Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tilykke med fødselsdagen Wil! Fre 11 Jul 2014, 13:03
Wiiiiiiiiil har fødselsdag og det har hun jo og det ER i-da!
*skråle skråle*
Tillykke sguda! 18 år - uha! Nu er er nogen der påstår du er voksen. Stemme må du i hvert fald ;) Så må vi håbe vi har givet dig den rette monstrøse opdragelse herinde :p
HÆHÆ!
Håber du får en super fantastisk fed dag og nogle episke gaver - som vi selvfølgelig MEGET gerne vil høre om og/eller se billeder af, for vi ved jo at du også gør sådan noget!
Vi savner faktisk lidt "Wils kreative indspark" :)
ANYHORSE!
Kæmpe tillykke til diiiiiiig! :D Må du bade i blod (men ikke mit) Og må solen aldrig skinne på dig, men månen oplyse din vej og vinden løfte dig og bære dig til Den Grønne Ø! (jeg har ikke glemt vores lille plotter ;) )
*Stoart Deplo-kram*
Kærlige knus og fødselsdaghilsner fraaaaaaa: The Epic Admin Your humble servant (just for today :p ) - Procella
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Tilykke med fødselsdagen Wil! Søn 20 Jul 2014, 00:21
ekstremt forsinket tillykke fra mig, håber du har haft en god dag og nydt at være det ældre siden din fødselsdag
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …