Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillykke Colt

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 02:57

Stort tillykke til Nanny-911 der er igang med at bage sin egen bolle pt XD

*shudder*

Tusind tak for snevejr *surmule*
Jeg vil vædde med at det bare er for at tage hævn over din arbejdssituation XD
Tilbage til toppen Go down
Helias D.
A-rang
A-rang
Helias D.


Antal indlæg : 402
Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare.
Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.

Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 03:53

Ja rigtigt mange gange tillykke! Håber alt går vel og at du får en dejlig dag.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 03:58

Uh! The Pet-demon want to join! :D

Haaaaaappy birthday, little miss. preggy redhead.. Ehm.. Well it's not me anymore! XD

Men hav en superskøn dag! Du fortjener det! Så må vi overlever sneen i mellemtiden oO
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 10:49

Stort tillykke med dagen!!!

Jeg håber den har været helt fantastisk og at du er blevet super forkælet!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitimeLør 27 Apr 2013, 04:15

Oooog så fik klaphatten til mig taget sig sammen til at komme herind. Sorry alle i dejlige mennesker, men er lidt rundt på gulvet midt i al det her preggie-halløj. Går dog ganske godt med mavsen og den lille pige, og der er nu "kun" lidt mindre end 10 uger tilbage til hun er her. Hun er en lille fin størrelse, kan rigtigt genere sin moar, ved lige hvor, hun skal ramme for at få mig til at skrige eller besvime og har flere dage, hvor jeg dårligt kan gå ... Har lidt på fornemmelsen nogen gange, det er en lille dæmon, der kravler rundt derinde ... men så er hun min dæmon i alt fald!!

Fødselsdagen - med det ækle snevejr (som der i øvrigt har været alle d. 24. februar undtagen én siden jeg blev 10) - gik ganske godt. Var samlet med mine søstre og deres vedhæng ovre hos mine forældre ... Der var masser af kage og hygge, og vi fik tegnet og snakket og kaglet og hele svineriet. Weekenden før (eller var det efter?) havde jeg venner og yngste søs ovre til fødselsdagsfest (første jeg har holdt i 5 år). Og ellers var der bare hygge og grin over hele linjen.

Forkælelse er lidt blevet hverdag nu her O.O Kan ikke ret godt gå eller stå op, så madlavning og opvask + tøjvask har jeg slet ikke skullet tænke på længe, og min Jesper var så fantastisk sød at give mig en ekstra fødselsdagsgave - selvom vi havde aftalt, jeg ikke skulle have mere ...
Han blev 30 i december, så vi slog begge fødselsdagsgaver OG begge julegaver sammen og stak af på miniferie i november måned, hvor vi havde en skøn ferie sammen. Eneste minus der var, jeg havde så meget kvalme grundet graviditeten, vi måtte tage hjem et par gange, fordi jeg fik det skidt. Men så lå vi og krammede og snakkede på sengen på hotellet i stedet.
Så generelt er jeg møgforkælet lige for tiden xD Svigerforældrene kommer og vasker op og tager beskidt tøj med hjem og kommer med rent og sammenlagt, og mad klarer de også tit, og så kommer min søster eller veninder fra tid til anden og jeg kommer og går lidt ved mine forældre, der også er gode til at tage med ved læger og alt det, når der er noget. Så ... Ja xD Det er lidt fint ^^

Og gaver? Fik kram af mine søstre, 500,- til nye lamper af både forældre OG svigerforældre, og tegninger fra niecer og nevø. Og Jesper gav mig så en bog om sukkerafhængighed, jeg har ønsket mig (selvom han ikke skulle). Af en veninde fik jeg to fine perledrager :D
(skal så siges, Jesper og jeg fik store julegaver af mine søskende - gavekort til babybutikker - så vi kunne nå at få købt ind. Derudover har de lovet at dukke op med maling og pensler og hele pivtøjet og lave børneværelsets vægge færdige <3)

Nå, men det var vel nyt fra mig - sent, sorry. Hvis det er må I gerne kontakte mig over fb - eller Skype de der har den ;) Savner jer alle sammen!

Kys og KRAAAAAAAAAAAM fra Coltie
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillykke Colt Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Colt   Tillykke Colt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillykke Colt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Colt [Død]
» Home again... (colt)
» Nye venskaber (Colt)
» Mon det kan lykkes i skoven?... (Colt)
» C Marks the Spot [Colt]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: