Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Factory -Privat Jay - Tirs 28 Maj 2013, 09:13
Dato: 27. Maj Tid: Kl. 15:40 Sted: En høj bygning midt i byen. Vejr: Lidt overskyet, med lidt sol hist og her, let vind.
Loren havde omsider efter flere måneder fået sit firma igen. Det havde været sindssyg svært at overtale sin tidligere assistent og med ansatte om at det var ham. Men det var også forståeligt, han lignede lagt fra sig selv - eller hans tøj gjorde, men resten var ikke til at kende - plus han nu bar tatoveringer. Men nu havde han lavet aftaler, koder og en plan til hvis det skulle ske igen.
Loren skodet sin smøg ud af det åbne vinduet og nød udsigten udover den triste by, fra sit kontor. Nu skulle det hele nok falde på plads igen - Firmaet var tilbage og høretelefonerne solgte godt - pengene rullede ind.
Han fjernede ikke blikket fra vinduet da hans assistent trådte ind på kontoret "Jeg ville høre om det var okay, at jeg tog hjem for i dag?" spurgte hun og rykkede sine briller på plads, søde søde Ann - den eneste på på hele jorden han ikke kunne finde på at gøre fortræd eller knuse hjertet på. Hun var skide dygtig til sit arbejde også var hun mere intelligent end alle de kvinder han havde mødt - men bestemt ikke en pige han skulle være sammen med, nej hun fortjente en mand der kunne tage sig rigtig af hende.
Han nikkede "Ja smut du bare" sagde han så og kiggede kort på hende med et smil på læberne. Han rejste sig fra sin stol "Lad mig følge dig med ned" sagde han så.
Efter kort tid, stod de begge nede foran bygningen "Pas på dig selv" sagde han så i det hun forlod ham på sin cykel. Han vidste godt hvad der gemte sig i den her by. Han lod blikket glide ned over gaden, før han lænt sig op ad muren ved siden ad døren til bygningen. Han tog en cigaret frem fra lommen og tændt den med en skinnende guld lighter - selvfølgeligt - og proppede den tilbage i lommen på jakkesættet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Factory -Privat Jay - Tirs 28 Maj 2013, 09:28
Jay var på en mission. I længere tid havde han ikke kunnet finde sin gamle nære veninde, Madelaine. Det sidste han hørte fra hende var et opdrevet opkald fra hende, idet at hende og Loren var oppe og skændtes. Jay havde endeligt opfanget Loren, efter at han ikke har været til at finde i et godt stykke tid. Jay vidste, at Loren ikke anede hvem han var, Madelaine havde sten sikkert ikke nævn noget om ham.
Med en adresse skrevet på hånden gik Jay ned af gaden og kiggede op af de høje flotte bygninger. Han befandt sig et sted han ikke havde været før. Men en god stedsans havde Jay, da han ikke rigtig brugte elektroniske hjælpemidler, næsten ikke engang hans telefon.
Da han fortsatte ned af gaden, kom han til en af de største bygninger. Udenfor stod en velklædt herre og røg. Han så magtfuld ud. Jay havde aldrig set Loren, så han havde ingen anelse om hvad han ledte efter, kun et navn og en adresse.
Han gik over mod den velklædte herre og spurgte:
"Undskyld, kan du sige mig hvor jeg kan finde Loren Blake's firma?"
Jay havde hverken navnet på firmaet, så hans research på biblioteket havde ikke hjulpet ham særligt meget. En cigaret hang selv løst i Jay's mund og røgen duftede stærkt af hjemmerullet tobak.
Loren A-rang
Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Factory -Privat Jay - Ons 29 Maj 2013, 02:30
Loren lagde først mærke til fyren da han begyndte at gå målrettet hen imod Loren. Han rettede sig lidt op og tog et sidste sug af smøgen før han skodet den og smed den i et askebæger der hang på væggen.
Han slog armene roligt ud "Du befinder dig foran det" sagde han så og smilede, før han rakte hånden frem imod ham "Loren, Søger De arbejde?" spurgte han så og mindes ikke at havde sat nogen annoncer op om at der var ledige stillinger - ikke at der ikke var en ledig stilling et sted.
Han blev ikke ligefrem så tit opsøgt af mennesker eller nu var det hans firma, måske var han journalist? Nej han virkede lidt for afslappet til at kunne være det - og smøgen i munden var heller ikke så journalist ish.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Factory -Privat Jay - Ons 29 Maj 2013, 03:27
Jay var overrasket over fyren, ved navn Loren, var så imødekommende. Det var ikke det Madelaine havde fortalt om ham. Jay skiftede hurtigt kortet over i den ene hånd og lod den anden række sig mod Lorens hånd.
"Jay. Du er Loren?- Har du tid? "
Spurgte han venligt og lod tasken falde til jorden, hvorefter han satte sig på hug og smed kortet ned i tasken. Jay mærkede hans hjerte begyndte at slå tungt. Han var både usikker og bekymret for hvad der var sket, med hans gamle veninde.
"Jeg har nogle mere.. private spørgesmål.." fortsatte han og rejste sig igen, imens han lænede vægten over på sit andet ben.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …