Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillykke Jackie/Birdy!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeTirs 19 Jun 2012, 22:53

IDAAAAAAAG ER ENGLEJÆGERENS FØØØØDSLESDAAAAAG HURRAAAAH HURRAAAH HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

*skråler ekstremt falsk bare fordi jeg kan og har en fest over det*

Stort tillykke med dagen! :)

Håber du nyder det, og ikke dør af stress midt i eksamensperioden :)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeTirs 19 Jun 2012, 23:45

Tillykkeeeee!!! :D

*Skråle sammen med Procella*

Auch ja. Ikke forsvind helt i eksamen! Husk nu, at fejr dig selv lidt, og hold fri! :P
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 00:06

Tillykke, tillykke, tillykke!!!
Hav en super nice dag, englejæger!!

*skråler med de to andre*
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 03:48

Happy birthday to you, happy birthday to you ... Happy birthday dear BIRDYSKRÅSTREGJAAAAACK, HAPPY BIRTHDAY TO YOOOU!

*Overgår Pro i falskhed*

Tillykke! Du har bare at fortælle hvad du fik når du kommer på! Ellers vanker der! ... Fra ... Pro ...
Ahem ...

Tiillyyykke!

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 07:06

Hun har sgu ikke været til eksamen. Vi har trukket hende rundt i København hele dagen og fejret hende. ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 07:41

Hæhæhæææ, hvor er I skønne, guys! Mange tak!

Men ja, alle mine eksaminer var skam ovre sidste fredag. Jeg har haft sommerferie siden da. Hvis ikke dét er en god fødselsdagsgave, så ved jeg ikke hvad er.. :D


Og udover det, så føler jeg mig en smule stødt over at I kalder mig for englejæger! Er da ganske sikker på at Jack og Birdy ville komme godt ud af det med hinanden... Ahem. Efter at Jack havde stranguleret Birdy.. Agtigt.
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 07:43

Tillykke med dagen woman!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitimeOns 20 Jun 2012, 19:37

Mange tak, woman!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillykke Jackie/Birdy! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Jackie/Birdy!   Tillykke Jackie/Birdy! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillykke Jackie/Birdy!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: