Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

den søde tand

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

den søde tand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:05

alle piger bliver slået af deres brødre eller fædre eller bare af mænd der hor jeg er fra.. i sær hvis de er fulde, og det er de tit, efter en god jagt2 sagde clara
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:12

Kala spærrede om muligt sine øjne endnu mere op og gispede.
"Det lyder forfærdeligt!" Sagde hun forfærdet. Hun kunne næsten ikke forestille sig at man blev slået i andre kulturer. For hende var det normalt at der var en masse varme og kærlighed omkring en.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:13

jeg bliver især slået, fordi folk mener jeg tror jeg kan noget, bare på grund af min slægt, men jeg kan kun skyde med bue" sagd eclara
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:17

Kala var nødt til at holde fast i et eller andet for ikke at besvime. Det var så meget i mod det hun var opdraget til, som det kunne være.
"Vi.. Vi.. Virkelig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:19

det eneste tidspunkt de ikke slår er når jeg synger" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:22

"Kun der?!" Spurgte hun nysgerrigt.
Hun holdt stadig godt fat i et eller andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:23

"med den smukke stemme du har er det da klart at de ikke slår dig." sagde ryu. han gik igang med at rense clara's sår.
"jeg har aldrig prøvet at blive slået af andre. jeg har ikke prøvet at føle en stærk smerte. kun én gang og det var da mine forældre blev dræbt." ryu blev igen lidt sørgmodig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:23

der hvor jeg er fra, er jeg den med den flotteste stemme" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:26

"det må de virkelig sætte pris på." ryu var snart færdig med at rense hende's sår. "tænk at være omgivet af den slags folk hele tiden. jeg mener, det må da være hyggeligt, på en eller anden måde, men da også lidt irriterende."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:27

"Hvor er du fra?" Spurgte Kala nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:28

næ.. de tvinger mig til at synge hele tiden, fordi jeg er forældreløs" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:30

"åh... ikke så godt. at blive tvunget er en rigtig dårlig ting." ryu var færdig med at rense såret. "så skal du bare forholde dig roligt i lidt tid." sagde han tilfreds.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:30

mange tak... jeg hedder forresten Clara" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:33

"jeg er ryu, hvis jeg ikke har sagt det en gang." han grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:34

*en engels godhed....* tænkte hun. "okay" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:36

"og du er, ja, du ved, ikke som andre." han gned sig i baghovedet og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:38

clara rødmede. "okay....." sagd ehun. clara trak sine ærmer ned, så man ikke kunne se hendes arme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:42

ryu gik helt hen til hende og hviskede hende i øret. "du er ikke et menneske, det er det jeg mener." han trak sig igen og stod nu lidt mere normalt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:43

clara nikkede. "det ved jeg... " sagd ehun. *jeg er grim, sikkert derfor har jeg ikke mødt nogen søde, ud over ryu* tænkte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:46

ryu kiggede på hende og undersøgte hende nøje. han smilte og kløede sig lidt i nakken. "undskyld, jeg er bare nysgerrig over at se hvem du er."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:48

hvorfor" sagd ehun lidt urikkert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:51

"vi skillder os jo tit ud på den ene eller anden måde, jeg ville gerne vide lidt mere om dig." han kløede sig let i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:51

hvad vil du da vide om mig?" spurgte hun (logger kl 21)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:53

"hvem du er som person, noget du måske har oplevet før." han kørte hånden igennem håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:54

altså.. jeg elsker naturen... er ikke vild med film om vareulve, for det skræmmer mig2 sagd ehun
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: den søde tand   den søde tand - Page 2 Icon_minitime

den søde tand
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: