|
| Tatto :D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Tatto :D Tirs 16 Feb 2010, 05:59 | |
| Dato:irl Dato:irl Omgivelser:Hendes nyetatto butik Vejr:koldt tror jeg. Tid:16.34 Årstid:vinter Linda var allerede begyndt at tattoere en pige som var kommert ind i butikken. Hun sad og lavede den lige nu, selvom hun ligne var flyttet til byen skulle hun alligevel arbejde lige så snart butikkin var klar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:33 | |
| Stacia gik lidt rundt inde i centeret, i håb om at finde noget at lave. Hun var som sædvanligt iført en tanktop, et par jeans og nogle udtrådte converse. Udover toppen havde hun en læderjakke som hun havde valgt at lade stå åben, da der faktisk var helt lunt inde i centeret. Hendes hår var sat op i en enkel hestehale, og hun havde som altid den store sportstaske over skulderen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:35 | |
| "Sådan.." sagde hun og tørrede den sidste ubrugte farve har pigen hud. "Gå over og se i spjeltet" hun pegede over på et stort spjel som hang på væggen. Selv var det ikke lige Lindas stil at få en kappefisk på ryggen men hvis pigen ville havde det så ville hun med glæde lave den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:40 | |
| Stacia stoppede op foran en tatoo butik, og kiggede lidt på det der var i vinduet. Ikke om hun selv havde tænkt sig st få lavet sådan en - det havde hun slet ikke råd til - men hun kunne nu godt lide at se på dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:43 | |
| "Den er fantastisk" sagde pigen og var helt utrolig glad. "Ja men husk det man være lidt hævet og ømt" sagde Linda og ´Åbnede døren for hende. "Og Hvis der er noget ringer du eller kommer her op okay" hun nikkede og pigen gik ud af drøen. Linda så efter pigen og så Anastacia kigge på hendes Butik. "Kan du lide den?" sprugte hun da hun ikke selv helt var kommet i orden med Butikken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:48 | |
| Stacia så op, og nikkede svagt. "Er det din?" spurgte hun, da pigen ikke så ud til at være så forfærdelig meget ældre end hende selv. Men på den anden side behøvede man ikke at være ældre end 18 år for at kunne have sin egen butik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:49 | |
| "Ja det min." sagde hun og kiggede op på sit navn på butikken. Hun stod med armene over kors og kiggede op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:52 | |
| Stacia nikkede igen, og så lidt på pigen. "Er du ny?" spurgte hun, da hun ikke havde set denne butik før. Og Stacia havde trodsalt boet her længe, selv om det ind i mellem ikke så sådan ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 00:55 | |
| Hun nikkede, "Jeg kom for 5 dage siden, og åbnede i går" hun kiggede tilbage på pigen med et varmt smil. "Så ja jeg er nu" svarede hun og nikkede anerkendenede til svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:00 | |
| Hun nikkede svagt, og gengældte smilet. Overvejede om hun bare skulle gå videre, eller om hun skulle blive og snakke. Hun ville ikke optage pigen fra sit arbejde, men havde på den anden side ikke så meget andet at lave. Hun besluttede sig derfor for at blive med mindre pigen hentydede noget andet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:02 | |
| "Hvad med dig hvad kender du til Tattoveringer" sprugte hun afventede, imens hun lægnede sig op af butikken ene murstolpe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:09 | |
| "De stammer langt tilbage fra Japan.. Forskellige kulturer havde forskellige ritualer omkring tatovering.. Men jeg ved egentlig ikke så meget om dem i længden." svarede Stacia med et svagt skulder træk. "Jeg ved hvordan man laver dem, og jeg ved det gør ret så ondt at få en lavet." tilføjede hun så, og blev en smule fjern i blikket. Hun mindedes dengang hun som lille havde overværet sin far få lavet en.. Han havde fået tåre i øjnene, og han var ikke ligefrem typen der begyndte at tude for ingen ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:12 | |
| Hun kiggede ned af sine arme, "Ja men det kommer an på om de bliver laver ordenligt" sagde hun og syns ikke selv at sine havde gjort synderligt ondt. "Og det jo så over hvor man kommer fra, Altså i rusland er det tegn på synd og sådan noget" sagde hun og kunne faktisk godt lide at snakke med dette menneske. "Du kan komme ind og kigge hvis du vil?" sprugte hun og pegede med tommelfingeren tilbage på Butiksdøren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:17 | |
| "Jeg ved godt hvad det betyder i Rusland.. Min familie kommer derfra." fortalte hun, og rankede sig svagt. Hun var stolt over at være russer, selvom der vel egentlig ikke var den store grund til det. "Vil jeg gerne" svarede hun på forslaget, og smilede lidt. "Jeg hedder Stacia." præsentere hun så sig selv, og så lidt på den anden pige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:20 | |
| ((Den ande pige er gået :) ))
Hun nikkede og lyttede roligt til det hun sagde, "Jamen jeg er så Linda" sagde hun med en livlig stemme. Hun gik hen til døren og holdte den, "Kom" sagde hun som tegn på at hun skulle gå ind af døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:24 | |
| //Med den anden pige mente jeg dig xD//
Stacia gik ind ad døren, og lod blikket glide rundt i lokalet. Det var næsten som om hun slugte hver detalje med øjnene. Egentlig var hun bare nysgerrig over sine omgivelser, og havde for vane at nærmest indstudere dem med blikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:27 | |
| Linda stod lidt og kiggede rundt, "Det faktisk godt gjort på under en uge" sagde hun til sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:30 | |
| "Har det ikke taget mere end en uge? Ja det er da godt gjordt" sagde hun, og vendte sig mod Linda. Hun smilte svagt, og hankede en smule op i sportstasken da den var ved at glide ned af hendes skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:38 | |
| "Altså ombygningen har taget 2 måneder, men at flytte tingende ind har taget 5 dage" sagde hun og kiggede over på Stacia, hun gik hen til tattovær stolen var kunden normalt sad og satte sig. "Bare tag en stol over fra vente bordet og sæt dig" hun pegede over mod vinduernde som førte ud til der hvor folk gik, der stod to stole og et bord med en plante og blade på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:51 | |
| Stacia så i den angivne retning, og nikkede så. Hun tog en af stolene, satte sin taske fra sig på gulvet, og vendte stolen så ryglænet vendte mod Linda. Der efter satte hun sig på stolen, med armene på ryglænet, og fronten mod Linda. Hun kunne bedst lide at sidde sådan på en stol.. Hvorfor var der egentlig ikke nogen grund til, men sådan vat det nu engang.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 01:52 | |
| Hun krydsede benene imens hun så på Stacia, "Kan du tegne enlig?" sprugte hun da Stacia havde sat sig til rette. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 02:03 | |
| "Jeg er ikke dårlig til det, men heller ikke sådan god'god" svarede hun, med et let smil og et lille skuldertræk. Jo altså hun kunne da tegne nogle ret kompliceret tegninger, og var ret tilfreds med sine detaljer, men hun var ikke bedre end så mange andre, mente hun selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 03:58 | |
| Hun nikkede. "Jeg søger bare lærlinge eller andre tattovære i min butik, det kan være lidt hårdt når man kun er en" forklarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:08 | |
| Et lille håb blev tændt i Stacia's øjne. En mulighed for at tjene nogle penge? "Jeg vil gerne være din lærling, hvis du vil have mig?.. Jeg kan godt finde ud at af tatovere enkle møsntre.." sagde hun så, og lagde låg på håbet, så det ikke skar for tydeligt igennem i hendes stemme. Hun ville ikke virke overivrig, men hun var nærmest konstant på udkig efter et job. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:20 | |
| "Hm...vent" hun rejste sig og gik ind i baglokalet. Hun kom ud lidt efter med en blyan og en kuglepen og et stykke papir. Hun lagde det over på border ved Stacia og sagde så, "Hvis mig hvad du kan" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tatto :D | |
| |
| | | | Tatto :D | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|