|
| Junk og kie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:38 | |
| Han grinte lidt og rystede så på hoved, "Men du har slet ikke lyst til at forlade mig vel" sagde han med et selvsikkert smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:41 | |
| Hun kiggede ud til siden, og bed sig i læben, "Nej..", mumlede hun, og kiggede op i hans metalliske grå øjne igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:44 | |
| Han grinte og begyndte at kredse om hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:47 | |
| Hendes blik fulgte ham, mens han kredsede omkring hende. Hun afventede at han ville gøre et eller andet mega forvirrende, og hendes vejrtrækning blev igen ujævn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:51 | |
| Han stoppede op bag hende, og sagde så, "Frygt" uden nogen videre forklaring for at sige ordet i lydhørt tone- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:53 | |
| Hendes vejrtrækning var stadig ujævn - især når han stod bag ved hende, nu. "Frygt?", spurgte hun, med blikket fremad-rettet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 00:59 | |
| Han gik frem mod hende så han stod helt op af hende imens hun havde ryggen til ham. "Eller er der en anden følse der er mere præcis?" hviskede han i hendes øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:05 | |
| Hun stoppede helt med at trække vejret, da hun kunne mærke hans krop mod hendes, og høre hans hvisken i hendes øre. Hun begyndte langsomt at trække vejret igen, "Mmhm..", hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare, eller hvad han ville høre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:12 | |
| Han rystede på hoved af hende, og sagde så ikke mere blev bare stående bag hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:15 | |
| Hun kunne mærke han rystede på hovedet, og hun trak vejret tungt. "Vil du mene at der er det?", spurgte hun, og kiggede ud til siden, så hun kunne skimme hans ansigt ud af øjenkrogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:21 | |
| Han lagde sin ene hånd på hendes skulder, "Og jeg som troede du kende mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:23 | |
| Hun fik et lille chok, da han lagde hånden på hendes skulder. Hun bed sig endnu engang i læben, og heldigvis var hendes tænder ikke skarpe nok til at bide igennem. Hun sukkede tungt, "Det gør jeg også.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:27 | |
| Han tog sin hånd til sig og nikkede hvorefter han gik forbi hende og var på vej ud på gaden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:29 | |
| "Demetri.. vent..", sukkede hun, og løb efter hånden, og stoppede foran ham, og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:33 | |
| Han stopped op og så ned på den lille engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:35 | |
| Hun tog en dyb indånding, da han stoppede op og kiggede på hende. "Hvorfor går du altid fra mig?", spurgte hun med hendes skrøbelige engle-stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:36 | |
| "Hvorfor skulel jeg blive" sprugte han roligt og ligegyldigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:39 | |
| Hun rynkede tænktsomt panden, "Fordi.. du gerne vil", sagde hun, og tvivlen var tydelig i hendes stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:42 | |
| "Hvis jeg ville blive her blev jeg nok" sagde han til svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:45 | |
| "Du er her nu..", sagde hun med en lille stemme. Hun vidste godt at kampen var tabt, og at han gik nu. Hun kunne intet sige, som ville holde ham tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:48 | |
| Han gloede lidt på hende, men rystede bare på hoved hvorefter han gik forbi hende endnu engang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:49 | |
| Evelyn sagde ikke noget denne gang, hun lod ham bare gå.. som altid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Junk og kie Fre 12 Mar 2010, 01:52 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Junk og kie | |
| |
| | | | Junk og kie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|