Will nikkede kort og så på hende "Hvor mange tattoveringer har du?" spurgte han og kunne kun se dem på hendes håndled.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er super glad Søn 08 Nov 2009, 07:17
Hun smilte og sagde så "Jeg har 4 vil du se dem" hun bed sig kort i læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er super glad Søn 08 Nov 2009, 07:21
Will nikkede og så på hende "gerne .." sagde han i et smil og var nysgerrig, han kunne godt selv tænke sig en men havde hverken råd og turde ikke.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er super glad Søn 08 Nov 2009, 07:44
Hun fjernde noget af sit hår fra øret og viste ham den bag øret hun hev så trøjen op og viste ham den på ryggen og så hev hun lidt ned i sine bukser og vist ham den
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er super glad Fre 13 Nov 2009, 06:59
Austin var facineret, men det var nok mest fordi at ingen i hans familie havde piercinger eller tatoos, han kom fra en meget strid familie, han smilte "Du heldig .." sagde han så stille.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er super glad Fre 13 Nov 2009, 07:09
Hayley smilede og kiggede på ham "Er du okay" hun satte sig ned og rykkede sig tætter på ham
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …