Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 savner selvskab ..!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:40

Demetri var allerede ved Hayleys veninde igen-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:42

Hayley kom i tænke om hendes veninde, hun klemte stofferne ind i hånden, og gik ind og så Demetri, hayele gik hen til sin veninde og hev hende med ind i det rum hun havde været sammen med Demetri, "Her" sagde hun roligt og gav veninden stofferne, "Er du så tilfreds" sagde hun surt, veninden smilede stor tog nikkede ja til hun var tilfreds ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:46

Han kiggede irreteret over Hayley da hun trak veninden med sig...
Hun var fanme en af hans vampyrer!!!
Han rejste sig op alle de stoffer han nu havde haft i kroppen var nu brugt på vreden.
Han rejste sig og valgte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:52

Hayley kom ud og kom til og gå ind i Demetri, "Er du stolt, de va ikke til mig, nu kan du gå ind og bolle med hende" sagde hun bare hårdt, hun kiggede bare på ham et ligegyldtigt blik ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:53

"Tak" sagde han og smilte så og gik ind til veninden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:56

Hayley gik hen til barne og snakked emed sine drenge venner, de bar hende med ud på danse gulvet og de begyndte og danse,

LEGER LIGE KRISTEN XD

Kristen sad og kiggede ud på solnedgangen og hørte godt der kom nogle man gjoder ikke så meget ved det, hun stirred ebare på solen og havde et sygt smil, hun var selv vmpyr, men hun var nu vampyr og hun var en af Hayley's
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:58

Han stod i dørkarmmen og kiggede på Kirsten.
"Du en af Hayleys" sagde han tørt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:01

"Jep" sagde hun bar emed et skulder trak, "Tak for stoffern" hun vendte sig om og kiggede på ham med et smil
og smilet var legesygt .

Kristen : http://www.simone-e.dk/gallerier/pressebilleder/simone%20sort%20toj%20fotograf%20bjarke%20johansen.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:05

Han løftede bare det ene øjenbryn..."Du burde ikke lade Hayley tag dit job du er ikke hendes skaber" svarede han og gik så forbi menneskende, og ud af døren-


//Er det ikke dig irl//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:22

Hun trak bare på skulderne og kiggede efter ham, " DU KAN DA VÆRE LIGEGLAD" Råbte hun efter ham

//Nej xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 12:17

Demetri kunne ikke høre hende, han var allerede udenfor.
Han gik med blikket ned i jorden imens hans hænder var i hans lommer.
Han kunne hele tiden se billedet af sin far inde i sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 19:47

Hayley stod foran Demetri med armene over kors, og kiggede på ham, "Måske skulle du lærer mig og kende" sagde hun roligt og kiggede på ham med rolig øjne, han tog roligt fat i ham og hev ham blidt med han til barn
og satte ham på en stol..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 23:44

"Ja...eller måske skulle jeg lade være" han fulgte et par skridt med Hayley hvor efter han stoppede op og stod urokkelig som en sten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 00:40

///´Det her er før Marcuses død!//

Hayley kiggede på ham og bed sig lidt i læben.. "Hvad er der galt Demetri?" spugerte hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 00:48

//Det ved jeg da godt//


"Jeg gider bare ikke snakke mig sig okay" han så så kold ud som om han slet ikke kendte Hayley og hun bare var en der havde taget fat i ham for at snakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 00:52

Hayley kiggede underne på ham men rystede så på hovedet
"Hvad mener du ??" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 00:59

"Med dig mente jeg" sagde han og kiggede surt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 01:55

Hun vendte øjne af ham og rystede lidt på hoveder af ham. "Når okay" sagde hun bare og kiggede ned i bar bodert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 01:56

"Jeg skider nu" sagde han og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 04:47

"Hov Demetri" hayley løb hen til ham og stillede sig foran ham. "Skulle hilse fra din far.. eller det skulle jeg ikke for i måtte ikke vide han er her men nu har jeg sagt det,." hun trak på skulderne og vednte sig om og begyndte og gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 04:53

Det gav et chok sæt i ham da Hayley fortalte ham det han kiggede rundt og så nu virkelig rysteløs ud.
Han åbnede øjnene helt og begyndte at drejede rundt om sig selv for at se om han var her, "Nej!!!" skreg han og løb ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 04:58

Hayley kiggede efter ham og løb efter ham. hun løb ud af døren og løb op til ahm og hve fat i ham og skubbede ahm ind i en gryde. "Hvad er der galt" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:00

Demetri var alt for hurtigt til hun over hoved kunne indhente ham.
Han var væk, ude af syne.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:11

//Hvor du dårlig haha xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:12

//Ja...jeg ved at brække mig((
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





savner selvskab ..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
savner selvskab ..!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mangel på selvskab//Lusia//
» Savner "playmates"
» Savner Selskab- Ray
» sidst på aftenen uden selvskab.
» Mmm....Jeg savner dig mere end du aner...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: