|
| den søde tand | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:05 | |
| alle piger bliver slået af deres brødre eller fædre eller bare af mænd der hor jeg er fra.. i sær hvis de er fulde, og det er de tit, efter en god jagt2 sagde clara |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:12 | |
| Kala spærrede om muligt sine øjne endnu mere op og gispede. "Det lyder forfærdeligt!" Sagde hun forfærdet. Hun kunne næsten ikke forestille sig at man blev slået i andre kulturer. For hende var det normalt at der var en masse varme og kærlighed omkring en. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:13 | |
| jeg bliver især slået, fordi folk mener jeg tror jeg kan noget, bare på grund af min slægt, men jeg kan kun skyde med bue" sagd eclara |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:17 | |
| Kala var nødt til at holde fast i et eller andet for ikke at besvime. Det var så meget i mod det hun var opdraget til, som det kunne være. "Vi.. Vi.. Virkelig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:19 | |
| det eneste tidspunkt de ikke slår er når jeg synger" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:22 | |
| "Kun der?!" Spurgte hun nysgerrigt. Hun holdt stadig godt fat i et eller andet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:23 | |
| "med den smukke stemme du har er det da klart at de ikke slår dig." sagde ryu. han gik igang med at rense clara's sår. "jeg har aldrig prøvet at blive slået af andre. jeg har ikke prøvet at føle en stærk smerte. kun én gang og det var da mine forældre blev dræbt." ryu blev igen lidt sørgmodig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:23 | |
| der hvor jeg er fra, er jeg den med den flotteste stemme" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:26 | |
| "det må de virkelig sætte pris på." ryu var snart færdig med at rense hende's sår. "tænk at være omgivet af den slags folk hele tiden. jeg mener, det må da være hyggeligt, på en eller anden måde, men da også lidt irriterende." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:27 | |
| "Hvor er du fra?" Spurgte Kala nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:28 | |
| næ.. de tvinger mig til at synge hele tiden, fordi jeg er forældreløs" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:30 | |
| "åh... ikke så godt. at blive tvunget er en rigtig dårlig ting." ryu var færdig med at rense såret. "så skal du bare forholde dig roligt i lidt tid." sagde han tilfreds. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:30 | |
| mange tak... jeg hedder forresten Clara" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:33 | |
| "jeg er ryu, hvis jeg ikke har sagt det en gang." han grinte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:34 | |
| *en engels godhed....* tænkte hun. "okay" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:36 | |
| "og du er, ja, du ved, ikke som andre." han gned sig i baghovedet og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:38 | |
| clara rødmede. "okay....." sagd ehun. clara trak sine ærmer ned, så man ikke kunne se hendes arme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:42 | |
| ryu gik helt hen til hende og hviskede hende i øret. "du er ikke et menneske, det er det jeg mener." han trak sig igen og stod nu lidt mere normalt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:43 | |
| clara nikkede. "det ved jeg... " sagd ehun. *jeg er grim, sikkert derfor har jeg ikke mødt nogen søde, ud over ryu* tænkte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:46 | |
| ryu kiggede på hende og undersøgte hende nøje. han smilte og kløede sig lidt i nakken. "undskyld, jeg er bare nysgerrig over at se hvem du er." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:48 | |
| hvorfor" sagd ehun lidt urikkert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:51 | |
| "vi skillder os jo tit ud på den ene eller anden måde, jeg ville gerne vide lidt mere om dig." han kløede sig let i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:51 | |
| hvad vil du da vide om mig?" spurgte hun (logger kl 21) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:53 | |
| "hvem du er som person, noget du måske har oplevet før." han kørte hånden igennem håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den søde tand Ons 30 Sep 2009, 06:54 | |
| altså.. jeg elsker naturen... er ikke vild med film om vareulve, for det skræmmer mig2 sagd ehun |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: den søde tand | |
| |
| | | | den søde tand | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|