Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Le Fravær! Tirs 04 Feb 2014, 02:57
Hey Yo!
Dette vil være en fraværs tråd for Loren og Stefan - Da de er på pause i en periode.
Men de to herre vil være tilbage før eller siden! See ya!
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Le Fravær! Tirs 04 Feb 2014, 02:58
Wop, Jep!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Le Fravær! Tirs 04 Feb 2014, 03:02
Stefan er sikkert på "overnaturligt babykursus" i en af de der luksushytter der høre til Procellas ejendomme :P
Hvis du har behov for at tale lidt om hvad der er sket i mellemtiden så griber du bare fat i mig på chatten eller på PM :)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …