Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Stort velkommen til ny Mod! Tors 20 Sep 2012, 22:22
Vi har efter en smule overvejelse, valgt at udvide vores Team-Mod med endnu et medlem :)
Denne person har vist sig som en imødekommende, venlig, hjælpsom, til tider fornuftig (jaja bare se på karakterudviklingen) ung dame, som før har tilbudt sin hjælp på siden.
Der er tale om en mødestabil ung dame der aldrig er bleg for at give en hjælpende hånd eller få en sludder for en sladder på chatten. Da Val og jeg så fandt ud af at vi begge havde siddet og overvejet at plastre den unge dame til med pink, ja så var næste skridt jo at høre om hun kunne være interesseret i at få indblik i, hvor defekte vi alle sammen faktisk er bag scenen.
Ufatteligt nok sagde hun ja XD
Så mine damer og herre, det er med stor glæde at jeg her byder velkommen til nyeste skud på Team-Mods lille grønne træ. Vores alle sammens defekte skralde-dæmon, Cherlyn!
*rejser mig og klapper vildt*
Du har fortjent din nye farve :) Velkommen til rækkerne af de voksne og følsomme. Erhm...eller i hvert fald de ansvarsfulde og defekte :p
Vi glæder os meget til det nye samarbejde - bare du ikke løber skrigende væk inden for en uge XD
Antal indlæg : 402 Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare. Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Tors 20 Sep 2012, 23:24
Tillykke med Mod status Cher! Håber det altsammen går godt og vi ser en masse nye fremskridt.
For Deploratus!
*Helias vader ud af døren, efter at have gået ind i karmen et par gange*
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Tors 20 Sep 2012, 23:49
*Forsøge at bukke med mega-vom, uden at få overbalance*
Wooopsaadaisy!
Ahem. Jeg takker mange og endnu engang for alle de meget rosende ord!.. Selv det med fornuften! Det er da rart, at én bemærker det i ny og næ.. XD
Det skal nok blive meget underholdende, og jeg lover at tage min.. laksefarvede-pinky-rolle, meget seriøst.. *Stirre rundt i den sære nye verden, og trykke på lidt forskelligt lysende knapper*
Og næ! Den eneste grund til, at jeg skulle finde på at løbe skrigende væk, skulle da være en engel splattet ud på døren.. Samt et par skrigende unger? :P
Men.. Tak!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Tors 20 Sep 2012, 23:50
Rofl!
indeed!
og så kan du jo ændre din race også
"Bloddæmon samt Team-Mod"
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Fre 21 Sep 2012, 00:03
Uuuuuh! You're right! I'll do it!
*Stalke sin egen profil*
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Fre 21 Sep 2012, 04:19
CHERRY! Tillykke! Og nu ved du at du skal svare på alle mulige random, ligegyldige spørgsmål jeg godt kender svaret på, men kun stiller dig fordi jeg keder mig og elsker at drille dig(ja, lang sætning uden mening!). Held og lykke lille-pige-som-er-ældre-end-mig! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Fre 21 Sep 2012, 23:52
Tillyke, Cherlyn ^^'
Procella Admin
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Lør 22 Sep 2012, 03:50
Hah!
*svinger pisken*
Der er en bagside af medaljen, work work work XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Lør 22 Sep 2012, 04:31
Pff! Come at me, doggy! Jeg vil svare dig til, hver en tid! Og det ved du! Men jeg kan ikke love.. hvordan svarene bliver, if ya know what I mean? XD
Og mange tak, Katherine ^^
*Jagtes af pisk*
Help! Gal kvinde med pisk! Hun lovede mig slik, og at lade veltrænede kærester være i fred! XD
Procella Admin
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Lør 22 Sep 2012, 04:37
Det må være en fejl! Du kan intet bevise :p
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Lør 22 Sep 2012, 05:26
Johov!.. Jeg skal bare.. Af med maven, og lærer lidt af Wil! Så har jeg snart bunker af beviser! :P
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Søn 23 Sep 2012, 21:28
Haha, held og lykke, cher! Og ikke mindst, TILLYKKE! Nu får du lov til at slide i det som os andre! ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Man 24 Sep 2012, 00:16
Årh Buhu :p
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Stort velkommen til ny Mod! Ons 26 Sep 2012, 22:56
Mange tak, Wil! Nu kan jeg være.. Defekt med jer andre? :P
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …