Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I fred for andre

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:35

Sted. Wareclare domkirke
Tid. 22.34
Omkring. No one
Vejr. Koldt
Påklædning. http://www.splendicity.com/celeblook/files/2008/11/bebe-white-dress.jpg

Rose sad i kirken. Hun sad højt over gulvet og sad næsten direkte under loftet. Hvis hun stod op og stillede sig på tæer kunne hun nok lige nå loftet med fingerspidserne. Man kunne ikk rigtig se hende, men man kunne næsten mærke hendes tilstedeværelse. Der var fuldstændig stille i kirken, hvilket fik hende til at slappe mer af. Det var rart at hun havde fundet et sted hvor hun kunne være i fred og være i læ fra hvilket slags vejr der nu ville komme..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:42

Dean kom ind i kirken, med et stort larm, han havde en sort hættetrøje på, hvor hætten var meget ind over hans hovede, man kunne ikke se hans ansigt man kunne kun se var lyset fra hans smøg, han kiggede lige ud og fik hurtigt færten af rose, og smilede, han gik nu helt ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 23:14

Rose så sig omkring da hun havde hørt en komme ind meget højlydt og fik øje på en dreng. Hun kunne genkende hans kropbygning og den måde han gik på, men kunne ikk se hans ansigt ordentligt. For en sikkerheds skyld blev hun hvor hun var og så betragtende på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:35

Dean kiggede rundt for han kunne mærke hun var der og havde ikke brug for at se hende
han kiggede bare ned i gulvet og gik hen og satte sig på en stol
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:50

Rose hoppede ned og landte let på gulvet. Hun stod nogle få meter fra Dean, men kunne dog stadig ikk se at det var ham. Hun lagde hovedet let på skrå og vovede sig et skridt nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 07:37

Dean hørte hun hoppede ned og at hun gik et skridt nærmer men han smilede bare
han kiggede stadig ned så hun ikke kunne se ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 08:52

"Hallo?" sagde hun og så på drengen med et lidt tænkende blik. Hun prøvede på at huske hvem han var. Hun gik de sidste skridt over mod ham og bøjede sig forover og prøvede på at se hvem det var. Hendes øjne spilede op da hun så hvem det var som gemte sig bag hætten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:29

"Godaften" sagde han venligt og hev hætten af, og smilede til hende
"Længe siden" sagde han stillet og kiggede lidt på hende men røg så smøgen færdig og slukkede den ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:55

Rose stillede sig med rank ryg "Godaften Dean" sagde hun med en høflig tone, men så dog køligt på ham "Ja.. Det er heldigvis længe siden" sagde hun og gik nogle skridt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:44

Dean rejste sig hurtigt og stod hurtigt foran hende, "Hey, jeg ved godt at det jeg gjorder imod dig ikke var okay" han sukkede "Men sådan er jeg ikke mere, og jeg vil gerne sige undskyld" sagde han og kiggede lidt på sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 11:32

Rose løftede et øjenbryn af ham og lagde armene over kors. Hun vidste ikk rigtig om hvorvidt hun skulle tro ham "Hvordan kan jeg være sikker på at jeg kan stole på dig?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 11:39

Dean rystede let på hovedet og satte af med føderne og lavdeen baglends saldo og stod nu oppe på altert, han lagde armene over kors og kiggede lidt rundt men så hurtigt på hende igen"Ja ser du, det er jeg heller ikke sikker på man kan," han trak kort på skulderne "Men det med og voltæge er jeg stoppet med nu når jeg har fundet mit livs kærlighed" sagde han lidt drømmene men rystede igen let på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:00

Roses blik havde fulgt ham helt op til alteret "Hmm.. Hvordan kan jeg være sikker på at du i det mindste ikk vil skade mig?" spurgte hun og gik nogle skridt over mod alteret og hendes blik forlod ikke Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:03

Han grinede kort og smilede og blev så stille lidt fordi han tænkte han kiggede på hende "Ja, det kan man jo aldrig vide" sagde han og trak kort på skulderne "Der er ingen der kan love at de ikke kader nogle," sagde han med en tom stemme, han stivnede kort og tænkte lidt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:05

Rose så længe på Dean uden rigtig at sige noget "... Fint! Jeg skal nok stole på dig" løj hun tøvende og ville ikke stole på ham hvis hun så fik en million for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:16

Dean kom til sig selv i det hun sagde noget han fik lige hørt hvad hun sagde og rystede let på hovedet "Det behøver du ikke for det ved jeg du ikke kan" sagde han roligt og af slappet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:21

Rose grinte lavmælt og rystede på hovedet "Du ved ikk hva jeg kan, og ikk kan" mumlede hun og lod sit blik gå vredt ned i jorden. Han havde nok ret. Et lille irriteret suk undslap hendes læber.

// Skal logge.. Men kommer på i morgen! Sees!^__^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:36

Han rystede bare på hovedet og lavede en saldo ned fra altert og stod nu helt op af hende og kiggede ned på hende "Jo eg ved når det er med mig og gører, hvad for en følese har du nu" han lagde sin hænder på hendes hofter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 03:38

Rose så Dean ind i øjnene "Vrede" sagde hun og man kunne godt se at hun ikk så alt for glad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:10

Han nikked eog gik væk fra hende "Og det var det jeg mente med tilgive" sagde han stillet
"Du kan ikke tilgive mig" sagde han og hoppede op på altert igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:16

"Hvorfor sku jeg overhovedet?" spurgte hun og så på Dean og tog nogle dybe indåndinger så hun fortsatte med at være rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:30

Han trak på skulderne "Fordi en ny Dean er født" sagde han stillet
"Jeg er ikke den gammle, og vis jeg var havde du ikke haft trusser på nu" sagde han og trak igen
på skulderne "Men det burde du vide"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:32

Rose mumlede et eller andet om hun godt vidste det. Hun så på ham og lagde armene over kors "Hva fik så denne 'nye Dean' til at komme frem?" spurgte hun lidt nysgerrigt og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:45

"En kærste" sagde han kort og kiggede ned på hende, "Men hvordan går det med dig" spugerte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:48

Rose kunne ikk la helt vær med at smile og trak så på skuldrene "Går vel godt nok" sagde hun og strøg sit hår om bag ørene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I fred for andre Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 19Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: