|
| Gående i byen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:44 | |
| Vendekita drejede ned af en mindre gade, der ikke var nær så befolket som den de hidtil havde gået på. Hun smilede kort igen, men rystede så på hovedet og lod smiler falme væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:47 | |
| Rose begravede sine hænder i sine lommer og fulgte bare med Vendekita og så sig omkring på sine omgivelser og lagde sår'n set ikke rigtig mærke til hvor det egentlig var at hun gik hen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:49 | |
| "Følger du efter alle du møder, eller kun dem der udgør en piontentiel fare?" spurgte Vendekita med et let grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:51 | |
| "Jeg følger sår'n set efter aaaaalle personer jeg møder" sagde hun og smilte til Vendekita. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:54 | |
| Vendekita lo lidt af Rose, men det stilnede hurtigt til et smil. "Nånå.." sagde hun bare og trak kort på skuldrene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:56 | |
| Hun kløede sig lidt på kinden og smilte til Vendekita "Men jeg er lidt ligeglad med om folk er en fare for mig.. Følger squ efter hvem som helst" sagde hun og så så frem for sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:58 | |
| "Hvorfor gør du det?" spurgte hun, og så på Rose og kunne ikke tilbage holde et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 11:59 | |
| Hun trak på skuldrene "I dunno.. Det gør jeg vel bare" sagde hun i et smil, men blev ved med at se fremad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:01 | |
| "Ekstremt intelegent svar" drillede Vendekita, og smilede skævt. "Hvor gammel er du?" spurgte hun så og skiftede emne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:03 | |
| Hun nikkede "I know.. Mig er klog" sagde hun og prikkede sig selv på hovedet og så så tilbage på Vendekita "1300 år" sagde hun og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:05 | |
| "Så gammel??.. Så er du jo en gammel tudse" udbrød Vendekita og smilede drillende. Selv var hun kun sølle sytten år, og havde ikke været vampyr længere end nogle måneder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:06 | |
| Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene "Jeg er en smuk, gammel tudse!" sagde hun og rakte tunge af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:09 | |
| "Bortset fra alle vorterne?" drillede Vendekita, og smilede skævt. Det var dog egentlig utroligt så godt hun kom ud af det med engle.. Først Evelyn, og nu denne Rose... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:14 | |
| Hun grinte igen og trak på skuldrene "Jaa.. Jeg har da ikke nogen vorter" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Søn 24 Jan 2010, 12:16 | |
| "Hmm... Så så jeg nok bare forkert." sagde hun og blev lidt mere stille. Hun vendte blikket mod himmelen og sukkede kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gående i byen Tirs 26 Jan 2010, 10:25 | |
| Hun grinte lavmælt, men opdagede så Vendekitas humør skift og så spørgende på hende "Noget galt?" spurgte hun og smilte til hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gående i byen | |
| |
| | | | Gående i byen | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|