Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sig velkommen til en ny Mod Lør 03 Mar 2012, 07:13
Valencia skrev:
Moderators?
Hey dejlige brugere!
Vi i Admin Teamet har valgt at lave en lille MOD gruppe, for at få hjælp til de praktiske ting, derfor skal i kun komme til moderatorende hvis i har spørgsmål omkring hvordan man gør de forskellige ting og Faceclaim.
De vil også besvare spøgsmål under 'Spørgsmål', hjælpe til med en masse andet Stuff på siden.
Lige nu har vi kun én MOD, Som er Wilith, Der vil måske komme flere efterhånden alt efter om vi har brug for mere hjælp og egnede brugere.
Håber i tager godt imod den nye MOD Wilith!
OBS: Faceclaims kan ses under Spørgsmål istedet for regler!
//Admin Teamet
Så har vi fået endnu en MOD til rækkerne herinde :)
Tag rigtig godt imod Kaya. Sammen med Wil, vil hun kigge FC-lister igennem, rette til, hjælpe folk med at udfylde deres brugerprofiler korrekt så de er klar til at blive godkendt af admins, og meget andet :)
Så tag godt imod vores nye MOD, og husk nu at behandle hende pænt ;)
Rigtig god weekend til jer alle
Mvh. Team-Admin
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Sig velkommen til en ny Mod Lør 10 Mar 2012, 01:51
Så vil det da kun være Fair at byde Dem velkommen Kaya. ^^
*bukker*
Og må De klare deres arbejde her på siden godt. ^^
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Sig velkommen til en ny Mod Lør 10 Mar 2012, 04:21
Jeg siger mange tak min unge herre. ^^,
Jeg skal forsøge at gøre mit arbejde bedst muligt, jeg håber I bliver tilfredse. :D
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Sig velkommen til en ny Mod Lør 10 Mar 2012, 04:40
Jamen velkommen til, og det tror jeg nu nok vi gør ^^
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …