|
| Til fest, men ser ikke noget spændene | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 20:57 | |
| Hayley drejede ned af en vej med lejelighedder Hun kørte om og holdte bilen "Så er vi der" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:02 | |
| Marcus så kort på Hayley, men smilte også svagt. Han så ud af siden og så op på på bygningen de holdte ved med lejligheder. Han så på Hayley igen, "du fører and" sagde han bare og smilte svagt og åbnede døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:12 | |
| Hayley smilede og hoppede elegant ud af bilen hun låste den og tig Marcus i hånden "Kom" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:13 | |
| Marcus sagde ikke noget, han smilte bare svagt. Han lod hende føre ham op til hendes lejlighed, imens kiggede han sig omkring hvor de var her. Så han til værd en tid bare kunne teleportere sig hertil istedet for at køre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:23 | |
| Hayley stod foran sin dør Hun åbnede døren hun gik ind og gjorder plads til marcus kunne komme ind af døren "Så" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:31 | |
| Marcus smilte svagt til Hayley og gik så med et nysgerrigt blik ind af døren. Han så sig om og smilte så, "her er flot og også helt vildt hyggeligt" sagde han smilende. Marcus så sig lidt rundt og tog derefter sien sko af, han ville ikke starte med at gøre hendes lejlighed beskidt. Han så på Hayley igen og smilte, før han igen med et nysgerrigt blik gik lidt længere ind i lejligheden og så sig om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:38 | |
| Hayley smilede og tog sine sko af "Tak" hun gik ind og kiggede selv lidt rundt hun gik ind i stuen og lagde nøglerne på bordert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 21:41 | |
| Marcus fulgte efter hende ind i stuen og så smilende rundt. Han så sig nysgerrigt rundt og tænkte lidt imens. Marcus så kort på Hayley, men smilte svagt imens, før han så sig om igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 22:53 | |
| Hayley smilede og kiggede lidt på marcus "Du er den første der ser min lejelighed" sagde hun glad og kiggede rundt i stuen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 22:56 | |
| Marcus så på Hayley og smilte svagt. "Må jeg være glad over det?" spurgte han drillende og grinte lidt. Han vente sig mod Hayley og smilte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 23:04 | |
| Hayley lo kort "Selvfølig må du det" sagde hun glad og gik over til ham "Vil du se de ander rum"
//Der er billeder på min profil// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 23:07 | |
| Marcus smilte og nikkede kort. "Ja det vil jeg rigtig gerne" sagde han smilende. Han stod tålmodigt og ventede på at Hayley viste vej til de andre rum, hun ville nok også helt vise dem i en bestemt rækkefølge. Så han ville lade hende føre and. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 23:18 | |
| Hayley smilede og kiggede rundt "Hmm køkknet ja" sagde hun til sig selv inden hun gik over til en dør og åbnede den så de kom ud i køkkenet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Lør 03 Okt 2009, 23:24 | |
| Marcus så rundt og smilte for sig selv. Han vendte sig mod Hayley igen, " det er virkelig flot, hvordan har du fået råd til det?" spurgte han nysgerrigt. Marcus viste jo ikke hvor længe Hayley havde levet, så han kunne ikke gætte hvor lang tid hun må havde sparet op til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 01:46 | |
| Hayley smilede kort "Da min mor og far blev dræbt af mig fik jeg alle ders penge fordi jeg var ders det eneste baren de havde fåret Og ja de var rige og ar levet i 200 år " sagde hun med et smil og kiggede rundt i køkkenet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 22:52 | |
| Marcus smilte svagt til hende og så kort rundt igen. "Det var noget af nogle år du har levet, jeg har kun levet i 109 år, men jeg er så også den ældste dæmon her omkring" sagde han med et let smil. Han vendte sig halvt mod Hayley og betragtede hende kort inden han gav sig til at tænke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:01 | |
| Hayley smilede og kiggede kort på ham og så så rundt igen "Kom" hun begyndte og gå ud mod badeværelset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:04 | |
| Marcus fulgte roligt med Hayley. Han så sig om imens de gik, han smilte svagt for sig selv og tænkte lidt imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:05 | |
| Hun kig ind på badeværelset og smilede og vendte sig så om så hun kunne se Marcus |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:10 | |
| Marcus så kort på Hayley, men smilte svagt imens. Derefter så han ind i hendes badeværelse og nikkede, " det er smagfuldt og meget flot" sagde han og smilte igen til hende. Han så sig grundigt omkring, og smilte svagt for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:14 | |
| Hayley smilede og så rundt "Tak" hun kig roligt ud af døren og hen til en dør "Det er mit værelse" sagde hun med og åbnede døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:21 | |
| Marcus fulgte roligt med hende ind på hendes værelse. Han så sig tænkende omkring og smilte så. Marcus vendte sig igen mod Hayley og smilte, " jeg kan godt lide det, det er ihvertfald pænere end mit eget værelse derhjemme" sagde han med et lille grin og så sig om igen og smilte stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:29 | |
| Hayley smilede og lo kort "Tak" hun lød hen og kastede sig i sengen og kiggede der efter på ham med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:31 | |
| Marcus smilte svagt til Hayley og gik hen og satte sig på kanten af sengen. Han betragtede hende kort imens hun lå der på sengen, han smilte igen til hende. Derefter så han ud i hendes værelse for at studere det lidt mere og smilte svagt for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene Søn 04 Okt 2009, 23:36 | |
| Hun kiggede lidt på ham og smilede svagt hun så der efter rundt i hendes værelse |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene | |
| |
| | | | Til fest, men ser ikke noget spændene | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|