|
| Oh NO | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 06:29 | |
| "En gang til ? Hvad mener du" spugerte han og lod sine finger flette ind i hans og kyssede ham på kinden han lukkede så øjne og ventede på hans svar, og nød at have ham ind til sig, .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 06:37 | |
| Andy træk vejret dybt og vende sit ansigt lidt mod ham "jeg kan ikke klare hvis du gør fra mig eller laver en sådan fejl igen, jeg kan knap nok klare det nu.. jeg kan ikke klare smerten og svagheden igen" hviskede han og trykkede sig helt tæt på ham og gav hans hånd et lille klem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 07:11 | |
| "Hør her jeg lover dig det sker ALDRIG IGEN!" Sagde han og mente det, han kyssede ham på munden og nød klemt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 07:24 | |
| Andy nikkede og vende sig stille om og lag sine hænder på hans brystkasse, han kyssede ham tilbage og lukkede sine øjne kort i "jeg elsker dig din idiot" hviskede han og smilte lidt af det, han lod sin ene hånd glide op i hans hår. han begynde at kysse ham igen og smilte til det, han nussede ham blidt i håret og nød duften af ham "jeg vil være din og kun din" hviskede han og så ham ind i øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:30 | |
| Dean smilede og kyssede ham tilbage, "Jeg elsker også dig din spade" sagde han og kysset ham tilbage Han åbnede øjne og kiggede på ham, han lagde armene om ham og trykkede ham ind til sige "Så vil jeg være din og kun din" hviksede ham i hans ører .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:36 | |
| Andy smilte af ham og grinte lidt af det, han lag stille et finger på hans læber "mmrh.. du får heller ikke love til at være nogen andens" hviskede han han lod sine hænder glide ned og tage fat i sin trøje, han tog den stille af inden han trykkede sig tæt op af ham igen. han kastede sin trøje ned på gulvet og så på ham, han kyssede ham blidt og vådt på kinden "jeg har lyst til at spise dig, du smager godt" hviskede han og slikkede ham drillende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:44 | |
| Dean grined eog kyssede ahns finger, Han kiggede kort efter hans trøje og smilede til ham "Så spis mig..din mærkelige skid" Sagde han og lukkede øjne da han mærkede hans tunge og smilede stort "Men pas nu på at jeg ikek spiser dig" drillede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:48 | |
| Andy så på ham og bed ham drillende i kæben, han slap kort hans kæbe og så på ham "jeg spise dig, ikke dig spise mig" sagde han og kyssede ham på hagen og lod sine læber glide hen og bide ham i kæben igen, han lod sin ene hånd glide ned og køre under hans trøje og smilte samtidigt. han lukkede sine øjne i og træk vejret dybt for at få så meget af hans duft ind i sig som muligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:54 | |
| Dean smilede bare og bed sig kort i læben da han bed ham i kæben igen og at han mærkede hans hånd inde under sin trøje, Dean tog fat i ham og rullede så rundt så Dean lå øverst. "Pas nu bare på at jeg ikek tager en bid af dig" drillede han og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 08:57 | |
| Andy fik et lille chok og så op på ham, han lod stille sin anden hånd glide ind under hans trøje sammen med den første "du spiser mig bare hvis du tør" drillede han og slikkede ham drillende over læberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 09:28 | |
| Dean lå roligt oven på ham og smilede drillene, han åbnede munden og mødte hans tunge med sin og lagde hænderne på hans kind og nussede ham å kinden .. "Pas på" mumlede han drillene ' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 09:31 | |
| Andy så på ham og smilte stort, han lod sin tunge glide stille ind i sin mund igen "du vil jo ikke, det ved jeg jo" hviskede han inden han kyssede ham på munden og bed bed ham i læben, han så drillende op på ham og lod sin ene hånd glide op i hans hår og nusse det blidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 09:45 | |
| "Du ved for meget om mig" han smilede. Han grinte lidt da han bed ham i læbne, Dean rullede så rundt Så Andy lå oven på ham, Dean lagde armene om ham og nussede ham på ryggen "Du dejlig" hviskede han og mete det .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 09:55 | |
| Andy slap stille hans læbe og rystede på hovedet, han tog hurtigt fat i hans trøje og så sig omkring da de rullede om "jeg ved ikke for meget om dig" hviskede han og kyssede ham på hagen og smilte til ham, og rystede på hovedet "jeg er ikke dejlig" hviskede han og blev bare liggende og lignede en helt udmattet person, han begynde at kysse ham på halsen og lod stille sin tunge lege lidt med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 10:06 | |
| "Måske ikke på alle punkter, men på mange punkter jo. Dean strakte sin hals. men tog så fat i ham da han hørte hvad han sagde "Undskyld mit sprøg....Hold kæft..jeger ligeglad med hvad du synes om dig selv...men du er dejlig..fatted!" Dean nussede ham på ryggen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 10:21 | |
| Andy rystede på hovedet og fjernede sit hoved fra hans hals, og så kærligt på ham "nej det er ikke fattet" drillede han og tænkte lidt over det mens han nussede han på brystkassen, han så ned på ham igen "måske fatter jeg det mere, hvis du smider trøjen" sagde han og pillede lidt ved hans trøje og tænkte lidt over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 10:27 | |
| Dean rystede lidt på hovedet af ham, men hev så trøjen af og kastede den væk "Så..er det fattede nu" spugerte han og kiggede kort ned på alle sin ar og kiggede så op på ham igen og smilede til ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 10:32 | |
| Andy så på ham og tænkte sig lidt om "ja måske lidt" drillede han og vende sit blik ned mod hans overkrop, han lod et finger følge hans alle ar. og kyssede nogle af dem, han så stille op på ham og smilte "du er smuk skat" hviskede han og blev bare ved med at følge hans ar med et finger |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 21:53 | |
| "Lidt" Dean smilede stort og kiggede på ham, Hans smil forsvant da han kyssede og fulgte Han rystede p¨å hovedet, "Nej jeg er ikke..mine ar fylder hele min over krop, ikke engang mine tattoo's kan skjule dem, mine mave muskler hjælper ikke med og dakke dem" han sukkede dybt og nussede ham på ryggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 21 Feb 2010, 23:48 | |
| Andy lag så hurtigt sin anden hånd på hans mund som han kunne "stop med at sige sådan nået om dig selv, jeg elsker dig for den du er og jeg syntes du er smuk lige meget hvad du siger" sagde han lidt hårdt han lod sin hånd glide hen i hans hår, han nussede ham blidt i det. han vende sit blik ned mod hans brystkasse igen, han begynde at bevæge sine fingere på hans ar igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 05:32 | |
| Dean kyssede hans hånd inden den kørte igennem hans hår, han nussede ham vider på ryggen "Og jeg elsker dig for den du er..så vi står lige for du er smuk" han smilede til ham og nød at hans nussede hans ar, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 05:38 | |
| Andy så på ham og smilte kærligt "det kan godt være" sagde han og rykkede sit hoved hen mod hans øre og kyssede den blidt "jeg syntes du er utrolig smuk når du er nøgen" hviskede han ind i hans øre og bed ham blidt i øreflippen, mens han blev ved med at lade sit finger glide hen over hans ar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 06:16 | |
| Dean fik et sus igennem kroppen da han hviskede de3t han gjor og da han bed ehnde i øreflippen. Dean nussede ham vider på ryggen, " Intet kan være så frækt..og smukt som dig" Dean tog en af Andy's hænder og førte den ned til Dean's bukseåbning .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 06:20 | |
| Andy slap hans øreflip og så ned efter sin hånd "jo dig" sagde han og begynde at kysse ham vådt på halsen, mens han langsomt åbnede hans bukser og smilte af lyden. han lod derefter sin hånd glide ind under hans underbukser og nusse ham mellem benene, han lukkede sine øjne i og smilte imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:06 | |
| Dean rystede på hovedet, han strakte halsen og nussede ham på ryggen Han nød nussen og sukkede tilfreds, han pressede sin krop op i mod hans og smilede stort over de våde kys og nød det hele .. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
| | | | Oh NO | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|