|
| Nyn en glad melodi | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 10:55 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:10 | |
| * tøj: http://i16.beon.ru/53/44/184453/51/7868251/2c392149a31d6cfd40.jpegAustin gik ned af gaden, han havde armende om sig selv fordi han frøs helt vildt, han snøftede kort og holdte den tynde jakke tæt ind til sig, i det han gled i noget is og faldt på røven, han prøvede at tage af med hænderne men fik dem istedet skarbet hen af jorden ligsom hans albu også gjore "Grrh Av!" sagde han og lå nede på jorden, han ømmede sig og mumlede et par bande ord, et par tåre kom frem i hans øjne på grund af smerte, han så på sine rystende hænder som havde hudafskrabninger og blødet lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:22 | |
| Hayley rejste sig hurtigt da hun så Austin falde, hun løb hen til ham og satte sig på hug ved siden af ham, "Er du okay" hun strøj en hånd over hans kind, og smilede hjælpsomt til ham, hun ville altid hjælpe ham, hun nussede hans kind men tog så hånden til sig, hun synes han var en sød dreng og han virkede som om han havde det svært, så Hayley ville med glæde hjælpe ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:30 | |
| Austin så overasket på hende og rejste sig med lidt bevsær op "Je-Jeg er okay" sagde han så og knugede sine hænder sammen og gemte dem lidt bag ryggen " .. Jeg faldt bare" sagde han og lo usikkert, han ville ikke virke som en tøs overfor hende, selvom han ikke var forelsket i hende eller lignende, han tog sig så diskret til albuen og så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:37 | |
| ´Hayley rejste sig op og smilede til ham, hun gik hen tl ham og kiggede på hans albue, "Austin du bløder " sagde hun roligt "Kom jeg bor lige der" sagde hun med et venlgt smil, og nikkede op på huset, "Og du fyser kom med ind" han nåde ikke og svare inden hun tog fat ham og hev ham blidt med op til huset, da de kom op til huset satte hun en nøgle i døren og drejede den, det sagde klik og Hayley tog nøglen ud og åbnede døren, "Velkommen" sagde hun venligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:40 | |
| Austin så stadig lidt forundret på hende og så ind af døren da hun åbnede den, han kunne mærke varmen fra huset og trødte stille ind "Tak .. " sagde han stille og glemte kort sine sår fordi han blev nysgerrig, han så sig nysgerrigt rundt og tog sin sko af og stilte dem ved de andre sko "Her er hyggeligt" sagde han så og smilede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:47 | |
| Hayley smilede da han sagde "Tak" hun nikkede og gik ind og lukkede døren "Alt for dig" sagde hun med et venligt smil, "Tak kan også godt lide det" hun tog overtøjet og skoene af og gik ud i køkkenet og smed nøglerne på bordet og spugerte så "Er du sulten" hun smilede, hun var ligeglad om han ikke var sulten, hun havde tænkt sig og lave mad til ham alligevel, hun tog en kako ud af køleskabet, og satte en gryde på komfuret og satte varme til og hældte alt kakoen i gryden. hun tog en gydeske og rørte lidt rundt i gryden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 11:57 | |
| Austin tog sin jakke af og gik ud til ham "Du behøver altså ikke .. " sagde han så og ville helst ikke være til besvær, selvom han var ufattelig sulten, han havde ikke fået særligt meget mad fordi han ikke rigtig boede nogle steder, han ville ikke tilbage til sin far, selvom politiet ledte efter ham, fordi faren havde efterlyst ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:00 | |
| Hayley nikkede "Jeg vil gerne" hun vendte sig om mod ham og smilede "Du er efterlyst, du har inted sted og bo, og du får ikke lov til og sove der ude, og derfor får du lov tl og bo her" sagde hun og gik hen til ham, og lagde armene om ham i et kram, "Austin jeg holder meget af dig, og jeg kan mære du har det svært, jeg laver mad til dg nu, og vis du vil snakke så gør vi det, men i nat skal u sove her" sagde hun roligt og slap ham, og gik hen til køleskabet og tog noget med ud.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:03 | |
| Austin så overasket på hende, men ændrede hurtigt ansigts udtryk til skræmt "Du vil ikke sende mig tilbage til min far vel?!" spurgte han så skræmt og gik et skridt tilbage, han var taknemmelig for hendes hjælp og ville gerne bo her sammen med Hayley, men det lød nu mere som om at hun ville sende ham tilbage til sin far, i hans hoved gjore det i hvert fald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:07 | |
| "ej jeg vil sgu da ikke, du skal bo her" sagde hun og vendte sig om og kiggede på ham, "Jeg holder for meget af dig til at du skal lide mere" sagde hun og mente 100% det hun sagde, "Og jeg er ligeglad med hvad Marcus siger, og vis jeg skal ligge i ske med dig for han gide og have flere gæster så gør jeg det, men du kommer ikke tilbage til din far og det lover jeg dig!" hun ville aldrig kunne finde på og sande ham hjem til sin far vis han ikke ville, Hayley satte en stege pande på komfugert og der var tændt for varmen, hun lagde nogle bøffer på og vendte sg om i mod ham, men vendte sig så om og smed tog buger boller i oven, og tændte den, hun vendte sig om mod ham, og smilede svagt til ham..
Sidst rettet af Hayley.. Tors 31 Dec 2009, 12:12, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:11 | |
| Austin blev mere rolig og så på hende "Tak, Mange tak.. du er alt for sød i mod mig Hayley" sagde han så og sukkede stille, han følte slet ikke han fortjenet alt hendes venlighed og ikke mindst mad og sted at bo, han kunne dufte bøfferne og hans mave knurrede kort, han tog sig til maven og blev lidt flov over det, man han håbede hun ikke hørte det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:18 | |
| Hayley smiled eog trak på skulderne "Jeg er søde ved dem jeg holder af" sagde hun og bed sig svagt i læben, hun hørte tydeligt at han var sulten, da hans mave knorrede, hun vendte bøfferne og drejede lidt rundt i kakoen, hun tog to storer krus ned, og heldte kako ned i og satte så gryden til vask, hun tog noget føledeskum ud af køleskabet, og sprøjtede noget i den ene kop, "Flødeskum" spugerte hun, og tog noget salt og peber på bøfferne, og tog så flødeskummen i hånden og ventede på hans svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:36 | |
| Austin nikkede som ja til flødeskum og satte sig ved bordet, han så på hende og forstod stadig ikke helt det hele, men valgte at lade det ligge, han så på sine hudafskrabning på hænderne og sukkede lydløst, hvorfor kom han altid til skade?, han så så op igen og var ved at få varmen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:44 | |
| Hayley sprøjtede flødeskum i og gik hen til ham medkoppen og satten den foran ham, hun tog en tår af sin egen, og satte den så på bordert, hun bøjede sig ned til ovnen og tog brødene ud hun skar dem over med en kniv og lagde såå kniven på bodert, hun tog så bøferne ind i og skar noget agurk og puttede det ind i hun tog noget ketup og sprøjtede det på bøffen, hun lagde bugerne på en talkern og satten den foran ham, og smilede til ham, "Velbekommen" sagde hun venligt og vendte sig om og begyndte og ryde op.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:54 | |
| Austin så ned på maden og begyndte stille at spise, han smilede til hende og sank det han havde i munden "uhm, det smager godt" sagde han og tog en bid mere, han kunne mærke hvor godt det var at få noget med ned i maven, der gik ikke langt tid før han var færdig, han sukkede tilfreds og følte sig mæt "Du er altså satdig alt'alt for sød imod mig" sagde han og skubbede tallerknen lidt væk fra sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 12:58 | |
| Hayley smilede til ham hun havde fåret rydted op i køkkenet hun tog hans talerken, og smilede til ham,"Det var godt du kunne lide det" sagde hun en smule stolt da hun un lavede mad til Safir Macus og Eolith engang imellem, "Men er det kke kun rart at jeg er sød ved dig" spugerte hun og gik hen og vaskede talerken op hun satte den på plads og gik hen og satte sig ved siden af ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 13:15 | |
| Austin trak kort på skuldern og nikkede lidt "Jo, det kan jeg vel ikke nægte" sagde han så og så på hende, han tog kakao'en hen til sig og så ned i den " .. Jeg er bare ikke så vandt til det" sagde han så og smilede skævt, han tog forsigtigt en tår af den varme kakao. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 13:19 | |
| Hayley smilede hun hoppede elegant ned af stolen, og hentede sin kakao. hun satte sig elegant op på stolen ved siden af ham, "Jeg ved godt du ikke fant til det, men jeg har det som om, det er min pligt, lidt ligesom en mor pligt, jeg har for resten fåret et barn, og jeg tror det er det der gør at jeg vl passe på dig, fordi jeg elsker dig som mit eget barn" hun sagde det meget rolgt for ikke at skræmme ham, hun løftede sin ene hån op og kørte noget af hans hår bag hans ører.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Tors 31 Dec 2009, 13:30 | |
| Austin så små forbavset på hende, men smilede så stille "tillykke" sagde han så og så lidt ned "Men .. Hvis.. jeg nu skal bo her, hvad vil din kæreste ikke sige til det?" spurgte han så og så på hende med et lettere bekymret blik, han ville helst ikke ødelægge noget i mellem hende og hendes kæreste, bare fordi han ikke havde et sted at bo?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi Fre 01 Jan 2010, 00:10 | |
| "Tak" sagde hun med et smil, hun lyttede til hvad han sagde og hun rystede svagt på hovedet "Jeg er ligeglad med hvad han siger, han tog Eolith med hjem og han er ikke en type jeg ville ha taget med hjem, men dig stoler jeg på, og du er som en søn for mig" sagde hun med et svagt smil, hun kyssede ham hurtigt men ømt på kinden, "Kom" hun rejste sig fra stolen og tog kakoen i hånden og begyndte og gå ind mod stuen.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Nyn en glad melodi | |
| |
| | | | Nyn en glad melodi | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|