Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:08

Adam gik stille ned og så sig omkring
"flot værelse" hviskede han
og lod sit blik falde ned på ham og smilte stort, han lag stille en arm om livet på ham og så lidt efter sin arm
"du skal ikke være bange lige nu, for chancen for at du vil se de gule øjne er meget små. udover..." hviskede han
og bed sig hårdt i læben der efter og så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:16

mike så lidt op på ham "tak..." hviskede han stille og smilte stille, han mærkede hans arm og stilte sig lidt tættere på ham, han lage stille sin hånd på hans bryst og bed isg svagt i læben, men han slap den kort efter igen og så op i hans øjne "udover...udover hvad?" spurgte han helt stille og forsigtigt, han lage sin hånd på hans kind og vendte blidt hans ansigt så mike kunne se hans øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:26

Adam gav et lille suk fra sig
"når du kysser mig, så sker der nået med mig.. det får mig til at skifte mine øjne hele tiden" hviskede han
og ville helst ikke havde fortalt ham det, han bøjede sig ned til ham og kyssede ham blidt på munden. da han ikke ville havde at Mike skulle beslutte sig for at ikke kysse ham mere, han lod sine hænder glide ned og tage fat i hans trøjekant. han slap kysset og hev hans trøje af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:31

mike lage hovedet på skrå og skulle lige til at sige noget da han mærkede kysset, han kyssede stille med og lukkede øjnene hårdt sammen, han stivnede i hele kroppen da han kunne mærke han tog fat i hans trøje og han bed sig hårdt i læben da han træk den af ham, han stirrede på ham og vendte hurtigt blikket ned, han sank stille en klump og blev lidt nervøs, han så lidt ned af sig selv og kløede sig lidt i nakken af nervøsitet, han vendte stille blikket op på ham igen og bed sig stille i læben igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:35

Adam lag sit hoved på skrå og lod hans trøje falde ned på gulvet
"tag det roligt, jeg har ikke tænkt mig at havde sex med dig eller sådan nået" hviskede han
og lag en hånd i hans nakke og begynde at kysse ham igen
"man kan jo ikke havde en masse tøj på når man skal sove" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham, han løftede ham op i sine arme og gik hen i sengen med ham. han hev dynen til siden og blev ved med at kysse ham, mens han lag ham ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:41

mike så på ham og nikkede stille, han sank stille en klump og lage sin hånd på hans bryst, han kyssede stille med og lyttede til det han sagde, det føles mere underligt denne gang da han løftede ham op, men det ville han ikke tænke på, han kørte stille sin ene hånd om bag hans nakke og kyssede forsat med da han mærkede han kom ned og ligge, han kunne stadig ikke rigtig få noget ord ud og det irriterede ham egentlig lidt, men han ville nu ikke tænke så meget over det og ville mest bare gerne nyde kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:46

Adam blev ved med at kysse ham, men da han mærkede at ingen af dem ville slippe kysset så satte han sig på sine knæ. han lod sin hånd glide om fra hans nakke til hals og lod sine fingerespidse glide ned til hans mave og lave små cirkler, pludseligt kunne han høre nået på gangen han forsvandt hurtigt ind i skabet. og så over på Mike mens han lukkede døren efter sig og rødmede svagt, han kunne høre døren gik og og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:52

mike nød de små cirkler og fik derfor også et stort chok da han pludselig var væk, han så lidt hen mod skabet hvor han lige kunne skimte adam og vendte så blikket han til døren der blev åbnet, han tog hurtigt dynen om sig så det lignede havde sovet og var vågnet af døren var gået op, han tog puden over hovedet og mumlede gnavent noget utydeligt for at få far eller mor til at gå igen, han tænkte at det nok bare var en af dem for det kunne jo ikke være hans søster, han vendtede på at kunne høre døren blive lukket igen i håb om at hans lille trick havde virket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 09:56

