|
| På engen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:17 | |
| "Hvis du bare overgav dig uden at kæmpe imod, så slap du for min brutalitet," sagde han og nikkede kort. "Alt du ender med er to små stik," tilføjede han. Han kunne lide tanken om, at hun overgav sig, men tanken om, at han ikke gjorde hende fortræd var ikke noget, som han ville leve ud. Han kunne lide at gøre andre fortræd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:26 | |
| "Du mener, alt hvad jeg så ville ende med er to små ar, en brændende smerte i halsen og et blodtab der siger spar to.." rettede hun ham, og skar en grimasse. Egentlig havde han vel ret.. Det ville vel være nemmere at overgive sig med det samme, og få det overstået uden de ekstra skader.. Men hun ville ikke sidde og se på som et hjælpløst lam når han angreb... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:39 | |
| "Så kan du altid slå mig i ryggen imens, så kan vi sige, at du ikke bare gav op," sagde han, men det det var bare en af Vicentes dårlige jokes, som han, som den eneste fandt morsomme. "Jeg må indrømme, at du er den første engel, som ikke er krybet sammen af skræk i det jeg har blottet mine tænder.. Du er den eneste, som har formået at flygte fra mig," sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:47 | |
| "Virkelig?.. Så må de have været nogle skvat de andre du har mødt.. For selve det at flygte fra dig er ikke særligt svært.. Det sværer ligger i at slippe uskadt fra det.." svarede hun, med en lettere hånlig undertone. Den forsvandt dog da hun sagde det sidste.. Hun valgte helt at ignorere hans joke, da den var så latterlig, og åndsforladt at den var stødende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:53 | |
| "Ved vores næste.. Møde, så vil jeg ikke længere jagte dig fordi det er morsomt," sagde han og betragtede hende. "Næste gang vil jeg jagte dig blot for at skade dig. Tro ikke, at jagten bliver så lang næste gang. Husk på at vampyrer er hurtige," sagde han. Han havde ikke løbet efter hende med vampyrisk hurtighed de andre gange, men det havde han i sinde næste gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 08:58 | |
| Jalaz gøs ved den besked. "Svin" mumlede hun, og så ned i jorden. Hun bed sig i underlæben, men så svagt at det ikke var til at se. "Du planlægger det nøje hva?" spurgte hun en smule vredt, og så op på ham igen. "Hvorfor har du valgt lige netop mig?" spurgte hun derefter, og blev mere og mere vred i det. Dog blev hun stadig siddende, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Lør 30 Jan 2010, 09:57 | |
| "Jeg har skam ikke valgt dig," sagde han og rystede let på hovedet af hende. "Havde jeg valgt dig, så havde du højst sandsynligt ligget i mit skur og rådnet op nu. Folk jeg vælger, ender som modeller til min kunst," sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 01:28 | |
| "Så det er en ren tilfældighed?" spurgte Jalaz, og skar en grimasse. Hans kunst... Gad egentlig vide hvad hans kunst var.. Jalaz selv var ret interesseret i kunst, af forskellige arter, og malede selv. Hun synes at det var spænende som kunsten ændrede sig gennem tiderne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 01:46 | |
| "Korrekt," svarede han og nikkede kort. "Jeg er fast besluttet på, at tilføje dig til min kunstsamling en dag," sagde han, selvom han allerede havde prøvet at skære nogle billede, som skulle forestille en engel. Han førte tit det, som han så eller tænkte ud igennem sine værktøjer når han lavede sit træskærer kunst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 01:50 | |
| "Dream on" svarede hun surt, og rejste sig op. "Jeg har ingen planer om at lade mig slå ihjel af dig." bekendt gjorde hun med fast stemme, og så ned på ham med et blik der talte sit tydelige sprog. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 01:56 | |
| Vicente rejste sig og så på hende. "Det ved jeg," sagde han. "Og siden jeg stadig har brug for dit blod, så kommer det ikke til at ske foreløbigt," tilføjede han. Han strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine grønne øjne. "Så indtil videre nøjes jeg med at skære det jeg ser," sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 02:01 | |
| "Stadig? Hvornår har du så ikke længere brug for det?" spurgte hun, og gik - af ren vane - et lille skridt bagud så der var lidt større afstand mellem dem. Hun brød sig ikke om at være så tæt på ham, og da slet ikke når de stod op... Det gjorde det lettere for ham at angribe at stå op... Sådan følte Jalaz i hvert fald.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 02:18 | |
| "Indtil jeg støder ind i en anden engel, som kan tage din plads," sagde han og rettede lidt på sin sorte frakke. Han rystede kort på hovedet af hende. "Tag det roligt, lille engel. Jeg har skam ikke i sinde at gøre dig fortræd lige nu," sagde han. Men det havde han sikkert ved deres næste møde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 02:27 | |
| "Hm.. En vane jeg efterhånden har tillagt mig. Det er ikke let at 'tage det roligt' med dig i nærheden." brummede hun til svar. Hun var faktisk begyndt at blive lettere paranoid efter hendes møder med Vicente, og var godt og grund træt af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 02:40 | |
| "Du ved ligeså godt, som jeg at hvis jeg ville dig ondt lige nu, så havde vi ikke stået her og snakket," sagde han og stak derefter sine blege hænder i lommerne på sin sorte frakke. Han gik over til et træ, som stod kort fra ham og lænede sig op ad det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På engen Søn 31 Jan 2010, 02:49 | |
| "Ja det ved jeg godt. Men det ændre nu ikke på vanen." svarede hun, og trak kort på skuldrene. Så sukkede hun kort og vendte blikket mod himlen igen. Ikke at den var synderligt interessant længere, men hun gad ikke at se på ham, og så var valget faldet på himlen i steddet for. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: På engen | |
| |
| | | | På engen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|