|
| Mødet med Lord Layren. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:15 | |
| Adam så på ham og tænkte sig lidt om "gerne i centrum, vil gerne bo et sted med masser af mennesker.. ensomhed er jeg færdig med" sagde han og tænkte på den gang han boet på sin gamle båd "altså hvis det kan lade sig gøre" tilføjede han og smilte venligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:17 | |
| "hmm...ja..der er en 2 værelses lejlighed lige i nærheden af centrum..den ligger ved den store gå gade i deepshell, lige ved mentroen...en altan, lille baggård, kun få meter fra nogle gode natklubber, supermarkeder, grønthandler, og ja, hvad du har brug for.:" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:26 | |
| Adam tænkte lidt over det "det lyder meget godt, hvordan ser der ud ?" spurgte han om og bed sig svagt i læben, da han syntes at han snakke som en eller anden bondeknold og at Lucifer nød som en konglig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:29 | |
| Lucifer tog et par billeder ud af en mappe fra under stolen og lage dem på bordet foran ham. Det vidste et normalt køkken, en stue med et tv, en sofa, et sofabord, gulvtæppe, vindue, alt i alt var alle billederne af en norma lille hyggelig lejlighed, intet stort, men alt nødvendigt var der |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:37 | |
| Adam så på billeder og syntes det så godt ud "utroligt flot endelig" sagde han og så på billederne og nikkede et par gange, selv om tanken om hvordan han snakkede stadig var i hans hoved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:41 | |
| "hmmm, ja, Silvia sagde du nok ikke ville have nået alt alt for stort, så det her var det bedste jeg ligek unne finde til dig som ligger i centrum og er, tja, nogenlunde normalt", sagde Lucifer med et let smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:47 | |
| Adam nikkede "jeg syntes det ser fantastisk ud.. nu er det jo også kun mig, så det skal jo heller ikke være alt for stort" sagde han og lo lidt og kunne ikke lade være med at smile til ham
//jeg logger kommer på i morgen// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Tors 21 Jan 2010, 10:49 | |
| Lucifer grinede selv lidt nu"hm, du er en okay mand adam..en find ung en..", sagde han med et let smil"men det er også til tja, vis du for besøg" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Fre 22 Jan 2010, 00:10 | |
| Adam så på ham og nikkede "jamen tak.. ja besøg er vel altid godt" sagde han og vende sit blik ned på billederne igen og smilte meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Fre 22 Jan 2010, 00:19 | |
| "jeg vil håbe at du vil acceptere at mig eller silvia kommer hen for at se om alt er i orden engang om måneden, selføglig planlagt så det ikke forstyre dit arbejde eller aftaler. Besøgende er blot nået jeg har med alle mine klienter, helt stanard" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Fre 22 Jan 2010, 00:53 | |
| Adam nikkede "self. i må altid komme forbi" fortalte han og smilte over til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Fre 22 Jan 2010, 23:34 | |
| "det lyder godt..", sagde han og missede lidt med øjne imod vinduet før han såtilbage på adam. "og jeg håber du forstår at min og silvia`s hemmelighed må forblive hemmelight" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. Lør 23 Jan 2010, 00:45 | |
| Adam nikkede og smilte til ham "nu er jeg ikke den type der fortæller ting videre til andre" sagde han og kørte en hånd igennem sit hår |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mødet med Lord Layren. | |
| |
| | | | Mødet med Lord Layren. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|