Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 savner selvskab ..!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 21:02

Dato: 18. September
Dag: Lørdag
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club
Vejr: Støvregn
Årstid: Efterår
Omgivelser: Mange fulde mennesker,
Tøj: http://www.hushmoon.co.uk/images/catalog/AV93-SCHWARZ.jpg

Hayley sad oppe i baren hun var taget i byen med sine veninder, men hun drak ikke hun kiggede bare ned i bar bodert og sukkede dybt, hun hade ikke lyst til og feste , men hendes veninder havde logget hende med i byen, så nu sad hun der, hun havde en l foran sig men hun drak íkke noget ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:51

Demetri kom ud af den dansende mængde og havde set Hayleys veninde, han studerede hende med stor umage.
Et drenget smil kom over ham da han fik hendes øjenkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:55

Hayley mærkede at han var til stede altså Demetri, hun kiggede kort på sin veninde og tog fat i hendes arm "Lad værer han er spild af tid" hun trak på skulderne, "Hvor længe skal vi værer her" spugerte hun, Hayley var nemlig lidt nervøs for om han havde hørt hende ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:06

Han smilte *en af Hayleys* han gik med lige skridt over til dem og satte sig.
"Hey" sagde han til dem begge og studerede Hayleys veninde med et drengerøvs agtig blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:10

"Pis" mumlede hun da han satte sig, "Hey" sagde hayley med et kort smil "Hej" sagde hendes veninde (Kristen), Hayley tog for første gang nu en stor tår af sin øl, hun ville ellers ikke ha haft drukket, men nu gjoder hun det, Kristen kiggede lidt på Demetri, men kiggede så tilbage på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:12

Han kiggede kort på Hayley og nikkede, "Hayley" sagde han og nikkede som et tegn til veninden om at han kendte Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:22

Hun smilede kort til ham men kiggede så ned i bodert igen, "Hvad så" spugerte hun, hun fugtede sine læber og tog en til tår af sin øl men satte den så på bodert ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:25

"Jeg så din veninde og tænkte jeg lige måtte hilse" han kiggede lidt fordrukken på kristen, han havde tydeligvis taget sine stoffer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:28

Hayley smilede og nikkede "Okay," hun kiggede hen på Kristen og snakkede lidt med en dreng der sad ved siden af hende og en til af ders veninder som stod oppe i baren, Hayley kiggede lidt i hans øjne "Øhm" hun bøjede sig frem imod ham og hviskede i hans ører "Vis du har stoffer må jeg så ikke få nogle" Hayley trængt til og være lidt som den gamle Hayley ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:31

Han pegede på hende, "dig" han gritne svagt, "DER MÅSKE IGEN der vil sælge til en som dig" han smilte og var helt væk


/skal looge//k-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:35

"Du total væk" sagde hun og kiggede på ham hun kiggede rundt på ham og bed sig læben, "Har du ikke nogle Demetri" spugerte hun

//Skal jeg også/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:39

"Altid" sagde han og lagde sig så halvt op på bardisken eller mere ind over den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:41

"Demetri!" sagde hun hårdt og hev ham ned og side, "Gi mig dig forhelvede nogle af dine stoffer" sagde hun hårdt, man kunne got gætte hvem det var der havde gjort hende til vampr xD, Hayley stak hænderne ned i hans lommer ....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:50

Han sad lidt og kiggede rundt der var grønne stjerner.
Han grinte lidt, "Tror du virkelig ejg bærer dem i lommen" han grinte, han sagde det højt og var ligeglad med om nogen hørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:53

Hayley knyttede kort hænderne hun tog fat i ham og hev ham med ud i et rum hun låste efter dem
"Gi mig noget af det du gavv mig i centrede" sagde hun nærmest som en order, hun var meget tædig hun rakte sin hånd frem med hånd fleden strakt så han kunn eligge det i hendes hånd ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:57

Han skubbede hende ind i væggen, hvis man kunne få han op og gøre når han havde det sådan som han have nu var et ikke et got tidspunkt at være hos ham på, "Hold din kæft, du skal fanme ikke give mig order, din tøss.."...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:01

Hayley rystede bare på hovedet af ham, "Så gi mig dem, skal bare væk herfra...du kan fandme selv værer en tøs" hu var ligeglad med vægen bag sig, det gjoder jo ikke ondt på hende ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:05

"Fuck af Hayley" sagde han og gik tæt på hende og skubbede hende igen "HVis du vil have noget så køb selv det fanme ikke gratis" han væssede efter han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:09

"Så stop dog med og skubbe!" hun subbede ham tilbage og hev hånden ned i bhen og hev 1000 kr frem, "Vis jeg giver dig de her penge, så skal jeg fandme også have noget der virker ordenligt" hvæsede hun tilbage, "Og det skal ikke være lidt" sagde hun hårdt og surt ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:13

Han tog imod pengede eller hév dem ud af hånden på hende, og hev så op i ærmet, og tog en pose frem og lod den dingle foran hende og smed den så på gulvet...."her dit lort..." sagde han og var herre vred..eller hvad han var.
"Du fanme fortabt sammen med din familie" han kiggede hende i øjnene og mente det han sagde.
"Du tænkte sku ikke engang på din egen datter, ha" sagde han og rystede på hoved af hende imens han faktisk smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:17

HUn bukkede sig ned og tog det og rettede sig op og kiggede også ham i øjne,
"Du tro jeg tager det her begrund af mi famile" hun grinede ondt og kiggede ligegyldigt på ham
"Søde skat... du har slet ikke styr på hvad der sker i mit liv, og det her er måske ikke mig, men jeg har tænkt mig og tag noget af det, begrund af en idiot ved navn Aubrey" hun lagde hovedet på skår og kiggede surt på ham ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:20

"Ikke en skid og jeg tror din familie eller havd fanden du mener...Du fatter bare intet" han gav hende en lussing.
"Skal jeg snakke med Marcus om hvad du har gang i, sådan at din datter der vokse op med en skøge som mor"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:32

Hun tog sig hurtigt til kinden, og kiggede på ham, " Ellers fatter jeg bare mere end dig" hendes blik var tomt imens det var på ham, "Snak du med ham, for tro mig han gider ikke engagn og spide sin tid på dig, og inden du når og åbne munden så har jeg fortalt ham det" sagde hun bare hårdt og gav ham en lussing ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:34

Inden hun nået at røre ham , tog han hende om håndledet.
"Tro Mig Hayley, Du mister Safir!" han slap hendes hånd og gik ud til festen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:37

Hayley gik hen til et vindue og smader det, hun spakede et et bord og man kunne bare høre hu skreg, hun var vred
hun havde ikke tænkt si gog tag stofferne, men hun ville bare se om han ville sælge det til hende, hun kiggede på det og sad på gulvet og overvejede meget og tag det, efter alt det der var sket i hendes liv kunne det jo værer det hjæp hende, men hun tuder ikke, hun bed sig blidt i læben, vis det havde været hayley fra gamle dage så havde hun snifed en hel pose ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





savner selvskab ..! Empty
IndlægEmne: Sv: savner selvskab ..!   savner selvskab ..! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
savner selvskab ..!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mangel på selvskab//Lusia//
» Savner "playmates"
» Savner Selskab- Ray
» sidst på aftenen uden selvskab.
» Mmm....Jeg savner dig mere end du aner...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: