Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tillykke med fødselsdagen Cora!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke med fødselsdagen Cora! Empty
IndlægEmne: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeLør 08 Mar 2014, 12:08

YAY!!!!! Tillykke!!!!

Kært barn mange navne!

Crystal!

Tillykke med fødselsdagen Cora! Giphy

Eve!

Tillykke med fødselsdagen Cora! Tumblr_n0aalpbm7Z1sxqyhyo1_400

Cora!

Tillykke med fødselsdagen Cora! Tumblr_m8spyrjRq11rs13hco1_500

Til vores Partydæmon, Åndsforladte Elver, og nu genfødt som (forhåbentlig) sej Hunter!
STORT tillykke med de 16 år!

WOOHOO!!!!!

Vi håber du får en MEGA god dag, en hulens masse kage, og aaaaaalt for mange fede gaver!!!!

Tillykke med fødselsdagen Cora! Tumblr_n0aalpbm7Z1sxqyhyo3_500 Tillykke med fødselsdagen Cora! Tumblr_lnrugsVyKV1qfmjrto1_500

De aller kærligste hilsner
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson

Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeLør 08 Mar 2014, 19:00

Tillykkeeeeee!! Nå håber jeg at jeg ikke tager fejl -igen-. Men! Tak for det STRÅLENDE vejr og tillykke med fødselsdagen
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel

Antal indlæg : 17
Beskæftigelse : Kok

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeLør 08 Mar 2014, 20:17

Tak for det gode vejr :D tillykke med fødselsdagen !
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeLør 08 Mar 2014, 21:34

Ohhh! That feeling! Love you guys! *Big heart*

Thank you so much! Jeg tror måske i har nappet det gode vejr fra mig, for in the middle of nowhere er der sandeligt gråt! I forhold til gaver, så har jeg fået løbebukser times two(in- and outside!), sports BH og converse! Love! Men siden der er birthdayparty for resten af la familia snart snart, så kommer der nok lidt mere på. Sådan er det at være teenager! It is RICH!;)

Senere i dag skal vi i biografen, og så skal vi selvfølgelig også lige ud og smovse mad på en eller anden restaurant der snart løber tør(My dad eats like a damn horse)! Meen inden da har jeg planer om lige at få ryddet ud i emnerne, og få lavet det manglende til the demon. No one will be forgotten! Jeg vil forsøge at få svaret alle i dag!(Mostly based on a promise I gave unto the Epic Admin yesterday)

Jeg ææææælsker(with an æ!) de gifs du droppede Pro! Og mine karakterers navne! Crystal's dead(baaad demon) and Eve is just .. *POOF* gone, but ... They're still mine! This made my day. Taaak! Igen! :D
*The biggest hug ever til HELE Deploratus*

//Cora
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 04:07

Awesome stort tillykke til dig, Cora! Seriøst, det er det bedste vejr længe, så du må virkelig have været artig xD
Rigtig god dag ;)
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 04:22

Ja på Amager er jeg i hvert fald blevet godt kogt både i stuen og soveværelset hele dagen, så den har stået på pivåbne vinduer overalt.

Cora = Deploratus egen lille solstråle ;)
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora

Antal indlæg : 141
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:38

WOHOOOOO!

Happy birthday, big girl! :D

You're soooo cute! *HUGS* Don't grow away from me D:

Tillykke med fødselsdagen Cora! Gdp_gif

*Dancing anyway*
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 08:24

AHAHHAHHAHAA THAT GIF TAMMY! XD

Thanks to you too Sully! Det er altså unfair at i nuppede det gode vejr fra mig på min egen fødselsdag. Her har det bare været gråt med gråt på! Og så lidt blæst as sprinkles on the muffin! Jeg leverer vejr der ikke kan sættes en finger på, og så napper i bare det hele! Not fair at all!;)

Solstrål? Not sure if I should take that as a compliment or as an assault .. Man ved aldrig på det her forum XD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora!   Tillykke med fødselsdagen Cora! Icon_minitime

Tillykke med fødselsdagen Cora!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tillykke med fødselsdagen Gar!
» Tillykke med fødselsdagen!
» Tilykke med fødselsdagen Wil!
» Tillykke Val!
» Efterskole - Cora og Jeffrey!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum