Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gående i byen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gående i byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:44

Vendekita drejede ned af en mindre gade, der ikke var nær så befolket som den de hidtil havde gået på. Hun smilede kort igen, men rystede så på hovedet og lod smiler falme væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:47

Rose begravede sine hænder i sine lommer og fulgte bare med Vendekita og så sig omkring på sine omgivelser og lagde sår'n set ikke rigtig mærke til hvor det egentlig var at hun gik hen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:49

"Følger du efter alle du møder, eller kun dem der udgør en piontentiel fare?" spurgte Vendekita med et let grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:51

"Jeg følger sår'n set efter aaaaalle personer jeg møder" sagde hun og smilte til Vendekita.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:54

Vendekita lo lidt af Rose, men det stilnede hurtigt til et smil. "Nånå.." sagde hun bare og trak kort på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:56

Hun kløede sig lidt på kinden og smilte til Vendekita "Men jeg er lidt ligeglad med om folk er en fare for mig.. Følger squ efter hvem som helst" sagde hun og så så frem for sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:58

"Hvorfor gør du det?" spurgte hun, og så på Rose og kunne ikke tilbage holde et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:59

Hun trak på skuldrene "I dunno.. Det gør jeg vel bare" sagde hun i et smil, men blev ved med at se fremad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:01

"Ekstremt intelegent svar" drillede Vendekita, og smilede skævt. "Hvor gammel er du?" spurgte hun så og skiftede emne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:03

Hun nikkede "I know.. Mig er klog" sagde hun og prikkede sig selv på hovedet og så så tilbage på Vendekita "1300 år" sagde hun og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:05

"Så gammel??.. Så er du jo en gammel tudse" udbrød Vendekita og smilede drillende. Selv var hun kun sølle sytten år, og havde ikke været vampyr længere end nogle måneder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:06

Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene "Jeg er en smuk, gammel tudse!" sagde hun og rakte tunge af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:09

"Bortset fra alle vorterne?" drillede Vendekita, og smilede skævt. Det var dog egentlig utroligt så godt hun kom ud af det med engle.. Først Evelyn, og nu denne Rose...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:14

Hun grinte igen og trak på skuldrene "Jaa.. Jeg har da ikke nogen vorter" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:16

"Hmm... Så så jeg nok bare forkert." sagde hun og blev lidt mere stille. Hun vendte blikket mod himmelen og sukkede kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:25

Hun grinte lavmælt, men opdagede så Vendekitas humør skift og så spørgende på hende "Noget galt?" spurgte hun og smilte til hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gående i byen   Gående i byen - Page 2 Icon_minitime

Gående i byen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: