|
| Tænker, tænker, tænker... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Ons 03 Feb 2010, 01:13 | |
| Alec smilede og følte ham med øjnene. Hun ventede for at se hvad han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Ons 03 Feb 2010, 03:38 | |
| Andy begynde stille at gå og lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser og lukkede sine øjne kort i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 06 Feb 2010, 03:33 | |
| Alec vidste ike helt hvad hun skulle gjorde, så hun fyldte bare tavs efter ham... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 06 Feb 2010, 04:04 | |
| Andy grinte lidt og gik bare videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Tirs 09 Feb 2010, 00:48 | |
| Alec smilede usikkert, men sagde ikke noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Tors 18 Feb 2010, 02:08 | |
| "hvor skal vi gå hen ?" spurgte han om og træk lidt på skulderne og lag sine hænder bedre ned i lommen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Fre 19 Feb 2010, 01:32 | |
| Alec kiggede rundt "tja... Hvad synes du??" hun smilede svagt og kiggede lidt åp ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 20 Feb 2010, 03:13 | |
| Andy træk på skulderne og tænkte lidt over det "det ved jeg ikke helt om" svarede han og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 20 Feb 2010, 03:44 | |
| Alec grinede dæmpet. "Okay... Hvor skal vi så gå hen?" så tænkte hun sug lidt om og tilføjede "Jeg ved det i hverfald heller ikke". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 20 Feb 2010, 05:25 | |
| Andy træk på skulderne og så tilbage på hende "det ved jeg jo ikke" grinte han og vende sig om og så tilbage på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Man 22 Feb 2010, 03:19 | |
| Alec gik smilende efter ham, mest af nysgerrig. Hun fandt hans selskab meget nemt; man snakke ikke om alvorlige ting og grin var lige til. Hun smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Man 22 Feb 2010, 05:56 | |
| Andy vende sig om og så over på et træ, han løb hurtigt der over og så op i det. han kravlede hurtigt der op og kiggede efter hende "wee" grinte han og satte sig ned på en gren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Tors 25 Feb 2010, 01:47 | |
| Alec kiggede efter ham, og så han sad i et træ. Hun smilede ved hans wee-lyd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Tors 25 Feb 2010, 02:14 | |
| Andy så ned på hende og lod sig falde ned fra træet, men landede elegant på jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Fre 26 Feb 2010, 02:01 | |
| Alec smilede svagt og kiggede på ham, ventede.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Fre 26 Feb 2010, 06:02 | |
| Andy lag sit hoved på skrå og så på hende "lille vampyr" drillede han og prikkede hende på næsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 03:32 | |
| Alec smilede "Ja, jeg er en lille vampyr...." hun smilede igen drillende og lagde hovedet på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 03:40 | |
| Andy grinte og sattee sig ned og grinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 03:43 | |
| Alec smilede igen. Det var svært at ikke komme til at grine sammen med Andy, svlrt at modstå munterheden i hans latter... Så hun smilede bare og kigged ned på ham... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 03:46 | |
| Andy så op på hende og rakte tunge "du tror nok jeg er på stoffer" grinte han og lag sine hænder på sine lår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 03:49 | |
| Alec smilede igen "Tja... Hvorfor skulle du ikke være det?" hun satte sig et stykke far ham, hvis han ikke ville have hun sad ved siden af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 04:00 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "fordi jeg ikke tager stoffer" sagde han og grinte lidt af det og lag sig ned på ryggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 27 Feb 2010, 23:26 | |
| Alec smilede og trak på skuldrene "okay... men der er mange 'overnaturlige' væsner der er på stoffer, af den ene eller anden grund..." hun stirrede frem foran sig uden at kiggede rigtigt på noger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Søn 28 Feb 2010, 08:31 | |
| Andy nikkede og tænkte lidt over det "men det er jeg ikke, jeg har ingen grund til det" sagde han og fugtede kort sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... Lør 06 Mar 2010, 03:08 | |
| Alec smilede "Der er også mange, der ikke er på stoffer... Du og jeg er en af dem" Hun kiggede rundt på klipperne omkring dem og gik lidt rundt. Hun kiggede kort på Andy igen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tænker, tænker, tænker... | |
| |
| | | | Tænker, tænker, tænker... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|