Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mødet med Lord Layren.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mødet med Lord Layren. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:15

Adam så på ham og tænkte sig lidt om
"gerne i centrum, vil gerne bo et sted med masser af mennesker.. ensomhed er jeg færdig med" sagde han
og tænkte på den gang han boet på sin gamle båd
"altså hvis det kan lade sig gøre" tilføjede han
og smilte venligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:17

"hmm...ja..der er en 2 værelses lejlighed lige i nærheden af centrum..den ligger ved den store gå gade i deepshell, lige ved mentroen...en altan, lille baggård, kun få meter fra nogle gode natklubber, supermarkeder, grønthandler, og ja, hvad du har brug for.:"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:26

Adam tænkte lidt over det
"det lyder meget godt, hvordan ser der ud ?" spurgte han om
og bed sig svagt i læben, da han syntes at han snakke som en eller anden bondeknold og at Lucifer nød som en konglig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:29

Lucifer tog et par billeder ud af en mappe fra under stolen og lage dem på bordet foran ham. Det vidste et normalt køkken, en stue med et tv, en sofa, et sofabord, gulvtæppe, vindue, alt i alt var alle billederne af en norma lille hyggelig lejlighed, intet stort, men alt nødvendigt var der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:37

Adam så på billeder og syntes det så godt ud
"utroligt flot endelig" sagde han
og så på billederne og nikkede et par gange, selv om tanken om hvordan han snakkede stadig var i hans hoved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:41

"hmmm, ja, Silvia sagde du nok ikke ville have nået alt alt for stort, så det her var det bedste jeg ligek unne finde til dig som ligger i centrum og er, tja, nogenlunde normalt", sagde Lucifer med et let smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:47

Adam nikkede
"jeg syntes det ser fantastisk ud.. nu er det jo også kun mig, så det skal jo heller ikke være alt for stort" sagde han og lo lidt
og kunne ikke lade være med at smile til ham

//jeg logger kommer på i morgen//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:49

Lucifer grinede selv lidt nu"hm, du er en okay mand adam..en find ung en..", sagde han med et let smil"men det er også til tja, vis du for besøg"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 00:10

Adam så på ham og nikkede
"jamen tak.. ja besøg er vel altid godt" sagde han
og vende sit blik ned på billederne igen og smilte meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 00:19

"jeg vil håbe at du vil acceptere at mig eller silvia kommer hen for at se om alt er i orden engang om måneden, selføglig planlagt så det ikke forstyre dit arbejde eller aftaler. Besøgende er blot nået jeg har med alle mine klienter, helt stanard"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 00:53

Adam nikkede
"self. i må altid komme forbi" fortalte han
og smilte over til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:34

"det lyder godt..", sagde han og missede lidt med øjne imod vinduet før han såtilbage på adam. "og jeg håber du forstår at min og silvia`s hemmelighed må forblive hemmelight"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 00:45

Adam nikkede og smilte til ham
"nu er jeg ikke den type der fortæller ting videre til andre" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mødet med Lord Layren.   Mødet med Lord Layren. - Page 2 Icon_minitime

Mødet med Lord Layren.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: