Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tillykke med fødselsdagen! Tirs 13 Mar 2012, 22:24
Stort tillykke til vores lille defekte dæmontøs Nari / Narcissa ;)
Puha hun bliver gammel. Så skal vi stjæle hendes barbiedukker nu hvor hun er ude og lege XD
Tak for det fantastiske vejr på amager :)
Og ja...los lige ham Jay i røven og sig Procella giver en whiskey og en dumflad senere i gave ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Tirs 13 Mar 2012, 22:52
Defekt!? Pffff, må jeg være fri!
Og I rører ikke mine barbiedukker, nixen! Blod vil blive udgydt!
Jaeh, vejret er også ret lækkert her i Aarhus, det må vel betyde at jeg på trods af defekthed og barnlig sjæl har formået at te mig pænt. XD
Takker for hilsen, fik mig til at storsmile her midt i en forelæsning om lidt for kedelige ting.
I 2-tally <3 U! 10hif9s! XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Tirs 13 Mar 2012, 22:55
-_-
Oh no you did not...poptøs! XD
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Tirs 13 Mar 2012, 23:38
Stort tillykke Narci ^^
Jeg håber din dag bliver god og fyldt med kage og chokolade!
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 00:01
Og stort tillykke fra mig af også!
Jeg håber, at der kommer flere end to til din pandekagedag! :D
Tak for det gode vejr, og hav en rigtig munter dag. ^^
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 00:06
Tillykke Cia!! Håber du får en masse chokolade, pandekager og gaver!!! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 01:04
Tillykke fra mig her også. Tak for det rigtig goe vejr til at filme i, det er dejligt har ved kongeåen. Håber du får mange gaver og kage. Kender ivertfal en anden der også gør, min dejlige kæreste.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 02:20
Tillykke du! C:
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 03:55
Congratulations Nari! :D
Håber din dage bliver super god, og at du kan bade i chokolade .... Og kage!
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 03:56
Hun har vidst en date med nogle pandekager ;)
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 03:59
Gud ja, den pandekagedag hun brokkede sig over at kun to sagde de ville komme til! Dér er hun da bare heldig, så er der jo flere til hende ... Heldige kvinde! ): XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 06:33
Tillykke Nacy! Bare rolig, dine barbiedukker kan du godt beholde for dig selv ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 08:18
Tillykke min yndlings-dæmon!! <3
Jeg gemmer en masse skumfiduser til dig ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 08:33
Iiiih, tak alle sammen. Det varmer mit stenhårde iskolde hjerte!
Ranja - please, ikke skumfiduser, er ved at gå i sukkerchock efter pandekagetårn!
XD
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Ons 14 Mar 2012, 22:58
Tillykke din møgvoksen! ;P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke med fødselsdagen! Lør 24 Mar 2012, 20:41
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …