Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ashamed Hunterboy (fravær)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Garett
Nybegynder
Nybegynder
Garett

Antal indlæg : 29
Beskæftigelse : Hunter, Celle-jæger, Deploratus

Ashamed Hunterboy (fravær) Empty
IndlægEmne: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitimeTirs 06 Maj 2014, 05:56

Hey folks

Better late than never, som nogen siger

Har været utrolig meget fraværende på det seneste hvilket skyldes personlige årsager. Har som sådan ikke lyst til at gå i detaljer omkring det foruden at jeg ikke har det godt.

Fysisk har jeg det helt fint men min psyke er en helt anden ting.

Føler mig utrolig presset og i det hele taget bare ikke godt. Går og slås med nogen ting og ved som sådan ikke hvornår jeg er færdig med det og om jeg nogensinde bliver det. Dermed kan jeg ikke komme med et konkret svar på hvornår jeg 100% er tilbage.

Vil stadigvæk gerne være en del at forrummet men synes kun at det er helt fair for dem som emner med mig at få noget klarhed og muligheden for at samt chancen for at fristille sig fra vores tråde.

Så er det det i ønsker skal i bare vide at det er helt okay med mig og at jeg er rigtig ked af at jeg ikke har været så aktiv.

Savner jer alle utrolig meget og kæmper for at komme igennem det her heltskinnet.

Endnu engang undskyld til jer alle sammen herinde på Deploratus.

MVH Gar
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitimeTirs 06 Maj 2014, 08:40

Hey det går sgu nok alt sammen ;)

Bare se at få det bedre så vi kan lege igen :D

*hugs*
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitimeLør 24 Maj 2014, 03:55

*putter plaster på*

Feeling better? *hugs*
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitimeLør 07 Jun 2014, 09:07

We still miss you Garett...

Håber du har det bedre og snart kommer tilbage til os :)
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitimeFre 25 Jul 2014, 04:03

Garett? Blev du helt væk? :/
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ashamed Hunterboy (fravær)   Ashamed Hunterboy (fravær) Icon_minitime

Ashamed Hunterboy (fravær)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær
» Fravær
» Le Fravær!
» Angående fravær
» Forsinket fravær!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum