| Oh NO | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:13 | |
| Andy blev ved med at kysse ham vådt på halsen "Dean du kan ikke forstille dig hvor meget jeg elsker dig" hviskede han og blev ved med at nusse ham mellem benene, han tog blidt fat i hans hår med den anden hånd. han træk vejret tungt og kunne godt lide det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:15 | |
| Dean lukkede øjne i og smilede stort han nød det, og stønnede kort men meget lavt han nød meget hans nussen og det han sagde gjor smiltet stort, for Andy var hans liv nu, "Jeg er sikker på det er meget..men du aner heller ikke hvor meget jeg elsker dig" hviskede han .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:26 | |
| Andy kyssede ham stille op på hagen "du elsker mig en lille smugle" sagde han og viste hvor lidt det var med at vise det mellem to fingere, han blev ved med at nusse ham mellem benene. han træk sin hånd op af hans bukser og lod sig rykke ned ved siden af ham, han tog sine hænder til sig og begynde at åbnede sine bukser og begynde at trække dem ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:31 | |
| Dean rystede på hovedet og kiggede på ham "Du ved over hovedet ikke hvor meget jeg elsker dig" han rystede på hovedet af ham han så på ham imens han hev bukserne af og fik et sug igennem kroppen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:35 | |
| Andy så over mod ham og smilte "jov jeg driller bare,, du elsker mig meget" hviskede han og sparkede sine bukser helt af, han tog fat i ham og træk ham hen over sig. han så på ham og smilte stort "du betyder alt for mig" hviskede han og kyssede ham på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:46 | |
| Dean sukkede dybt.. men smilede stort og lagde hænderne ved hans hovede og nød meget hans kys "Godt!" sagde han med et smil han lyttede til hvad han sagde "Du er min verden !" han mente det.. Andy betød ligge så meget som verden for ham "Er du sikker på at vi skal gøre det her.. tro du ikke det er bedst vis vi venter lidt.. vi har jo lige skænteds" spugerte han og lukekde øjne og smilede ikke ... + |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:53 | |
| Andy begynde at rødme af det han sagde "jeg vil kun være din" hviskede han og lag sine hænder på hans kinder og så på ham og træk på skulderne "det bestemmer du, for mig er der ingen betydning.. min lyst til dig er der jo ligemeget hvad det er og hvad der sker" sagde han og fugtede kort sine læber og så bare på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 07:59 | |
| "Du er min og kun min" hviksede han "Jeg ved ikke... min lyst er stor.. men er det en god ide?" han så på ham men kyssede ham så på panden og lagde sig så ned ved siden af ham og hve sine bukser ne dog lagde sig om på maven "Og er du ikke træt" spugerte han roligt om og lagde hovedet på hovede puden og kiggede på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:06 | |
| Andy smilte lidt, men det forsvandt hurtigt da han rykkede sig væk fra sig. han rykkede sig om på siden med ryggen mod ham, han pillede lidt med sengetøjet "jeg er ikke træt, jeg har bare ingen kræfter" hviskede han han fugtede sine læber, og tænkte lidt over det "jeg vil bare føle at jeg bliver elsket" hviskede han mest til sig selv, og træk dynen omkring sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:11 | |
| Dean sukkede og åbnede øjne da han sagde det sidste og rykkede sig hen til ham og ltog fat i ham og trak ham ind til sig, han nussede ham på ryggen og kyssede ham på håret, "Jeg elsker dig" hviskede han roligt i hans øre "Jeg synes du skal slappe af..og putte så du har kræfter til imorgen Skat" hviskede han roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:18 | |
| Andy fik et lille chok og nød meget at havde ham tæt på sig "jeg kan ikke sove" hviskede han og lod sin ene hånd glide op bad sig, han lod den stille glide hen og nusse ham mellem benene. han lukkede sine øjne i, og trykkede sig tætter på ham "jeg skal jo alligevel ikke nået imorgen" sagde han og træk på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:27 | |
| Dean smilede han nød hans nussen og nussede ham vider på ryggen "Du ved da ikek om jeg har en plan om hvad vi skal imorgen" sagde han roligt og lukkede øjne og sukkede tilfreds over nussen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:31 | |
| Andy vende sig om og så på ham "når du siger det på den måde, så har du det sikkert" sagde han og kyssede ham på næsen, han tog sin hånd til sig igen og bed sig i læben og lukkede sine øjne i. han tog stille hans ene hånd og lag den på sin mave, og begynde at nusse den med sin tommelfinger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:43 | |
| Dean smilede og lukkede øjne og nussede roligt hans mave, "Det er ikke en stor ting men en hyggelig ting" han smilede til ham bare med lukket øjne
//Logger <3 // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 08:47 | |
| Andy nikkede stille "jeg hader dig" drillede han og lukkede sine øjne lidt mere i og blev ved med at nusse ham på hånden, han slap sin læbe og fald langsomt i søvn "min skat" mumlede han mens han vejrtrækninger blev tunger og tunger, og han til sidst fald i søvn
//kaY :b <33// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 19:12 | |
| Dean smilede "Jeg elsker også dig" han mente det han elskede ham. Dean nød hans nussen rigtig meget, Dean åbnede kort øjne da han mumlede noget og smilede stort han lukkede så øjne igen og nød hans nussen og nussede roligt hans mave .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 22:13 | |
| Andy sov stille videre og stoppede med at nusse ham på hånden, han træk dynen over hovedet og rykkede lidt på sig. nogle få timer sener.. Andy strakte stille sin krop og gnubede sine øjne, så han blev helt sort rundt om øjnene. han åbnede langsomt sine øjne og hævede øjebrynet, da han ikke kunne forstå at der var så varmt og mørkt. han prøvede at tænke klart og fandt ud af at han havde dynen over hovedet, han tog stille fat i den og mærke at han var lidt flov over sig selv *jeg er godt nok et fjols* tænkte han og træk dynen væk fra sit hoved og så sig stille omkring |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 22:29 | |
| Dean hyavde rejst sig han var gåret ud i køkkenet han sad i vindues karmen med bar overkrop men bukser på , han havde bene ude over knaten og havde en smøg i mundvinden han så roligt ud på menneskerne der gik nede på gaden. det var stadigt mørkt da klokken ikke var så meget Dean lukkede kørt øjen da han pustede røgen ud.. han sad og slappede af og vidste ikek at Andy var vågen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 22:41 | |
| Andy satte sig stille op og bed sig i læben, han så sig omkring *var det bare en drøm ?" tænkte han og rystede på hovedet da duften af Dean var i luften, han træk dynen til siden og fumlede lidt med at finde sine bukser. han rejste sig op og tog dem hurtigt på, han åbnede stille døren og så sig omkring i stuen. han kørte en hånd igennem sit hår og gik stille ud i køkkenet, han smilte svagt da han fik øje på Dean "en gudesmuk og fantastisk vampyr fald lige ned i mit køkken" sagde han stille og stod bare i døre åbningen og så hen på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 22:44 | |
| Dean hørte godt han gik rundt men blev bare siddene og kiggede ud af vinduet han hørte han kom ind og smilede stort over det han sagde han tog smøgen i mellem to finger,. "Den smukkeste Dæmon i verden står lige bag mig og kigger på en vampyr der aldrig kan blive lige så smuk som den dæmon ved navn Andy..for det er der ingen der kan!" han smilede lidt og tog smøgen i munden og pustede røgen ud og han sad stadig med ryggen imod ham med bene ud over kanten . "Hvad så sovet godt smukke?" spugerte han roligt om ? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 22:58 | |
| Andy begynde at rødme mere af det han sagde "hold op skat" sagde han og gik stille hen til ham og kyssede ham på kinden, han tænkte lidt over hvad han sagde og nikkede "jeg har sovet rigtigt godt" hviskede han og tog hurtigt hans smøg og tog den i sin egen mund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 23:01 | |
| "Hvad skal jeg holde op i" drillede han og smilede stort, Dean smiled eog lukkede kort øjne da han kyssede ham på kinden han rystede så på hovedet da han tog hans smøg "Hmm..hvad har min smøg gjort dig?" spugerte han drillene og tog en ny og tændte den og kiggede på ham han kørte sin hånd igennem hans hår, "Så smuk" sagde han og tog en lighter frem og tændte sin smøg men lagde dne så i lommen og pustede røgen lige ud af vinduet .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 22 Feb 2010, 23:12 | |
| Andy tog stille smøgen ud af munden og pustede røgen ud "hold op med at sige at jeg er smukkere end dig" sagde han og lukkede sine øjne i da han mærkede hans hånd, han tog stille smøgen ind i munden igen og åbnede langsomt sine øjne. han vende stille sit blik op mod hans smøg og rystede på hovedet "du skulle ikke ryge så meget" sagde han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:23 | |
| Dean trak på skulderne "Bu siger jeg jo bare sandhedden" sagde han med et smil og tog et sug af smøgen og pustede røgen ud inden han sagde "Og det buder du ?" spugerte han og smilede svagt imens hans smøg sad i mundvinden "Jeg har faktisk overvejede og hoppede ned her fra..bare for at se om jeg dør..eller om jeg bare kommer lidt til skade" sagde han og trak på skulderne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:36 | |
| Andy så bare op på ham og vende kort sit blik ned mod sin smøg "nej, men jeg kan ikke stoppe med alt" sagde han og vende hurtigt sit blik op mod ham igen og tog hurtigt hans hånd, og rystede på hovedet "hvis du hopper så hopper jeg med" sagde han og gav sin smøg et smølfespark ud af vinduet, han flettede stille sine fingere mellem hans og kyssede ham blidt på kinden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
|
| |
| Oh NO | |
|