|
| Tatto :D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:31 | |
| Stacia sad lidt og tænkte. Hvad skulle hun tegne? Hvilket motiv skulle hun vælge? Efter lidt tid begyndte hun at tegne, og motivet begyndte efterhånden at tage form. Hun gjorde sig umage, og rettede hist og her, efterhånden som motivet trådte frem på papiret. Hun lagde efter en tid blyanten fra sig og så på det færdige resultat før hun rakte tegningen til Linda |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:34 | |
| Hun tog papiret og gik lidt rundt med det. Hun tog sig til hagen, "Jeg kan lide det, jeg kan rigtig godt lide det, du mangler bare lidt skygge og sidste detaljer" sagde hun og kiggede tilfreds på Stacia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:39 | |
| Stacia smilede, glad over rosen, og bed sig svagt i læben. "Det ved jeg godt, det med skygge er jeg ikke helt så godt til endnu." svarede hun og nikkede kort. Hun blev altid glad når nogen brød sig om det hun lavede, specielt fordi hun havde deet med at undervudere sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:42 | |
| "Men...men...men, der er altid et men" sagde hun og satte sig på stolen ved siden af Stacia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:46 | |
| "Selvfølgelig. Altid et men." sagde hun, og så afventende på Linda. Hun var ikke helt sikker på hvordan hun skulle opføre sig lige nu, så hun valgte bare at tage tingeende som de kom. Så længe Linda ikke begyndte at snakke om familie, skolegang og så videre, så skulle det somend nok gå tænkte Stacia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:49 | |
| "Vi skal bare havde ordnet papire så" sagde hun og kiggede så roligt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:53 | |
| Stacia nikkede igen, men sagde ikke noget. Hvad skulle hun sige?.. Så længe Der ikke skulle bruges en underskrift fra forældre så ville det være fint.. Og hvis der skulle, måtte Stacia fake og lades som om hun var atten år.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:56 | |
| Hun nikkede "kan du ordne det nu eller vil du vente" sprugte hun afslapped. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 04:59 | |
| "Kan sagtens ordne det nu." svarede Stacia, med et let smil. Hun ville helst bare have det ud af verdenen, så hun ikke behøvede at spekulere på det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:01 | |
| Hun rejste sig op og gik end til hvor kassen stod og hentede nogen papire, "du er 17 eller over ikke" sprugte hun mest for at vide det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:04 | |
| "Jo.. Sytten.." svarede hun, og tøvede kort med at sige sin alder. Nu var det anyway gjordt, og så måtte hun jo bare tage papirene med hjem hvis der skulle en myndig underskrift til. Ikke at der ville komme det, men Stacia var god til at fake underskifter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:07 | |
| Hun nikkede "fint fint" hun gik over til Hende med papir så kunne hun bruge kuglepennen.
NAvn: Alder: Bosted: Addersse: Bo: cpr nr.: Mobil:
"Bare svar på dem her" sagde hun og satte sig igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:13 | |
| Stacia udfyldte de forskellige felter, men var nu alligevel lidt betænkende. Hvor meget kendte Linda til den russiske top-mafia?.. Forhåbenligt intet, for man behøvede ikke at vide meget for at genkende navnet Taranov.. Godt nok hed Stacia Taranova, men det var jo kun af den simple grund at hun var en pige.. Ved adressen skrev hun adressen på den forladte bygning hun boede i, og håbede at Linda ikke skulle finde på at slå et smut forbi.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:22 | |
| Hun læste hvad hun skrev da hun var færtig og nikkede så, hvorefter hun lagde det i en mappe oppe ved kassen. "Jamen så velkommen" sagde hun og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:26 | |
| Stacia smilte glad. "Tak." sagde hun, og nikkede lidt. Hun var glad over at hvad fået arbejde igen, og Linda virkede rigtig flink, som en hun kunne holde ud.. Hun besluttede sig for at gøre et ordenligt forsøg på at holde det her job i mere end en uge.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:30 | |
| "Nårh jeg skal faktisk til at lukke af" sagde hun og kiggede lidt på Stacia men begyndte så at fjerne det der lå å bordet fra den pige hun havde tattoveret for noget tid siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:32 | |
| Stacia nikkede lidt. "Skal jeg hjælpe med at rydde op?" spurgte hun, ikke helt sikker på hvad hun ellers skulle gøre ud over bare at gå.. Og det synes hun alligevel ville være for uhøfligt
//Spise |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:33 | |
| Hun rystede på hoved, "gÅ ud og hyg dig lidt det er jo den første dag" sagde hun og stol med en lang nål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 05:56 | |
| "Okay.." nikkede hun så, og smilede lidt. Hun stildte stolen på pladse, tog sin taske over skulderen og åbnede døren. "Vi ses så." sagde hun glad, og gik ud og lukkede døren efter sig.
//Out |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tatto :D Ons 17 Feb 2010, 06:00 | |
| "Ja vi ses i morgen" sagde hun og smed noget ud i skraldespanden.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tatto :D | |
| |
| | | | Tatto :D | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|