|
| solnedgang | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Lør 06 Feb 2010, 07:08 | |
| "Forhelved!" sagde han surt til sig selv. han rev sin ene hånd til sig og satte den i sit hår og lukkede øjne håårdt i den anden hånd havde Adam . Dean drejede hovede og var skide sur på sig selv.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Lør 06 Feb 2010, 07:13 | |
| Andy så ned på ham og gav et suk fra sig "skat du skal ikke være sur, det betyder intet" hviskede han og tog hans hånd og lag den på sin brystkasse, han lukkede sine øjne i og smilte svagt "dette hjerte banker for dig, lige meget hvor meget smerte jeg vil gå" sagde han og åbnede sine øjne igen og så ned på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Søn 07 Feb 2010, 23:36 | |
| Dean kiggede bare ind i vægen med et surt blik. men hans blik blev roligt da han hørte hvad han sagde og kunne ikke lade være med og smile "Mener du det?" spugerte han glad.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Man 08 Feb 2010, 00:14 | |
| Andy så på ham og nikkede "jeg er ligeglad med smerten, jeg elsker dig jo.. og jeg nød det jo også meget" hviskede han og lod hans hånd forblive ved hans hjerte, han så bare på ham med åben mund og lukkede sine øjne kort i. han nød meget at mærke kulden mod sin hud og kunne ikke lade være med at smile af det "jeg elsker dig, jeg vil være din og kun din" hviskede han og kørte hans hånd op på sin kind og lukkede sine øjne i, han kunne mærke hvordan hans hjerte slog hurtigt og hvor forelsket han var i Dean. han smilte mere da han kunne høre larmen fra gaderne og blev lidt sulten af det, uden at vise tegn på det udover sine øjne som begynde at blive gule |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Man 08 Feb 2010, 20:25 | |
| Dean nussede blidt hans kind og smilede af det han sagde "Jeg elsker også dig..men jeg kan ikke lide at jeg giver dig smerte" han bed sig lidt i læben han så ind i hans øjne "Du sulten skat" hviskede han og satte sig op kyssede ham hurtigt men ømt på munden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Man 08 Feb 2010, 22:54 | |
| Andy så på ham og smilte svagt "smerte er intet skat" hviskede han han lukkede øjnene i og nød at mærke hans hånd på sin kind, han pressede sit hoved lidt mod hans hånd og smilte. han åbnede sine øjne da han hørte hvad han sagde, han kyssede ham tilbage og rystede svagt på hovedet "ikke rigtigt endnu" sagde han og lukkede sine øjne i igen og lag sin ene hånd på hans brystkasse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Tirs 09 Feb 2010, 22:47 | |
| Dean nussede blidt hans kind og smilede svagt over kysset. han nød at mærke hans hånd på sin brystkasse. " Jo du er dine øjne er gule" Dean kyssede ahm hurtigt på kinden han satte sig så op og til sidst rejste hans sig og gik ud og tog et håndklæde og vendte sig om imod ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Ons 10 Feb 2010, 02:19 | |
| Andy åbnede sine øjne og så op efter ham, han rystede hurtigt på hovedet og vende sit blik kort ned mod gulvet "jeg er ikke sulten" hviskede han han rejste sig langsomt op og slukkede vandet, han gik stille ud til ham og lag sine arme om hans hals. han så på ham og smilte "jeg kan spise sener" hviskede han han lukkede sine øjne i og kyssede ham ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Ons 10 Feb 2010, 23:35 | |
| Dean tog håndklædet om livet og kørte en hånd igennem sit hår, imens han slukket vandet Han vendte sig om da Andy snakkede, og nikkede svagt Dean kyssede ham ømt tilbage men slap så kysset og hviskede "Jeg venter her jeg lover det..Du skal have noget og spise skat" Dean havde en plan om hvad han ville lave til Andy imens han var væk, men Andy skulle han jo først lige overtale til og spise nu!.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: solnedgang Fre 12 Feb 2010, 23:06 | |
| Andy så på ham og gav et suk fra sig, han nikkede langsomt "kommer sikkert alligevel ikke til at vinde" sagde han han tog selv en håndklæde og tog om livet, han gik ud af badeværelset og ind i soveværelset og tog tøj på. så tog han sit håndklæde og tørrede sit hår, mens han gik rundt i lejligheden. han kastede derefter håndklædet på Dean, og fandt sine smøger frem og gik ud og tog sine sko på "jeg er snart tilbage" sagde han højt og åbnede døren og gik ud |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: solnedgang | |
| |
| | | | solnedgang | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|