|
| Snevejr xD | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 05:44 | |
| Dato: Irl Dag: Fredag Tid: Næsten midnat Sted: The Reggie Club Vejr: Blæser meget og sner lidt Årstid: Vinter Omgivelser: Mange fulde mennesker, som drikker og danser
Kala trådte ind i The Reggie Club og så sig omkring. Der var næsten fyldt op med mennesker som dansede og havde det sjovt. De fleste var fulde, men ikke overdrevet. Kun et par stykker. Hun gik op i baren og satte sig på en af de få ledige stole. Hun bestilte en øl og tog en lille tår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 05:54 | |
| Austin kom ind med en flok venner, han så ikke lige frem tilfreds ud, fester var ikke lige hans stærke side og desuden var han svag drikker, han blev nærmest trukket med ind og hen til baren, han stilte sig i baren med sine så kaldte venner, han fik stukket en drink i hånden også forsvandt de ud på danse gulvet i håb om at austin var med, men han blev i baren, han tog en tår af drinken men hostede så og så ned i drinken *Hvad er det her?* tænkte han mens han stilte drinksen fra sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:02 | |
| Kala havde fulgte drengene med blikket siden de kom ind og hævede et øjenbryn da de på vej ind på dansegulvet efterlod en dreng i baren. Hun så på ham ud af øjenkrogen og bed sig blidt i underlæben. Han så ikke for glad ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:04 | |
| Austin satte sig på en barstol som nu var blevet ledig, han ville bestille en Cola, men bartendern som nok også var blevet beruset lo bare og gav ham en øl, Austin sukkede og skubbede øllen lidt væk, han så så ud over danse gulvet og tænkte lidt over hvorfor han overhovedet var taget med?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:08 | |
| "Hvad er der galt?" Spurgte hun ham forsigtigt og så fra ham til øllen og tilbage igen. "Skal du ikke drikke den der?" Hun smilede skævt. Måske kunne han ikke lidt den, men så burde han ikke have bestilt den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:16 | |
| Austin så på hende og fremtvang et lille smil "Ehm .. der var ikke nogen cola'er .. " Sagde han og betragtede hendes yderst kønne udseende, han tænkte lidt og så på øllen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:25 | |
| Kala rystede på hovedet. "Hvis man vil have en cola skal man meget tidligt" Sagde hun med et stort smil. "Ihvertfald før bartenderne begynder at drikke" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:28 | |
| Austin smilte lidt og så på hende "Det må jeg huske til en anden gang .. " sagde han og skubbede øllen hen til hende "Du må gerne få den hvis du vil have den?" tilbød han og så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:33 | |
| Kala rystede smilende på hovedet. "Ellers tak, jeg drikker kun en øl og så drinks når jeg endelig er i byen" Sagde hun og betragtede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Ons 30 Sep 2009, 06:53 | |
| Austin så på hende og trak så på skuldern "Så må jeg vel bare drikke den .. " Sagde han i et svagt smil og så på hende, han tog en lille tår af den og så så på øllen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Snevejr xD Tors 01 Okt 2009, 01:03 | |
| Kala drak det sidste af sin øl og sad og betragtede ham. Hun kunne ikke rigtig finde ud af om han kunne lide øllen eller ej. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Snevejr xD | |
| |
| | | | Snevejr xD | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|