Adam så over på Mike og smilte svagt, han gik langsomt ud da han hørte døren bliv lukket igen. han lukkede døren efter sig og så over på Mike og kunne ikke lade være med at rødme, han træk vejret dybt og så hen mod vinduet. han rystede svagt på hovedet og overvejede at smutte, han vende stille sit blik mod Mike igen
"tror det er bedst at jeg smutter" hviskede han
og bed sig hårdt i læben, ikke fordi at en af hans forældre havde kommet ind. men fordi Mike havde gjort nået ved Adam
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:01

mike sank en klump da han hørte døren lukke og satte sig så stille op, han så hen på ham og lage hovedet lidt på skrå, han rejste sig stille op og gik hen til ham med et stille smil "hvorfor?.." spurgte han helt stille og holde lidt om sig selv for at holde varmen, han bed sig svagt i læben og lage hovedet lidt på skrå, han vendte stille blikket ned på gulvet og kom til at tænke på det nok var bedst, hvis hans forældre opdagede noget så vendtede han sig det længste stuarrest han kunne få og det ville han ikke have.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:08

Adam gik helt hen til ham og så ned på ham
"intet med dine forældre.. det er dig" hviskede han
og lag en hånd på hans brystkasse og lod den glide ned til hans mave og derefter rundt om livet på ham
"du gør et eller andet ved mig, følelser for dig begynder at blive store og når du helst vil lære mig bedre at kende og er ikke sikker på dine følelser for mig, så ved jeg ikke hvis det er godt" hviskede han
og så lidt trist på ham, han begynde at gå over mod hans seng og hev ham med sig. han puffede ham ned i sin seng og satte sig på knæ foran ham, han tog langsomt hans strømper af og smed dem på gulvet. han vende ikke blikket op på ham da han ikke kunne få sig selv til det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:17

mike så forvirret på ham og sank nervøst en klump, *mig?* tænkte han forvirret og lukkede øjnen da han nød hans berøring, han bed sig stille i læben og åbnede øjene igen for at se på ham, han fuglte stille med hen til sengen og dumpede ned på sengen, han så på ham og lage hovede lidt på skrå da han tog hans strømper af "du...du har nok ret...du skal ikke blive mere forelsket i mig..." hviskede han og så lidt på sine fødder, han tog en dyb indånding og sukkedes tille "hvordan ved man om man er forelsket?" spurgte han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:26

Adam så op på ham og smilte
"det kan ikke stoppe mig i at blive mere forelsket i dig" hviskede han
og bed sig i læben da han begynde at rødme, han rejste sig op og tog fat i hans hænder og hev ham op. han kyssede ham en enkel gang på munden inden han gik ned på knæ igen og begynde langsomt at åbne hans bukser
"sådan at man vil gøre alt for personen, tænker ikke på andre, får sådan sommerfugle i maven når personen er i nærheden eller rør ved en, ser kun det gode og næsten aldrig det onde, har ikke lyst til at snakke om andre og slet ikke være sammen med andre, vil være tæt på personen hele tiden, rødmer når personen kigger på en" fortalte han
og hev stille ned i hans bukser, men holde øje med at hans underbukser blev oppe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:34

mike så på ham og kom op og stå, han nikkede stille og kunne faktisk ikke rigtig forstå hvorfor han kunne lide ham, han nød kysset, men lukkede hårdt øjnene i da han kunne mærke han åbnede hans bukser, han tog en dyb indånding og bed sig hårdt i læben "o...okay...kan man...være forelsket i flere på engang?" spurgte han stille og så ned på ham da han kunne mærke han tog hans bukser af, han kløede sig lidt nervøs på maven da han aldrig havde prøvet sådan noget her før, han kommenterede det dog ikke, han bed sig stille i læben og lukkede stille øjnene i et kort øjeblik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:39

Adam tænkte lidt over det og rystede på hovedet
"det ville jeg ikke mene, for hvis man nu siger at man er forelsket i flere på en gang.. er det mon så ægte kærlighed.. det vil jeg ikke sige, altså jeg mener at man kun kan være forelsket i en person og det virkelig er ægte kærlighed,, og være forelsket i flere på en gang, det ville jeg sige er at man ønsker at de personer skulle blive en person" hviskede han
og rejste sig langsomt og kyssede ham så hurtigt på munden han kunne, han slap hans læber lidt efter og så ned på ham
"er d.. du da forelsket i flere på en gang ?" hviskede han
og ønskede det ikke, han tog fat i hans hænder og gav et lille puf til ham
"du skal ikke være nervøs, jeg ved hvad jeg gør.. ved hvordan man får tøj af" sagde han
og lukke ikke lade være med at le, men stoppede lidt efter da det nok ikke var smart sagt. han lag stille dynen over ham inden han satte sig ved siden af og lukkede sine øjne lidt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:50

mike lyttede opmærksomt til hvad han sagde og rsytede stille på hovedet, han fortod forklareingen, men han havde ikke lyst til at tro den og så alligevel, han nød kysset, men smilte ikke efter som han plejede "jeg ved det virkelig ikke...jeg er meget i tvivl...jeg kan ikke forstå det" hviskede han og han dumpede stille ned på sengen igen, han sukkede stille og så ned i gulvet, han så op på ham og lage hovedet lidt på skrå "har du gjort det mange gange?" spurgte han stille og et svagt smil fik lov til et komme frem på hans læber, han tog stille fat i dynen og puttede den godt om sig imens han så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 10:58

Adam begynde at rødme han tog sine ben og til sig og tænkte lidt over det og rystede svagt på hovedet
"når jeg ikke er sikker på hvem jeg er forelsket i, så plejer jeg at holde mig for mig selv også se hvem jeg savnede mest og tænkte mest på" hviskede han
og så ned på dynen og bed sig svagt i læben, han vende sit blik op mod ham og tænkte lidt over det
"altså det ville jeg ikke selv sige, selv om.. nogle uger siden der var jeg sådan set en player. mistede den fyr jeg troede jeg altid skulle være sammen med fordi jeg ikke kunne holde mine bukser på.. men så besluttede jeg mig endelig for at stoppe med det, og holde mig til en person og kun havde sex med den jeg kommer sammen med" hviskede han
og lag blidt en hånd på kind han så ham stille ind i øjnene og smilte svagt
"jeg er ikke som den jeg var engang, jeg forandred mig og måske er der en grund" hviskede han
og hentydet til Mike, han bed sig svagt i læben og rystede på hovedet han tog sin hånd til sig. han slap lidt efter sin læbe
"du gør et eller andet ved mig,, du gør mig glad, jeg føler mig lykkelig, har lyst til at passe på dig, og på samme tid ønske du var min" hviskede han
mest til sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:09

mike tænkte sig om og rystede på hovedet "men...hvad nu hvis jeg...elsker to på to forskellige måder?" hviskede han stille og så ned, han vendte hurtigt blikket mog ham igen og lage hovedet på skrå "okay.. men..." han kunne ikke rigtig få sig selv til at sige mere om det da det kom lidt bag på ham, han vendte blikket ned igen og mærkede godt hans hånd, han nikkede stille og tog hurtigt fat i hans hånd da han flyttede den "hvordan kan jeg gøre dig lykkelig?...jeg føler mig utrolig tryg ved dig og jeg kan godt lide dine kys..men...jeg kan stadig ikke regne ud om jeg er forelsket...hvordan kan jeg gøre dig glad når jeg er så usikker på mine følelser?" spurgte han stille, han vendte blikket op på ham og pillede lidt ved hans hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:17

Adam så stille på ham og tænkte lidt over det
"man kan kun elske en person af gange,, altså den kæreste måden" hviskede han
han så lidt forbavset efter sig og så efter på ham med åben mund, han kunne sin mund i lidt efter og så ned på sine fødder
"du føler dig tryg hos en dæmon, du er en mærkelig dreng. og det er det jeg kan lide ved dig" hviskede han
og vende sig blik op mod ham igen og rystede svagt på hovedet
"sutte den af på mig" hviskede han
og lag sin anden hånd på sin mund og begynde at grine, han rystede hurtigt på hovedet
"det var en joke" hviskede han hurtigt efter
og prøvede at holde op med at grine, han lag sit hoved mod sine ben og træk vejret dybt og stoppede lidt efter med at grine
"intet andet gør mig glad end at du finder ud af hvad du føler" hviskede han
mod sine ben så man næsten ikke kunne høre det, han tog blidt fat i hans hånd og gav den et lille klem
"i det miste ved du hvad jeg føler" hviskede han
uden at se op på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:34

mike nikkede stille og så ned "ja...man kan jo også kun have en kæreste" hviskede han mest for sig selv, han så på ham igen og kunne se hans overraskelse "ja sjovt nok.." hviskede han stille med et lille smil og så ned, han stivnede igen i hele kroppem og blev helt rød i hovedet, han vendte blikket mod ham da han grine og et lille skævt smil kom frem "mmh...okay..sjovt" hviskede han stille og rystede stille på hovedet, det var en underlig joke efter hans egen mening, et lille grin kom ud af ham og så så blidt på ham "jeg håber snary jeg finder ud af det..." hviskede han stille og klemte blidt igen, "adam...jeg er så beæret over du føler sådan for mig...du han forandret mit liv på mindre ind en dag...og det er jeg taknemmelig for...du vil altid betyde noget vigtigt for mig..lige meget hvad der sker" hviskede han stille og kyssede ham forsigtigt på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:41

Adam så stille på ham og lukkede sine øjne i da mærkede hans læber mod sin kind, han rykkede sit hoved lidt og kyssede ham hurtigt tilbage på munden. han puffede ham blidt ned og ligge og lag sit oven på ham han satte en hånd, på hver side på sengen af ham og ikke at lægge alt sin vægt på ham. han blev bare ved med at kysse ham, og lukkede sine øjne hårdere i da han mærkede hvordan hans øjne skifte farve. han træk vejret dybt og nød at være tæt på Mike, han viste at han nok ville gøre alt for at få Mike og blive lykkelig igen. Adam følte sådan en fantastisk følelse inde i sig når han så på Mike, der både gjorte ham bange og ikke. han var bange for at miste igen, men han viste at han aldrig ville dumme sig på den måde igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:49

mike dumpede ned at ligge og lage stille sin hånd om bag hans nakke, han kyssede blidt med og følte sig godt tilpas, han lukkede stille sine øjne i og lage sin anden hånd på hans kind, han træk vejret i små hak, mest fordi han ikke var van til den nærkontakt, men lige nu vidste han bare at han ikke ville andet en at være sammen med adam og det passede ham egentlig meget godt, han var ikke sikker på hvad han ville syndes imorgen elle en anden dag, han viste bare at ligenu ville han være i adams favn, hvor han kunne føle sig tryg og være sikker på der ikke ville ske ham noget ondt.

//må logge ses//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 11:54

Adam slappede lidt af i hans øjne, da han mærkede hans hænder. han blev bare ved med at kysse ham og viste at han snart måtte gå, da han viste at Mike's forældre snart ville komme ind igen
"dine forældre" hviskede han
men havde ikke lyst til at stoppe, han blev bare ved med at kysse ham. og ønske på en måde at Mike's forældre viste at Adam var her, så han ikke behøvede at holde øje med at de kom hele tiden. han gjorte kysset lidt hurtigere så det gav små ekko'er i hans værelse, som bare fik Adam til at smile

//okay skal jeg os selv x'D //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:00

mike køre sin hånd, som lå bag hans nakke, op i hans hår og nussede ham lidt i håret, han havde ikke lyst til at stoppe, men tanken om at hans forældre ville opdage dem gjorde ham lidt nervøs "du lovede de ikke ville opdage dig" hviskede han stille ind i kysset, han kunne mærke at kysset blev hurtigere og høre ekko'ene, det gjorde ham mindre nervøs, da han begyndte at glemme sine forældre igen, han lukkede sine øjne i og kærtegnede blidt hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 04:50

Adam blev bare ved med at kysse ham, mens han mærkede hvordan hans øjne hele tiden skiftede
"jeg passer på" hviskede han
i kysset og nød det meget, selv om han var lidt bange for at hans dæmon side ville overtage ham for meget. han ville ikke slippe hans læber og viste at hvis han ikke kunne blive opdaget så skulle han snart slippe hans læber igen, denne tanke fik ham til at lukke sine øjne hårdt i igen
"ikke lyst til at stoppe" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 5 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 5 af 35Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum