Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 All alone

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:29

mike så lidt på hende ogs milte stille for sig selv, han sagde ikke noget, men nikkede bare stille på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:32

Hun så over på ham med et sødt smil "Hvor bor man så henne, Mike?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:42

mike stoppede så gyngen og så hen på hende "ved min famili...tæt på centeret" svarede han stille og smilte forsigtigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:43

Rose smilte og nikkede "Okay. Det lyder da godt" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og så op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:08

mike så ned og rsytede stille på hovedet "hmm..tja.." mumlede han stille og betragtede sine fødder lidt "hvor bor du?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:27

"For mig selv i en lejlighed i Wareclare" sagde hun og så frem for sig med et muntert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:33

mike nikkede og så på hende med et tænkene blik "okay.." sagde han og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:33

Da Rose syntes at Mike havde været trist i for lang tid satte hun sine hæle i jorden så hun stoppede med sit gyngeri omgående og sprang nærmest op fra gyngen "Du skal muntres op Mike!" sagde hun bestemt og ville ikke godtage et nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:57

mike så op på hende og undrede sig lidt over hendes udbrud "øhm okay...men jeg har det altså fint...jeg behøver ikke at blive mundret op" agde han stille og stoppede sin gynge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:59

"Du er såååå stille Mike. Hvordan kan du dog holde det ud" sagde hun med et lille grin og så varmt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:11

mike så på hende og smilte lidt "ja undskyld...jeg har så mange ting at tænke på..." sagde han og grinte stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:16

Hun nikkede og så på ham "Nemlig! Vi skal sørge for at få dine tanker væk fra de ting" sagde hun og lagde sin ene pegefinger på sin læbe og tænkte så knagede "Hmm.." mumlede hun i mens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:45

mike så på hende med et lidt undrende blik "okay...hvordan?" spurgte han stille og lag ehovedet svagt på skrå, han rejste sig stille op og rettede lidt på sin trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:15

"Hmmm..." mumlede hun tænkende. Hvad plejede hun at gøre når hun var trist og havde for mange ting at tænke på? Hun knipsede med sine fingre da hun havde fået i tanke om noget "Når jeg plejer at være trist, køber jeg aaaaltid helt vildt meget slik. Jeg bliver totaal hyper og bliver i overdrevet godt humør.. Det er i hvert fald den eneste idé jeg kan få som jeg VED at du kan gå med til" fortalte hun og klappede i hænderne af sig selv og sin total geniale plan! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:19

mike så sp hende og smilte lidt, han rystede stille på hovedet "okay...så må vi se om det hjælper" sagde han med et lille grin og kløede sig lidt i nakken "hvis det kam gøre dig glad..kan det nok også gøre mig glad" sagde han med et lille skulder træk og grinte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:20

"Selføli kan det da gøre dig glad" sagde hun og trak på skuldrene med et muntert smil og prikkede ham i panden "Kom" mumlede hun og lavede et hovedkast væk fra legepladsen og begyndte langsomt at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:52

mike grinte lidt og nikkede stille "ja..." han gik med hende og så sig lidt over skulderen, han vendte dog blikket ned i jorden efter og smilte stile for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 04:50

Rose så på Mike og smilte muntert til ham "Det bliver da hygge'nyggeligt" sagde hun og klappede i hænderne og var begyndt at blive lidt hyper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 04:56

mike grinte lidt af hende da han syntes hun var utrolig morsom "hygge'nyggeligt?..." han så lidt udnerdne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 04:57

"Yup'yup" sagde hun og nikkede i et hurtigt tempo så hendes hår rystede helt ved hver bevægelse og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:21

mike rystede lidtpå hovedet og grinte lidt eaf hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:55

"Oi!" udbrød hun og prikkede til hans hoved "Ikk grin af miiig.. Det er uhøfligt" sagde hun og skød underlæben frem og legede såret og lagde armene over kors og så væk fra ham "Det ondt at grine af lille mig" mumlede hun i en såret tone, men man kunne se at det var svært for hende at holde masken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





All alone - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: All alone   All alone - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
All alone
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: