Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænker, tænker, tænker...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:27

Tid: irl
Vejr: overskyet og koldt, men ingen sne
Dag: irl
Dato: irl
Omgivelser: klipper...


Alec sad på et lille klippefremspring. Hun smilede ikke, dette var hende over den søde maske.
Hun sukkede og tog sig til hovedt. Det ville virkelig gå galt, hvis nogen så hende. Lige var hun vred og kunne ikke kontrollere sig selv.
Hendes evne gik også galt. Hendes hår og øjenfarve skiftede hele i tiden.


Sidst rettet af Alec Tors 21 Jan 2010, 07:43, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:32

Adam kom gående, han var i sine egne tanker og hans ene hånd var nede i sin lomme og den anden holde en smøg. han så sig omkring og elskede udsigten, han fik øje på en pige der sad for sig selv. han tog en dyb indånding og kunne lugte at der kom vampyr duft fra hende, han gav et lydløst suk fra sig inden han stille gik et par skridt hen mod hende. han fik øje på hende hår
"wow" sagde han
da han syntes det så sejt ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:35

Alec, der var i sit dårlige hjørne idag, algde ikke mærke til nogeet. Hun hev sig lidt håret *Hvorfor? Hvorfor skal jeg have det her?* hun sukkede og kiggede ned i klippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:38

Adam kastede sin smøg væk og gik lidt tætter på hende
"jeg syntes altså det er meget fedt,, er det måske en dårlig ting" spurgte han om
og gik helt hen til hende og satte sig ned ved siden af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:41

Alec så forundret på ham "Ja, det er en dårlig ting" hun smilede svagt. HUn prøvede at holde vreden under kontrol, og til hendes store overraskelse, indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:46

Adam så på hende og smilte svagt, han så på hende hår og kunne selv godt lide det
"hvorfor ?" spurgte han om
og så på hendes ansigt og smilte charmerende
"jeg syntes det er smukt" sagde han
og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:53

Alec gengældte smilet "Tak" hun tænke over hvordan hun kunne forklare det bedst. "Fordi..." hun tøvede lidt "...Det er kun hvis man bliver rigtig deprimeret, vred eller ked af det, kan man miste kontrolen over ens evne på denne måde" hun smilte svagt og pegede i retning af hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:57

Adam nikkede og bed sig svagt i læben
"må jeg spørge om hvad der er galt med dig så ?" spurgte han om
og slap sin læbe og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:03

Alec smilede svagt og kiggede ud over klipperne "Ja... jeg er bare lidt... underlig lige nu. vred på en mpde, jeg ikke fortår selv" hun rystede kort på hovedt og så tænkende ud og vendte sig så mod dæmonen "men det hjælper med selskab" hum smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:07

Adam nikkede
"kender jeg godt" hviskede han
og smilte til hende og nikkede hurtigt
"det lyder jo godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:13

Alec smilede oh nikkede 2Ja, det er det" hun kiggede lidt på ham og dernæst på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:22

Adam smilte lidt og tænkte sig lidt om
"orh.. jeg hedder Adam" sagde han
og rakte hurtigt sin hånd til hende og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:28

Alec tog hans hånd og præsenterede "Alec" hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:42

"sikke et flot navn" sagde han
og gav hendes hånd et lille klem inden han tog sin hånd til sig igen, han bed sig lidt i læben og tænkte lidt. han slap sin læbe og smilte
"ryger du ?" spurgte han om
og tog sin pakke smøger op og tog en og tog i munden, inden han rakte den hen til hende og tog en lighter frem og tænde sin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:49

Alec smilede og rystede på hovedt "Næ, men jeg har ikke noget imod du ryger" hvilket der var helt rigtigt . Hun smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:50

Adam nikkede og lag lighter og pakken tilbage i sin lomme
"du kan heller ikke stoppe mig" sagde han
og begynde at ryge sin smøg hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:53

Alec smilede skævt "Jo ,det kunne jeg sikkert, Adam" hun grinede lidt over så ud over bjegene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:56

Adam rystede på hovedet
"hvordan ville du da gøre det ?" spurgte han om
og hævede det ene øjenbryn, og tog sin smøg ud og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:58

Alec smilede og kiggede stadig ud oer bjegene "Nej. Men jeg kunne godt gøre det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 03:29

Adam rystede på hovedet og røg videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 03:31

Alec smilede og kiggede på ham "Skal jeg prøve??" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:44

Adam så på hende og derefter sin smøg
"no" sagde han
og tog sin smøg væk fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 01:49

Alec grinede og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:29

Adam rystede på hovedet og tog sin smøg ind i munden igen
"min smøg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 07:12

Alec nikkede smilende "jaah, men jeg kunne godt tage den fra dig".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker, tænker, tænker... Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker, tænker, tænker...   Tænker, tænker, tænker... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker, tænker, tænker...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Tænker....
» Smukke tænker
» Tænker for meget
» Tænker på en klippe
» tænker tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: