|
| Ny på gangen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 02:43 | |
| "Ja, det er da i hvert fald ikke den bedste start på en ny skole, ikke at dukke op til sin anden time," smålo hun og kløede sig let i panden. "Istedet sidder jeg på en gang, uden at læse vel at mærke, sammen med en menneske-pige der kender til eksistens," tilføjede hun. Hun kiggede hurtigt på Kathrina. "Ikke ment som en fornærmelse..." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 03:52 | |
| "Menneskepige er nu så meget sagt.." fortalte Kathrina, og så ind i væggen på den anden side af gangen med et fraværende blik. Jo... Menneske var måske så meget sagt.. I hvert fald om Kathrina.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 04:25 | |
| "Hmm... Men så vidt jeg ved, er det jo det, du er..." sagde hun kort og kiggede ned af gangen. De var åbenbart de eneste, som skippede en time. Lige nu var hun lidt ligeglad. Det gik jo nok alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 04:37 | |
| "Det er jeg også.. Næsten.. Jeg er egentig en kopi af et menneske.." sagde hun i et tænkende tonefald. En kopi.. En kopi blandt mange, det var alt hvad hun var.. Men en vellykket kopi vel at mærke.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 04:42 | |
| "En kopi?" gentog Elessa for sig selv. En kopi... Der var lidt svært at forestille sig, eftersom hun ikke havde kendt så meget til teknologi og så videre, før hun var kommet til byen for en lille måneds tid siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 04:48 | |
| Kathrina nikkede svagt. "Du kender godt til fåret Dolly ikke?.. Det første får det lykkedes at klone?.. Jeg er ligesom Dolly.. Skabt ud af DNA'en fra en pige der døde for længe siden." sagde hun med en knusende, næsten uhyggelig, ro over stemmen, og vendte først nu blikket mod Elessa igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 04:54 | |
| Elessa nikkede tavst. Hun havde hørt om genmanipulation før, men mest med planter, og det gav hende myrekryb. Det var ikke sådan livet burde være. Slet ikke. Det havde noget falskt over sig, men hun besluttede hurtigt ikke at ændre holdning til Kathrina. Hun var venlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:00 | |
| Kathrina smilede svagt, og nikkede. "Hvad skal du have i næste time?" spurgte hun og skiftede fuldstændig emne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:07 | |
| Elessa blev kort overrumblet af det hurtige emneskift. "Øhm... Biologi, tror jeg nok," sagde hun. "Og du?" Hun håbede næsten at Kathrina skulle det samme. Det var besværligt her, og med hendes selskab ville dagen sikkert gå glattere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:13 | |
| "Religion" svarede hun kort, og så igen mod den modsatte væg. Kathrina synes faktisk meget godt om religion, for selvom hun ikke selv troede på nogen af dem, så var det stadig meget spændende at høre om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:30 | |
| "Hmm... Det har aldrig været mit fag," sagde hun. "Religion altså. Der har altid kun været éen religion hos mig, så det er svært at sætte sig ind i andres tanker," tilføjede hun. "Biologi er til gengæld ingen sag! Jeg har lært om det, siden jeg var helt lille." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:36 | |
| Kathrina lo svagt, og smilede til Elessa. "Jeg er vild med religion.." sagde hun så, og lænede hovedet tilbage mod muren bag dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:42 | |
| "Hvilket fag kan du egentlig bedst lide?" spurgte hun med en dyb rolig stemme. Det var vist ikke svært at gætte, hvad hendes var. Hun smilede. Det burde i hvert fald ikke være andet end enkelt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 05:47 | |
| "Hm... Gymnastik tror jeg... Hvad med dig?" svarede hun, og så igen på Elessa med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:02 | |
| "Tja... Lad mig nu se. Grundet at jeg har boet i skoven hele mit liv, og at jeg elsker planter af forskellige arter, tror jeg nok, at det må være biologi," sagde hun og grinede let. Hun nød Kathrinas selskab, skønt de ikke kendte hinanden så godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:07 | |
| Kathrina fulgte Elessas lette grin, men hendes eget ebbede dog hurtigt ud, og efter lod et smil på hendes ansigt. Hun brød sig ret godt om Elessa, hvilket også sagtens kunne mærkes på hendes væremåde, da hun havde været meget anderledes hvis hun kunne kunne lide Elessa. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:10 | |
| Elessa trak benene op under sig og placerede sin hage på sine knæ. Hendes hår gled ned og dækkede næsten hendes ansigt. Hun smilede stadig. Gangen var en smule kold, og gulvet var hårdt at sidde på. Hun rykkede lidt på sig for at sidde bedre, med det lykkedes ikke helt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:16 | |
| Kathrina rejste sig, og strækte sg, stiv af at have siddet på gulvet. "Der er ikke så længe til næste time.. Vi ses nok" sagde hun, smilede svagt til elvere, og gik så tilbage mod sit skab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:20 | |
| "Vi ses," sagde hun lavt og smilede skævt, inden hun samlede sine bøger sammen og gik ned af gangen for at komme til lokalet, hun skulle være i efter denne time. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny på gangen Ons 10 Mar 2010, 06:21 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny på gangen | |
| |
| | | | Ny på gangen | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|