Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeSøn 30 Jun 2013, 03:03

Okay nu bliver jeg nødt til at lave en tråd. Jeg har fundet ud af (det kom som et chok), at der er ting jeg ikke ved! Eller i hvert fald ikke forstår, og det kan jo være andre folk kan sætte mig ind i det og give mig et nyt syn på ting så jeg forstår det

Charlie Sheen:
I get the hookers. The booze. The drugs. I don't get the tigers blood.
Hvorfor er det helt præcis at man vælger at drikke dyreblod på gamle colaflasker? Og med markaten "Tigers Blood" på - bare i tilfælde af at han skulle forveksle det med champagne (Jeg går ud fra at det kan være svært at smage forskel når man er høj, skæv eller begge dele?)

Vægt-idioter:
"Hej jeg er en pige på 177 cm. og vejer 48 kg. Jeg er meget ked af at jeg er sådan en fatass, og skal nok skynde mig at træne al den kage væk". Det er muligt jeg ikke er særligt sej til at regne...men jeg mener der er brug for MERE kage og ikke MERE træning, men måske nogen kan forklare den her for mig også?

Online-analytikere:
"Nu fortæller jeg dig præcis hvem du er og hvad du har i dit køleskab, for jeg er mega sej til at læse folk" - Lad mig venligst tage noter imens du, random menneske jeg aldrig har mødt og har udvekslet 3 beskeder med, belære mig om hvem jeg er for det er du sikkert meget bedre til end jeg er. Er det sådan noget der er det nye sort? Jeg synes folk er vanvittigt kloge på hinanden for tiden. Det kunne bare være lidt hyggeligt hvis de ting der blev sagt, så også var rigtige. Hvorfor sidder folk og prøver at være den sejeste psykolog?

Sex - Den dårlige slags:
Synes jeg overalt læser om folk der har vanvittigt dårlig sex. Hvad er meningen med at have sex hvis den er dårlig? Og har man ikke et selvansvar for at gøre den god? Kunne man ikke argumentere for at hvis man "hjælper" sin partner lidt, så bliver de også bedre til næste gang den der sex skal haves, istedet for bare at kyle vedkommende ud og satse på at næste i rækken instinktivt ved hvad du synes er fantastisk (...hvilket folk så brokker sig over heller ikke var godt). Der formes nogle mønstre her! Why don't you break them people?!

Bacon:
Nej folkens. Alting bliver ikke bedre med bacon på. Har I aldrig hørt om at de gode ting i livet kommer i moderationer? Bacon er ikke et krydderi, med mindre der er tale om bacon-salt, og med mindre du aktivt vil hælde en hel bøtte salt ud over din mad, hvorfor er det så du insistere på at sige underlige ting? Jeg er kæmpe fan af helstegt pattegris (som eksempel), men det betyder ikke at jeg mener al føde er bedre med helstegt pattegris på. Cornflakes UDEN helstegt pattegris er en af tingene. Min banan. Hvorfor har folk den der sygelige fiksering på bacon-kultisme? Too much of a good thing is STILL too much! Sidder der helt ærligt folk derude der ville ønske de havde økonomien til at leve af bacon?

More questions to come! Håber folk er friske på at svare og smide andre spørgsmål ud i æteren ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeLør 13 Jul 2013, 03:57

Tandpasta-reklamer hvor folk bider i isterninger. Hvor klamt er det lige at folk stikker en lap ned i en bøtte med isterninger. Eeeeew!

Jeg kender godt til folks håndhygiejne. Jeg arbejder altså ikke særlig godt med det!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeSøn 21 Jul 2013, 02:25

*Klør mig lidt i håret*

Pacific Rim?
Såee...

Godzilla vs. Transformers...sådan...mere eller mindre. Jeg tror godt jeg kan vente til dvd-udgaven. Whyyy.... oh why....

Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTors 01 Aug 2013, 03:38

Hvordan man kan sige nøgenhed er noget slemmert noget, for derefter at smide film op af ANDRE nøgne mennesker og kalde det "Dokumentation".

*facepalm*

Det er da meget fint der bliver beklaget for det bagefter. Men hvis det har været på youtube så forsvinder det ikke selvom man sletter det. Tænk det synes jeg faktisk er mere kritisabelt end en flok gamle nisser der har svunget dillertjavsen på en strand...
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeLør 21 Sep 2013, 04:28

*Shudder*

Hvorfor man vil lade folk slikke sig i øjet. I mean....WHY?!

Jeg har svært ved at folk laver *så* underlige ting. Desværre har jeg også en alt for aktiv fantasi. De mentale billeder er rigtig svære at ryste af sig.

Hvorfor skulle jeg også trykke på det link? *cries*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 05:38

AHÆM!

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2213193.ece

Dont look if you are squeamish about blood.

*peger op*

That I reeeeaaaallyyyyyy don't get. What the.....

Nu må vi godt lige stoppe ik nå!

Nu får jeg de her vildt kiksede billeder i hovedet af vampyrer der jagter rundt efter kvinder på gaden, ikke for at klappe dem i røven, men for at slikke dem på bukserne. Det bliver helt Monty Python / Benny Hill med en vampyr der lader som om han er ved at falde så han diskret kommer i korrekt højde. Eller sætter sig på sæderne på tværs på gangen i bussen og krydser fingre for at der snart kommer en overfyldt bus så der kan lettes på vinterjakker.

Åh gud altså...*græder af grin*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 05:48

Fair enough that you don't hate your period… But I'm just gonna stay here, where I can die and curse in peace :P
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 08:29

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Fork-instertion
Old Man Shoves Fork Up His Penis, Becomes Subject of ‘Rare’ Case Study
A 70-year-old Australian man came into the emergency room with a bleeding penis after "self-insertion of a fork into the urethra to achieve sexual gratification," according to a scholarly article published in the International Journal of Surgery. The metal fork was apparently hard to pull out, but success was finally "achieved via forceps traction and copious lubrication."

.... Ahahhaha! Dumb stupid fuck! Jeg sværger ... Hvis jeg bliver gift, og min mand begynder at snakke om at stikke bestik op i hans kønsdele, så smider jeg ham sgu til psykolog! Det er jo bare sindssygt! Why would anyone do that?! Dude! Not okay!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 08:40

Smider ham til psykolog? Jeg ville smide ham ud, og DERPÅ give ham en udprintning med cirkler omkring de nærmeste klinikker han kunne tage ferieophold på XD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 08:43

.... Ahahahah! *Like*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTirs 25 Feb 2014, 01:30

*Kvæler et grin*

Well… Det her minder uhyggelig meget om Cora's billede, samt den efterfølgende snak med Procella XD

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] ARQoE0Q_460s
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTirs 25 Feb 2014, 01:48

*Facepalm*

Jeg synes den her tråd lige pludselig tog en MEGET foruroligende drejning!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTors 27 Feb 2014, 09:18

.......
oO

........!

Hvis I har let til harme og vrede over hvor syge nogle menneskers holdninger kan være, så frarådes det at læse linket.

http://www.patheos.com/blogs/progressivesecularhumanist/2014/02/ugandan-minister-for-ethics-integrity-says-men-raping-girls-is-natural/

....jeg er....mundlam...for en gangs skyld....
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 28 Feb 2014, 06:28

WTF! Er der nogen der gider få den mand væk fra alt der hedder magt overhovedet!? That's NOT okay, dude!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeFre 28 Feb 2014, 22:09

Aj! Nu føler jeg mig gammel igen! Eller måske bare...sær?


http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/14750983


Ord der af mig ikke anses som vildt nødvendige:

Droske - ved hvad det er, men det bruges jo ikke fordi det ikke findes, så hvad er det sørgelige i at det dør ud i hverdagssproget?

hyrdetime
opvigler
pappenhejmer
portemonnæ
påtår
pikpak

hyrevogn er sådan lidt fløf. Jeg ved nemlig godt hvad det er, men jeg siger bare taxa. eller "en vogn"
Så 7 ud af 25 kan jeg muligvis forholde mig til.

Jeg bruger tit:

Fortørnet, isenkræmmer, olm, brysk og hoven. Bramfri, livrem, og hæmsko. Mundheld og "At skutte sig." Det er altså på ingen måde unormalt for mig at bruge de ord/udtryk.

Isenkræmmer er totalt latterligt er på listen. Der findes masser af butikker der direkte hedder isenkram eller isenkræmmere. Jeg kan ikke helt se hvad de ellers skulle hedde?

"Alt happengut fra ledninger, til elpære og lamper, wc artikler, søm, skruer, dørmåtter, badeforhæng, dørhåndtag, værktøj, haveredskaber og meget andet"

Erhm...det forekommer mig endnu mere forvirrende. Man kunne naturligvis også bare kalde det "Rodebutik" men det er ikke særligt flatterende.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeLør 01 Mar 2014, 10:46

du må ikke slette hyrdetime, den er jo genial fordi den er så omfavnsrig.. det kan jo være alt to mennesker gør sammen, så længe de er sammen.. så hvis du vil forvirre folk er den genial
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTirs 10 Jun 2014, 16:50

efter at have været vågen 48 timer straight for at lave eksamens opgave, for så at finde ud af hjemmesiden den skal afleveres på er gået ned, og intet der tyder på det kommer op foreløbigt.. så her er et spørgsmål jeg håber nogen kan svare på

hvorfor skal afleveringssider altid gå ned aftenen før afleveringsfristen?
og endnu bedre hvorfor stopper redbull med at virke efter 36 timer?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitimeTirs 10 Jun 2014, 18:35

2 - Fordi Redbull giver vinger - også til sin egen virkning :p

And really should you EVEN drink that shit *eyes instinctively*

1 - fordi det står i reglerne! Alle folk vil sende ind på samme tid (aka - last minute), hvilket overbelaster sider og servere og så crasher lortet.

Morale - if possible at ALL, sent sent sent sent ahead of time!

Smid en mail til din lære omkring det og vedhæft opgaven som fil og sig at hvis det andet ikke virker så har h*n i hvert fald opgaven dér og ved at det ikke er dig der stikker en løgn :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Empty
IndlægEmne: Sv: Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]   Why oh why? [Til alt det andre måske ved...] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why oh why? [Til alt det andre måske ved...]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: