|
| Glad igen.... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:40 | |
| Dag: irl Tid: aften, mørkt Dato: 17 juni Sted: legepladsen Vejr: Varmt Omgivelser: ingen væsner eller mennsekser. Påklædning: http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG010A.JPG og http://1.bp.blogspot.com/_I4-bUcvJD_U/SdCdcX0FS1I/AAAAAAAAADE/TY-SeE7-xxc/s400/Asos+st%C3%B8vler+1.jpgFie sad på en af gyngerne og så ud over legepladsen. Hun begyndte stille at nynne lidt. Hun følte sig endelig lidt glad igen, fordig hun havde snakket med Dean. Hun så lidt op på den sorte himel, og smilte glad. "She lives in a fairy tale Somewhere too far for us to find Forgotten the taste and smell Of the world that she's left behind It's all about the exposure the lens I told her The angles were all wrong now She's ripping wings off of butterflies keep your feet on the ground when your head's in the clouds Well go get your shovel And we'll dig a deep hole To bury the castle, bury the castle Well go get your shovel And we'll dig a deep hole To bury the castle; bury the castle Ba da ba ba da ba ba ha So one day he found her crying Coiled up on the dirty ground Her prince finally came to save her And the rest you can figure out But it was a trick And the clock struck 12 Well make sure to build your house brick by boring brick or the wolves gonna blow it down keep your feet on the ground when your head's in the clouds Well go get your shovel And we'll dig a deep hole To bury the castle, bury the castle Well you built up a world of magic Because your real life is tragic Yeah you built up a world of magic If it's not real You can't hold it in your hand You can't feel it with your heart And I won't believe it But if it's true You can see it with your eyes Or even in the dark And that's where I want to be, yeah Go get your shovel We'll dig a deep hole To bury the castle, bury the castle" sang hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:43 | |
| youshiro var på vej hen af stien og gik med hænderne i lommer og røv kede sig han tænkte på om der var nogen der gad gøre ham selvskab den aften |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:46 | |
| Fie havde endnu ikke lagdt mærke til ham. Hun nynnede nu kun lidt af sangen, og smilte. Hendes øjne søgte himlen igen, og hun smilte mere. Månen var fuld, og skinnede klart. Fie elskede månen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:50 | |
| youshi fik øje på hende han gik hen lige bag hende "er det ikke lidt farligt for en vampyr at gå alene rundt på denne tid af dagen "hviskede han i hendes øre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:53 | |
| Fie smilte skævt, og trak på skulderne. "Hvad med dig engel?"sagde hun, og grinede kort. "Jeg har jo intet at frygte"sagde hun, og rejste sig fra gyngen, og vendte sig om og så på ham. Hendes dyb grønne øjne betragtede han lidt, men fangede så hans blik. Hun smilte kort, og trak på skulderen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:56 | |
| "heeh vil du bide mig "grinde han og hoppe 2 meter tilbage "eller trænger du bare til at få smæk af en engle"grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 01:59 | |
| Fie så på ham, og trak på skuldern. "Jeg drikker ikke engle blod.... Og når det sker er det kun for at ære satan"sagde hun stille. Hun så på ham, og smilte skævt. "Du skrammer mig ikke"sagde hun kort, og grinede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:02 | |
| "ilm jeg drikker heller ikk vampyr blod og vis det skulle ske er det for at ære gud"sagde han og smillede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:03 | |
| Fie grinede kort over ham. "Tsk, engle"sagd ehun kort og rystede på hovedet. Hun så op på himlen, og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:04 | |
| "jeg bliver desværer nød til at tage dit liv "sagde han helt alvorligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:05 | |
| Fie så igen på ham, og smilte. "Hvorfor?"spurgte hun, og så på ham. Hun grinede så hånligt af ham, og rystede på k´hovedet. Hun syntes det lød latterligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:08 | |
| "fordi de vanvære min gud og så syndes jeg du er sær"grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:11 | |
| Fie snerrede lidt. "Din gud HAH! Der er kun en gud, og det er Satan"sagde hun, og så på ham. Hun grinede hånligt af ham. "Jeg er ik sær"sagd ehun kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:12 | |
| "satan er ikk en gud han er en engle der er kommet på vild spor" sagde han "og jo du er sær se dog på dit hår"sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:14 | |
| "Satan er gud!"snerrede hun, og så på ham. Hun grinede kort over ham. "Har du set dit eget hår?"grinede hun hånligt. Hun vendte sig om, og begyndte at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:18 | |
| "det snakker vi ikk og lad os heller snakke om dit sær hår"grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:21 | |
| Fie trak på skulderen, og løftede hånden. Hun hoppede op i et træ, og satte sig på en gren. "Du er latterlig"sagde hun kort, og rystede på hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:23 | |
| "og du falder "sagde han kort og tog buen hurtig ned fra rykken og satte en pil på den og skød den efter grenen hun stod på den fik grenen til at knække |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:24 | |
| Fie hoppede hurtigt videre hen på en anden gren. "Gider du styre dig!"råbte hun, og så ned på ham. Hendes hår blev kort rødt, men så sort igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:28 | |
| "hvorfor når ja de pile er lavt af sølv og dyppet i vie vand med hvidløg det er ikke sundt for dig vel?"sagde han og trak en ny pil og skød den efter hende nu mod hovde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:30 | |
| Fie sprang væk igen, og så på ham. "Pis af med dig dit kryp!"Råbte hun, og sprang ned på jorden. Hun gik med hurtige skridt mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:33 | |
| "fra helvede er du kommet til helvede skal du forvises"sagde han og træk en pil mere og skød den efter hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:43 | |
| Hun sprang til siden. "Jeg kom fra et lille menneskes krop, og er nu Satans, d´så luk!"sagde hun. Hun stoppede et stykke fra ham, og snerrede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:46 | |
| "men til helvede skal du forvises "sagde han og skød en pil mere efter hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Glad igen.... Tors 04 Feb 2010, 02:48 | |
| Fie satte i løb, og stod nu bag ham. "Forsvind dit kryp"sagde hun kort, og skubbede til ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Glad igen.... | |
| |
| | | | Glad igen.... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|