Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Junkie eller bare en Demetri.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Junkie eller bare en Demetri.   Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 01:10

Hayley grinede bare af ham."Du rammer mig ikke.. jeg er lidt ligeglad med hvad du synes om mig!" hun trak på skulderne og smiled e..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Junkie eller bare en Demetri.   Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 01:18

"Jeg prøver ikke på at ramme dig eller støde dig, jeg siger bare sandheden" sagde han trak sig væk fra kanten så man ikke kunne se ham, han stod nu oppe på husets tag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Junkie eller bare en Demetri.   Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 01:28

"Drøm vider.." hun rystede på hovedet af ham.. "Idiot" Sagde hun roligt og rystede på hovedet af det pis han førte af .--
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Junkie eller bare en Demetri.   Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 01:32

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Junkie eller bare en Demetri.   Junkie eller bare en Demetri. - Page 4 Icon_minitime

Junkie eller bare en Demetri.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Eric-På vej hjem...eller bare en tur?
» Naiv? Eller bare uvidende?
» Jagt... Eller bare en gåtur? [Austin]
» En hyggelig dag i parken, eller hvem ved? //Demetri.
» regn eller ej Markeds pladsen skal man bare til - Nick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: