Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

slev en bedemand kan være sjov -Bree

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

slev en bedemand kan være sjov -Bree Empty
IndlægEmne: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 22:52

Dato: fredag d.1 juli - 12
Tid: 20.00
Årstid: sommer
Vejr: regnvejr, dog overraskende varmt
Sted: gå gaden i Deepshell
Omgivelser: en masse handlende, hans lille edderkop Oktavius der sidder på hans skulder og kisterne foran hans forretning ’Jackson og Jamesson bedemands forretning’
Påklædning: en lang frakke, hans skjorte med et dødningehoved, et par fodformede sko og en fedora

James stod foran sin bedemands forretning og fejede, der var kommet meget støv på kisterne siden det sidste salg han satte sig ned på en bænk foran forretningen. *har du bare tænkt dig at sidde og vente på en ny kunde eller har du tænkt at lave en ny kunde* James kunne ikke se Jack men han var sikker på at han smilte et bredt psykopat smil. Jack var James anden personlighed James havde altid prøvet at holde Jack indespærret i hans hoved dog snakkede Jack tit til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 05:57

Bree gik i Deepshell gader, det var første gang at hun var er, men det var jo også godt at prøve nye ting, hun gik forbi en masse forretninger, men ingen af dem virkede spændene, kun nogen få, men hun kiggede bare kort og gik så videre. Hun var ikke så vild med ar shoppe, hun kunne ren faktisk ikke lide det, men man blev jo nogen gange nød til at gøre ting man ikke gider og der i blandt for hende at shoppe.
Hun kiggede over mod en mand som sad på en bænk udenfor hans forretning, hun kunne jo lige så godt tage et kig på det, selvom det var en bedemands forretning, hun smilte venligt til manden, hun åbnede døre til forretningen og gik ind, hun gik stille og roligt rundt i forretning, og kiggede på det forskellig ting, hun tog sig god tid, hun havde jo ikke travlt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 07:33

James gik ind gennem døren til butikken ”kan jeg hjælpe med noget” han gned sine hænder og hørte knapt hvad Jack sagde *Wow sikke en frækkert hende kan jeg lide* han gik hen til hende og bukkede ”jeg er James Jackson til din tjeneste” han så hen i spejlet og så Jack lod en tommel finger pege op. ”nå jeg går ikke ud fra at det er en kiste du leder efter, men hvis der er noget jeg kan gøre så sig til” Oktavius den halv store tarantel kravlede op på skulderen og slog let med et af sine ben. ”når ja det her er Oktavius, jeg tror aldrig jeg fik dit navn”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 08:14

Hun hørte en stemme bag sig og vendte sig hurtigt om, hun strøg sit blonde hår bag sit ene øre og smilede igen, det var den sammen mand, hun havde set udenfor " Jeg kigger bare " Sagde hun venligt og smilede igen, hun smilede igen ved det hans sagde, hun lo kort og smilede så endnu en gang " Nej det er det ikke, jeg fandt bare din forretning interessant " Sagde hun venligt. Hun kiggede på edderkoppen som sad på hans skuldre, hvordan turte han det, hun nikkede forsigtigt til det han sagde " Bree " Sagde hun med et smil og rakte en hånd frem for at være venlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 08:30

James tog hånden ”som du kan se er jeg James Jackson med ejer af denne butik” Edderkoppen hoppede ned fra hans skulder og kravlede oven på til sit terrarium ” du skal ikke tage dig af ham han er bare genert” han så lidt på hende en mærkelig energi strømmede gennem hans krop *det er umuligt* ”det er ikke så tit jeg får kunder, jeg må normalt ikke spørge men de skulle vel ikke være vampyr” en lille kuldegysning gik gennem hans rygsøjle ved tanken.
To mænd kom i det samme øjeblik ind gennem døren ”ah flere kunder hvad …” men han nåede ikke at sige mere før en af dem slog ham i maven og trak ham ud bag ved.
”det her er din sidste advarsel hold dig væk fra vores område” sagde den største af dem, James så blot på dem. ”mine herre jeg er sikker på at vi kan arbejde med noget” i det samme stormede Oktavius ud i gyden. Den halvstore edderkop kom fræsende hen og bed sig fast i nakken på den største af de to bavianer. Han sank i knæ og den anden løb derfra. Oktavius pilede ind igen mens James rejste sig op ”og det her er din sidste advarsel: hold dig fra mig og mine venner.”
Han slog den store mand midt på kæben så han dejsede om. Det sved i knoerne efter slaget på manden, James gik indenfor tog en is pose fra køleskabet bag disken og lagde den på hånden ”de gjorde dig vel ikke noget” han så på Bree med et smørret smil på den flækkede læbe.

Sidst rettet af james jackson Søn 03 Jun 2012, 23:08, rettet 1 gang (Reason for editing : admin sagde det ikke var godkendt at have en tilkalde knap til kæledyr)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 22:27

Hun trykkede kort hans hånd og slap den så igen, hun smilede venligt til ham og nikkede til det han sagde, hun kiggede efter edderkoppen som hoppede ned af hans skuldre, hun hørte hvad han sagde og nikkede så igen " Hehe okay " Sagde hun venligt og smilede igen, hun lod sit blik glide rundt i forretning, den sagde hende ikke så meget, men det gjorde han, hun drejede sit hoved hen mod ham igen da han talte " Nej det er jeg ikke " Sagde hun, kunne han ikke se det på hende, hun var ikke bleg og hendes hånd bare ikke hård eller kold. Hun drejede hurtigt hovedet hen mod døre da der kom nogen ind, hun tog sit kort til munde, da en af dem slog James i maven og trak ham ud bagved, hun ville godt have gjort noget, men hun vidste ikke hvad skulle gøre. Hun var på vej ud bagved, men i det sammen hun var på vej til at flytte sig kom han ind igen, hun kiggede først på hans hånd og derefter på hans kæbe, hun gik helt hen til ham og rystede på hovedet " Nej det gjorde de ikke, men det skal du ikke tænke på " Sagde hun blidt og smilede et skævt smil, hun lod sin ene finger strejfe blidt under hans flækkede læbe og tørte blodet væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 00:34

James så op på hende ”det var godt, Det er tredje gang de kommer her ind og prøver at få mig til at lukke” han tog en bandage fra det lille skab.
”tillad mig at spørge, Men hvad race er de?” James havde altid ønsket at møde andre engle men det var svært at finde andre *Din tumpe kan du ikke mærke energien fra hende*
han stillede sig op i sine fulde 1,9 meters højde og tog sin vandre stok som en støtte ”vil du ikke hjælpe mig ovenpå?” han åbnede døren ud til baglokalet hvor der stod rækker på rækker af notes bøger hæfter om salg og kiste kataloger. En lille dør var næsten dækket af bøger. Den smalle trappe førte op til hans lejlighed men hans ben var helt smadret efter det lille sammen stød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 00:41

Hun kiggede på ham med et blidt blik og lyttede til hvad han sagde " Hvorfor vil de have dig til at lukke, du har ret til at være her " Sagde hun og kiggede på ham, hun fulgte hans bevægelser og da han spurgte hende om noget fangede hun hans blik igen " Engel " Sagde hun blidt og smilede let til ham, hun gik helt hen til ham, hvis nu han skulle vældte " Selvfølge " Hun gik hen til ham og tog en arm omkring hans liv, for at støtte ham, hun kiggede rundt på alle de bøger der stod ude bag ved " Wow, du har mange bøger " Hun kiggede på ham med et smil " Skal jeg ikke kigge på dit ben, når du er kommet op og ligge " Hun kiggede spøgerende på ham og håbede at han sagde ja, hvis det nu var brækket eller forstuet, man kunne jo aldrig vide med de skader man fik.
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 09:16

((NU leger vi lige at I ikke skal rette et helt emne igennem ik...

Der er ikke godkendt kæledyr med tilkaldeknap. Just saying. Et dyr er et dyr. Der er ikke godkendt superintelligens på den her tanratel. Desuden er tanrateller ikke giftige. De har max fået hår i munden og ondt hvor den har bidt - men for lethedens skyld så leger vi at de har set en stor grim splædderkop og er flygtet skrigende som skolepiger. Hvis den splædderkop ikke bliver ret dyrisk er jeg bange for nogen kommer til at træde på den...))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 23:11

((tja jeg har tenisk set ikke sagt at den havde gift. Men ville du ikke også gå i knæ hvis en edderkop på et halvt kilo hoppede op på ryggen af dig...

men når det er sagt kan jeg selvfølgelig godt forstå hvis det måske er lidt OP med en tilkaldeknap))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 23:12

James lagde sig på sin sofa i hans lejlighed. Oktavius legede i sit terrarium med en død fugl. ”det ville være dejligt hvis du gad” han trak op i buksebenet og viste hvor en knogle stak ud af benet ”uha da da det ser ikke for godt ud” han så på benet *sikke et sår du har fået dig der*
Han lagde fuldstændig stille så knoglen. Selv Oktavius sad helt stille i sit terrarium den sad bare og stirrede med dens små kulsorte øjne. James sad bare og så pigen prøve at fikse hans ben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 23:21

Hun hjalp ham med at ligge sig ned på sofaen og satte sig så på knæ ved siden af ham, hun kiggede på hans ben og så knoglen, hun var godt nok ikke læge, men hun kunne da noget, hun have to trøjer på, hun tog den øverst af og bandt det stramt om hans ben, så knoglen blev presset ind af og nogenlunde på plads, det kunne godt gøre en smule ondt det kun gjorde, men hun måtte jo gøre et eller andet ikke, han kunne jo ikke bare ligge her med en knogle, der stak ud fra hans ben, hun kunne ikke gøre mere idag for ham, men kunne ville kigge ind til ham imorgen og se om hun kunne gøre mere. Da hun havde bundet det fast kiggede hun på klokken den var mange og kun skulle finde et hotel at bo på, da det var forsent at tage hjem, hun rejste sig stille op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 23:47

”mange tak min ven men du behøves ikke at passe på mig. Men det er rart at møde en anden engel” han smilede svagt til pigen.
Han rejste sig mens han støttede sig til sin stok og gik over til et anlæg og satte sit yndlings band, Dropkick Murphys, på med nummeret green Fields of France.
”ah det for mig næsten til at savne mit hjem i Skotland” han var først flyttet fra Skotland til Canada og der efter til Deploratus. Han sad bare og nynnede melodien mens han stod i køkkenet ”vil du have noget sødt” han havde altid en stor skål med alt muligt slik, lige fra karameller til slik mejs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 23:57

Hun hørte hvad han sagde " Er du sikker, det kan blive meget være, hvis det ikke bliver plejet " Sagde hun blidt og og kiggede på ham, hun lyttede til musikken, det lød faktisk godt, hun hørte hvad han sagde, og fik næsten ondt af ham, hun satte sig ned i sofaen og håbede ikke at det gjorde noget, Hun smilede venligt " Nej tak, men jeg har et spørgsmål " Kun kiggede kort ned og så op igen " Hvad mente de der mænd med at du skulle holde dig væk fra deres område " Spurgte hun stille, men højt nok til at han kunne høre det, hun ville gerne vide det, før hun tog nogen steder, for kom de igen, blev hun her, også selvom han ikke ville have det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 09:43

Han så på pigen ”den lille af dem ejer en lille bedemands forretning i den anden ende af byen” han kiggede på benet ”de har ville have mig til at lukke ned i flere måneder nu” han gik hen til en skuffe hvor han trak en pistol ud ”de har endda reduceret mig til at gå med pistol” han smed pistolen ned i skuffen igen. ”men nok om mig hvad med dit liv. Har du en udkåren i livet eller arbejder du bedst alene som mig” han gik lid rundt på benet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 02:22

Hun kiggede på ham mens han talte, og nikkede til hans svar, hun forstod ikke det med at de ville have ham til at lukke ned, alle havde ret til at have en forretning, så det kunne de vel ikke bestemme vel eller kunne de? " Jeg fortår ikke helt hvorfor de vil have dig til at lukke din ned, alle har jo ret til at have en forretning " Sagde hun blidt og kiggede på ham, hun kiggede med store øjne, da han tog en pistol fra en skuffe * Hmmm...okay * Tænkte hun, hun ville havde spurgt frem, men gjorde det ikke, hende blik vendet op på ham igen da han talte " Jeg arbejde vel bedst alene, men teknisk set, har jeg ikke lige frem et arbejde " Sagde hun og kiggede ned på hans ben, da han begyndet at gå på det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: slev en bedemand kan være sjov -Bree   slev en bedemand kan være sjov -Bree Icon_minitime

slev en bedemand kan være sjov -Bree
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» det komme til at være en sjov dag( Alma-privat)
»  Den skumle nat *Bree*
» What a heavenly day! - Bree & Lis
» På café -Bree
» Overrask mig [ Bree ]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: