Hellow alle mine vidunderlige skabninger, og spøjse venner!
Nu må jeg beklageligt meddele, at jeg vælger at forlade jer her på mandag. Dog ikke for evigt, det ville jo være grufuldt! :P
Jeg skal ud på en længere rejse, som starter mandag d. 23 Juli. Derfra er jeg så væk i 14-16 dage. Min hjemkomst skulle gerne være onsdagen d. 8. Dog er der en stor sandsynlighed for, at jeg vil være mere end smadret. 12 timer i fly, plejer at kunne få selv den mest hårdføre ned med nakken XD
Men jeg kommer desværre ikke så meget på, denne weekend heller. Den kommer nok til at foregå med pakning, og irl samt url farvelkram. Der er en rimelig stor sandsynlighed for, at jeg kommer og hilse farvel her på søndag. Men, hvis ikke, må i have det awesome! :D
Nyd sommeren! Den sker kun én gang om året!
Varme hilsner fra Tam & Cher.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Søn 22 Jul 2012, 00:17
God ferie min kære ;)
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Man 23 Jul 2012, 05:28
Jeg takker mange gange, darling ;)
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Tors 28 Mar 2013, 04:51
Demondog is back with this.. fravær-thingy-thing!
Ahem. The point is, at jeg smutter lidt væk de næste par dage :)
Min torsdag består af en tur til Tyskland med familien, hvor jeg helt sikkert ikke kommer på.. Medmindre der sker et eller magisk, som faktisk godt KAN ske! v.v
Fredag er jeg optaget af noget påskefrokost, overnattende hos noget familien udenbys, så det kommer nok også til at kræve lidt magi.
Lørdag smutter jeg til Sjælland i stedet.. He! Der kan det nok godt være, at jeg kan komme på, senere på dagen, da turen i sig tager en del tid.
Det betyder så at frem til lørdag, skal i nok ikke regne med at se denne gale hun tøffe for meget rundt her omkring. Men jeg lover at være så aktiv sidst på weekenden, som det nu kan lade sig gøre.
Ellers så fortsat god påske! :D
Mvh. Tammy/Cher fra Team Mod.
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Jeg har helt svedt ud, at jeg skulle meddele mit fravær.. Folk kom pludselig væltende fra nær og fjern XD
I hvert fald havde jeg en bunke lovely ladies på besøg i går, hvilket flåede mig ret meget væk fra computeren, og jeg vil nok fortsat være ret meget væk fra computeren resten af weekenden, men vil self. forsøge mit bedste for at være på herinde. Emner/mod arbejde vil i hvert fald blive genoptaget efter weekend. Igen, I'm really sorry, at det kom så pludselig/sent ud! D:
Mvh. Tammy/Cher fra Team mod
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Lør 04 Maj 2013, 02:09
Fravær, igen, igen, igen!
Jeg må lige meddele mit fravær for i aften, men jeg vender tilbage i morgen! :D
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Tirs 07 Maj 2013, 04:18
Ahem.
Jeg ville blot lige pointerer, at dette muligvis ikke kommer til at være min mest aktive uge. But who knows! Eller.. Det er ret dårlig præcision, men jeg kan ikke engang selv sige, hvor meget jeg kommer på, blot, at man ikke skal satse hele puljen på mig, hverken emnemæssigt eller Modmæssig, da der nok kan gå lidt tid før, at jeg får svaret.
Det skyldes simpelthen, at jeg har travlt disse dage! Can ya belive it? XD
Eftersom skolerne, og Gymnasierne of course, så småt begynder at nærme sig deres afslutninger, så skal lærererne jo være ekstra søde.. Det betyder så for mit vedkommende, at jeg i denne uge kan se frem til både Danskstile, Engelskstile og Fysikrapporter. Samtidig ser det sørme ud til, at jeg fra på onsdag af bliver slæbt med i sommerhus, hvor jeg ikke lige kan huske, om nettet er specielt stabilt. Deroppe skal den stå på kvalitetstid med familien, men også fokus på opgaverne (Woop). Dog vil jeg gøre mit bedste, når chancerne byder sig, for at komme på, og lige ordne så meget jeg nu kan.
Bare lidt kort info, hvis folk nu undre sig over, at jeg pludselig kan finde på at forsvinde et par timer, hvis ikke mere!
Hav en fortsat god uge! :D
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Tirs 07 Maj 2013, 08:22
*skule*
Jeg har fandme ikke givet dig lov til at have et liv uden for skærmen! Det vil jeg godt brokke mig over!
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 07:28
Arj.. Jamen.. Jamen!
Det kan være, at jeg kan score lidt fritid, hvis du pludselig marchere op til min rektor, med en drink i hver hånd, og bruger lidt af din yderst.. lyserøde charme.. til at vinde lidt for os begge? XD
*Giggles and run!*
Procella Admin
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 07:39
JEG ER GUL!
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 07:42
Hvis man blander lidt rosenrødt kærlighed indover det, så ender man vel med farven lyserød.. *Fnis*
Procella Admin
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 07:56
Jeg tror det er meget heldigt du ikke skal op i billedkunst for de der farver passer ikke helt ind i paletten min skat XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 08:09
Det der er mest trist, fordi jeg ikke ved endnu, om jeg skal op i billedkunst XD
Procella Admin
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Ons 08 Maj 2013, 08:14
-_-
KARMA! XD
Aj det var faktisk en lille smule tragisk det der *fnis*
Tamora Nybegynder
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Tors 30 Maj 2013, 08:56
Hem, hem, hem!
Nu må jeg meget beklageligt meddele mit fravær i denne yderst stressede tid. I det hele taget, kunne min timing næsten ikke være dårligere, men jeg bliver nok *nødt* til det alligevel XD
Da jeg jo er fra Jylland (woho, jyde!), så vil det lige kræve nogle dages fravær, da jeg har smidt en tur til Sjælland ind i billedet. Der kan det så være kritisk at sige, hvor meget jeg kan komme online, og især hvor meget jeg får gjort som Mod/emnemakker. Derfor smider jeg mine dybeste undskyldninger efter hele bundet, og besvare beklagelserne med dette:
Jeg lover at vende tilbage på mandag, supefrisk som Mod, og klar som emnepartner!
Ellers må I have en forrygende weekend, når folk når så langt, og passe på jer selv med hensyn til arbejde/skole/stress/eksamener :P
Mvh. Tammy & Cherry
Tamora Nybegynder
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Søn 02 Feb 2014, 10:19
Eh.. Tror ikke, at Tamora har en single fraværstråd, så selvom jeg har bumpet med Cher, så bumper jeg også lige med vuffen her :3
Tamora Nybegynder
Emne: Sv: Fravær - Dæmonhunden! Man 04 Aug 2014, 04:32
*Bump* Still active, just being messed around by summertime!
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …