Emne: Sv: Sneen daler ned.. Ons 17 Feb 2010, 10:09
"Du har ikke set min kuglepen vel" sagde hun og kunne simpelhen ikke se den. Hun løftede papirende men den var bare væk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Tors 18 Feb 2010, 02:08
Rose kløede sig lidt på kinden og så lidt rundt på gulvet "Hmm.." mumlede hun tænkende og kunne se et eller andet under bordet som hun stod ved "Jeg tror den ligger under bordet" sagde hun og pegede hen mod gulvet under bordet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Tirs 23 Feb 2010, 11:46
Hun kiggede ned og bukkede sig så hvorefter hun stod med sin kuglepen i hånden. "Ja så kan man virkelig så at jeg har konsentrationen i orden" sagde hun og begyndte der efter at skrive på papiret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Ons 24 Feb 2010, 05:06
Rose grinte lavmælt og trak på skuldrene "Jah det kan man vel" mumlede hun muntert og satte sig til rette i sofaen og lod sit blik gå betragtende rundt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Tors 25 Feb 2010, 02:40
HUn lagde papiret i en mappe og kiggede så op på Rose, "Jeg skal faktisk til at lukke"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Tors 25 Feb 2010, 05:55
Rose så tilbage på Linda og nikkede så "Okay" sagde hun, stadig muntert, og rejste sig op og strakte sig og følte lidt træt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sneen daler ned.. Tors 25 Feb 2010, 07:45
"Hyggeligt at møde dig" sagde hun og nikkede imens hun tog mappen og på en hyle.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …