Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tillykke med fødselsdagen Cora! Lør 08 Mar 2014, 12:08
YAY!!!!! Tillykke!!!!
Kært barn mange navne!
Crystal!
Eve!
Cora!
Til vores Partydæmon, Åndsforladte Elver, og nu genfødt som (forhåbentlig) sej Hunter! STORT tillykke med de 16 år!
WOOHOO!!!!!
Vi håber du får en MEGA god dag, en hulens masse kage, og aaaaaalt for mange fede gaver!!!!
De aller kærligste hilsner Procella - En del af Team Admin
Margeret Larson Nybegynder
Antal indlæg : 70 Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter. Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Lør 08 Mar 2014, 19:00
Tillykkeeeeee!! Nå håber jeg at jeg ikke tager fejl -igen-. Men! Tak for det STRÅLENDE vejr og tillykke med fødselsdagen
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Lør 08 Mar 2014, 20:17
Tak for det gode vejr :D tillykke med fødselsdagen !
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Lør 08 Mar 2014, 21:34
Ohhh! That feeling! Love you guys! *Big heart*
Thank you so much! Jeg tror måske i har nappet det gode vejr fra mig, for in the middle of nowhere er der sandeligt gråt! I forhold til gaver, så har jeg fået løbebukser times two(in- and outside!), sports BH og converse! Love! Men siden der er birthdayparty for resten af la familia snart snart, så kommer der nok lidt mere på. Sådan er det at være teenager! It is RICH!;)
Senere i dag skal vi i biografen, og så skal vi selvfølgelig også lige ud og smovse mad på en eller anden restaurant der snart løber tør(My dad eats like a damn horse)! Meen inden da har jeg planer om lige at få ryddet ud i emnerne, og få lavet det manglende til the demon. No one will be forgotten! Jeg vil forsøge at få svaret alle i dag!(Mostly based on a promise I gave unto the Epic Admin yesterday)
Jeg ææææælsker(with an æ!) de gifs du droppede Pro! Og mine karakterers navne! Crystal's dead(baaad demon) and Eve is just .. *POOF* gone, but ... They're still mine! This made my day. Taaak! Igen! :D *The biggest hug ever til HELE Deploratus*
//Cora
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Søn 09 Mar 2014, 04:07
Awesome stort tillykke til dig, Cora! Seriøst, det er det bedste vejr længe, så du må virkelig have været artig xD Rigtig god dag ;)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Søn 09 Mar 2014, 04:22
Ja på Amager er jeg i hvert fald blevet godt kogt både i stuen og soveværelset hele dagen, så den har stået på pivåbne vinduer overalt.
Cora = Deploratus egen lille solstråle ;)
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Søn 09 Mar 2014, 07:38
WOHOOOOO!
Happy birthday, big girl! :D
You're soooo cute! *HUGS* Don't grow away from me D:
*Dancing anyway*
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen Cora! Søn 09 Mar 2014, 08:24
AHAHHAHHAHAA THAT GIF TAMMY! XD
Thanks to you too Sully! Det er altså unfair at i nuppede det gode vejr fra mig på min egen fødselsdag. Her har det bare været gråt med gråt på! Og så lidt blæst as sprinkles on the muffin! Jeg leverer vejr der ikke kan sættes en finger på, og så napper i bare det hele! Not fair at all!;)
Solstrål? Not sure if I should take that as a compliment or as an assault .. Man ved aldrig på det her forum XD
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …