dreng.

//jeg fik smadret mit hovede ned i jorden og fik lov til at gå tideligt x3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:39

Adam så ned på ham og smilte, han satte ham stille ned og lod sin ene hånd glide op på hans kind. han så ham lidt ind i øjnene inden han kyssede ham blidt på munden
"så ved jeg at du er i sikkerhed" hviskede han
og så hen på huset, han bed sig svagt i læben inden han så hen på ham igen. han tog sin hånd væk fra hans kind
"kan jeg også godt forstå dem, jeg ville også blive sur hvis en fremmende person gik rundt med mit barn, hvis jeg havde det" sagde han og grinte
han lag rundt sine arme om ham for at give ham et kram

//øøørh ?? snakker du om ?? .. forstår sådan set intet x'D//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:55

mike mærkede jorden under sine fødder og vente blikket ned på sine fødder, hen smilte mundert da han så op på ham igen og nød det blide kys "tja..det er rigtig nok" sagde han helt stille og lage hovedet lidt på skrå, han havde aldrig rigtig følt at hjemme var sikkert, men det var det jo på en måde, han så lidt ned "det er altså ikke fordi de bekymre sig for mig...jeg tror bare de vil blive bange får at jeg måske slå min søster eller noget..." hviskede han stille, men smilte stadig lidt, han så op på ham igen og betragtede ham diskret, han mærkede krammet og krammede hurtigt med, han ville ikke have adam forlod ham endnu for han havde gjort ham så tryg.

//øhm nej det var fordi jeg lige skulle ud og kølke (sjovt tidspunkt) og så faldt jeg af kælken og slog mit hovede så jeg fik lov til at gå hjem XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:02

Adam så over mod huset og smilte lidt
"hvad siger du til at få nat besøg, uden dine forældre ved det ?" spurgte han om
og vende sit blik om mod ham, og smilte svagt. han slap krammet lidt, men ikke helt da han ikke ville havde at han skulle fryse. han kyssede ham en enkel gang i panden og så sig lidt omkring, han slap stille krammet om ham og lod sin hånd glide ned i hans mens han gik lidt tætter på hans hjem. han vende sig om og så på ham og kunne ikke lade være med at smile
"hvor er du bare skøn" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på panden

//hehe okay x'D fjols :b //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:12

mike stirrede overrasket på ham "nat besøg...uden de ved det...hmm hvis de opdager dig ringer de efter politiet og beskylder dig for at overfalde min søster... det har de gjort før...så du må kun hvis du kan være helt stille og ikke blive opdaget" sagde han bestemt, men smilte stadig da det ville være hyggeligt at have en på besøg, lidt selvskab gjorde ham altid glad, han nød kysset og klemte blidt hans hånd før han gik med hen til huset "i lige måde..." hviskede han stille og nød igen kysset, han kunne virkelig godt lide alle hans kys, det var sådan en rar fornemmelse efter hans mening.

//arg hvad? jeg kan da ikke gøre for den dumme kælk væltede XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:21

Adam lag sit hoved på skrå og grinte lidt
"Mike, jeg er en dæmon.. de opdager mig aldrig" hviskede han
og gik et par skridt væk fra ham
"jeg er hurtigere end dem, jeg kan læse deres tanker, det vil aldrig ske" sagde han
og løb så hurtigt han kunne hen og lag en arm om livet på ham, og løb over til døren inden han løb over og stalde sig på sin plads som intet var sket. han så over på ham og smilte
"jeg skal bare lige hjem og skifte tøj" sagde han
da han syntes selv at han havde ulækkert tøj på efter det havde blevet vådt, han gik hurtigt hen til ham og lag en hånd på døren inden han kyssede ham ømt på munden
"hold dit vindue åbent så kan jeg komme ind" hviskede han i kysset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:28

mike lage hovedet lidt på skrå og forstod ikke helt hvad han mente, han skulle lige til at sige noget da han pludselig stod ved døren, han stirrede forbløffet hen på ham og måbede lidt, han kunne ikke få et eneste ord ud og nikkede blot stille stdaig måbende, han kunne bedere følge med i hans bevægelser da han bare gik hurtigt og ikke løb, men chokket af lige pludselig at stå ved døren måbede han nu stadig over, han lage sin ene hånd mod hans bryst og kyssede forsigtigt med, han lukkede stille øjnene "det skal jeg nok" hviskede han stille i kysset og åbnede sine øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:39

Adam nikkede
"tror også jeg skal havde nået at spise først, for at være på den sikreside" hviskede han
og smilte ned til ham, han tog sin hånd væk fra sin dør og tog langsomt sin t-shirt af og gav den til ham
"jeg tager den hurtige mulighed for at komme hurtigt tilbage" sagde han
og hentydet til at flyve væk der fra, han kyssede ham stille en gang til inden han begynde at gå og smilte samtidigt
"vi ses snart" hviskede han
han vende sit ansigt mod ham, mens han langsomt tog sine vinger ud så hans ryg fik to store pletter lignede det. han satte hurtigt i løb og tog resten af sine vinger ud, han begynde at flyve. han stoppede op da han fik øje på et ung kvinde alene, han skynde sig ned og tog fat i hende og sugede hendes sjæl. selv om det føltes mærkeligt at han plejede at ville nyde det, derefter fløj han hjem for at skifte tøj
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:47

mike nikkede forstående og så på ham med et smil, han så lidt på t-shirten og bed sig i læben, han vendte blikket op på ham igen og nikkede stille da han forstod hans hentydning "vi ses..." hviskede han stille for sig slev og så efter ham, han fik store øjne da han så hans vinger og han fik nu mere lyst til at prøve at flyve, han knugede stille t-shirten ind til sig, men gemte den så op under sin hætte trøje og åbnede døren, han sagde intet da der var helt stille i huset og skyndte sig ind på sit værelse, han åbnede vinduet og træk t-shirten ud fra hætte trøjen, han åbnede sit skab og hang t-shirten over kanten så den kunne tørre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:56

Adam skynde sig at finde nået nyt tøj, selv om det var svært med at få det på da han ikke ville tage sine vinger ind. han tog en skjorte i sin hånd inden han hoppede ud af vinduet og begynde at flyve, han fløj så hurtigt han kunne og landede lidt efter på hans vej. han så sig omkring inden han tog langsomt sine vinger ind og gav et gisp fra sig, han tog sig til sine knæ og gispede lidt efter vejret. han blev stående lidt inden han rejste sig op igen og tog sin skjorte på, han tog en smøg frem og begynde at ryge den mens han gik ned af vejen. han stoppede lidt efter ved Mike's hjem og kastede sin smøg væk, han så efter det åbne vindue og smilte lidt da han fik øje på det. han gik elegant der hen og så sig omkring inden han hoppede op og sad lidt i vinduskarmen og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:04

mike ryttede lidt op på sit værelse da der lå tøj ud over det hele, men vendte blikket mod vinduet da han kunne høre en lyd, han smilte mundert da han så adam sad i vindueskarmen "hej igen.." hviskede han stille for at være sikker på ingen ville vågne af det, da væggene på ingen måde var lydtætte, han gik stille han til ham og tog hans hånd, han trak ham stille ned fra vindueskarmen og lukkede vinduet "du skal være helt stille..." hviskede han og smilte blidt til ham, han kløede sig lidt i nakken og vendte blikket ned, han slap hans hånd lidt tøvende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 4 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 4 af 35Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum