Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En skøn nat på the reggie club

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En skøn nat på the reggie club - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 14:07

Morgan smilte svagt og stønnede videre, han stoppede med at knytte sine hænder da han mærkede at han kom. han gav nogle udmattede støn fra sig, og åbnede sine øjne og så ned på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 14:11

Nick mærkede at han kom og nåede lige at sluge det første mens resten af det gled ned fra han ene mundvig, men han lod det bare sidde, trak den ud af sin mund og slikkede den ren med meget intime bevægelser. "Du smager godt" hviskede han med et frækt smil på læberne og lagde sig på maven ved siden at Morgan, uden at løsne ham fra sengestolperne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:04

Morgan gav et grin fra sig og så bare på ham "jamen jeg takker da" sagde han og fulgte ham med blikket og bevægede kort sine hænder, men lå derefter bare helt stille og så på ham med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:15

Nick betragtede ham lidt og lagde sin hånd på hans bryst og nussede ham blidt der. Han slog blikket op på Morgans hænder da hans bevægelser fangede opmærksomheden "vil du gerne fri?" hviskede han i hans øre og bed ham blidt i øreflippen med sin spidse hjørnetand, men der gik ikke hul. Han begyndte roligt at tegne cirkler på Morgans bryst med fingeren *jeg slipper dig ikke fri..* tænkte han fornøjet og så ned af Morgans krop med et veltilfreds smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:23

Morgan så stille op på sine hænder, men lukkede dog sine øjne i da han mærkede at han bed ham i øret "det kan jeg ikke bestemme" sagde han bare og åbnede sine øjne igen og vende sit blik mod ham og kunne dog ikke lade være med at smile charmerende til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:29

Nick smilte og lod en skarp negl glide op af hans brystkasse, til hans hals og derfra videre op til hans underlæbe "nej...du har godt af at prøve lidt afmagt af og til" hviskede han og slikkede ham på overlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:43

Morgan nød at mærke hans negl og kunne ikke lade være med at smile af det "det har du måske ret i, men havde ikke lige regnet med at en dæmon skulle tage den" sagde han og bed ud efter hans tunge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:50

Nick veg lidt tilbage med hovedet da Morgan bed ud efter hans tunge, men hurtigt lagde han sine læber mod hans i et kys og førte sin tunge ind mellem hans tænder og så straks ud igen da Morgan ikke skulle fristes til at bide den. "Jeg er både svagere og yngre end dig, og alligevel har jeg magten.." hviskede Nick med sin silkebløde, forførende stemme og smilede lusket "det føles...godt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:02

Morgan smilte lidt af ham og lukkede sine øjne i og lod ham bare gøre hvad han ville "jeg kan godt tage magten fra dig igen" sagde han drillende og tog fat i kæderne i håndjernene, og lod som om han skulle til at hive dem i stykke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:09

Nick spærrede øjnene op i skuespil, da Morgan lod som om han skulle til at rive håndjernene i stykker "nej, du er min slave Morgan, og en slave slipper ikke fri..." sagde han bestemt men roligt og flyttede sine ene hånd op til Morgans begge, og flettede dem sammen så han ikke kunne bruge den ene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:17

Morgan gav et grin fra sig "er jeg din slave ?" sagde han og hævede det ene øjebryn og gav slip på kæderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:21

Nick smilte til ham og bed sig i tungen "ja...men kun indtil du ikke har lyst til at være det mere...hvis du bestemmer dig for at vende vores roller om kan jeg jo ikke stoppe dig.." sagde han og nussede Morgans hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:39

Morgan så bare venligt på ham og gav et lille grin fra sig "hvis du skal bestemme over mig, så skal du måske være lidt mere hård.. fortælle hvem der er der bestemmer" sagde han og hævede det ene øjebryn "føler mere at jeg er i paradis" drillede han og fugtede kort sine læber, mens han stille nussede hans hånd tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:43

Nick grinte stille af ham og lukkede øjnene "jeg tror vores definationer af ordet 'slave' er anderledes" sagde han og smilte for sig selv. Nick mærkede at han nussede tilbage og borede med det samme sine skarpe negle ind i hans håndflade, og nød at kunne gøre det hele tiden uden af Morgan gjorde noget, og desuden ville det jo heller ikke skade Morgan meget da sårene bare ville hele igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:52

Morgan gav et grin fra sig og så op mod deres hænder "ja sådan" sagde han og bevægede sine fingere lidt og nød den smerte der kom, selv om den ikke var særlig stor "dygtig dreng" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 03:56

Nick smilte ondt til Morgans kommentar "jeg påfører dig gerne mere smerte hvis det nu er?" sagde han og så spørgene og forventningsfuldt på ham. Han lænede sig op til hans hånd og slikkede noget blod væk, hvilket også stillede hans begyndene sult en anelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:12

Morgan gav et grin fra sig og nussede hans kind med sine fingere "tør du det ?" spurgte han om med et drillende tone
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:16

Han så ham i øjnene og lukkede dem derefter ved Morgans nussen "Morgan...har jeg ikke allerede bevist hvad jeg tør?" spurgte han og åbnede de sorte øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:27

Morgan tænkte lidt over det "ja måske" sagde han drillende og blev ved med at nusse hans kind "hvad kan du da ellers gøre ved mig ?" spurgte han drillende om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:31

Nick så ned og lukkede øjnene med et grin mens han rystede på hovedet af Morgan "hvad jeg ellers kan gøre ved dig?" sagde han med døende reste af latter i stemmen "det kan du ikke forestille dig..du kan dø før du aner det" han smilte legesygt og blottede dermed sine spidse, skarpe og forholdsvis lange hjørnetænder. De var ikke så imponerende som vampyres men dog var de opsigtsvækkende når man tænkte på at han var blod dæmon.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:37

Morgan gav et lille grin fra sig og blottede sine tænder "bid mig og jeg bider dig" sagde han bestemt og kunne ikke lade være med at grine
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:41

Nick så på hans tænder og bedømte kort deres længde iforhold til sine egne hugtænder "det er snyd...dine er mere egnede til bid...mine er beregnede til at flå.." påpejede han og tænkte sig kort om "eller måske er det ikke snyd alligevel" sagde han og hentydede til at han jo kunne flå Morgan istedet for bare at bide ham, men det var self bare en joke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:50

Morgan grinte lidt af ham og bed ud efter ham "du tør ikke" sagde han og tog hurtigt fat i kæderne og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:57

Han smilede videne af hans kommentar og gjorde intet da Morgan bed ud efter ham "så siger vi det" hviskede han i hans øre og kyssede ham blidt på halsen hvorefter han med de skarpe, morderiske tænder, bed igennem vampyrens hud og fortsatte ind til blodet. Endelig kunne han få stillet sin sult, og veltilfreds sugede han Morgans kølige vampyrblod til sig...Hans ene hånd holdt Morgans - nærmest som når man normalt holdt i hånd - og den anden befandt sig på hans bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 05:03

Morgan gav et stort smil fra sig af nydelse "nu ved jeg hvordan det er at blive bidt af en dæmon" hviskede han og nussede hans hånd med sin tommelfinger og smilte stort, da han nød smerten meget
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 9 Icon_minitime

En skøn nat på the reggie club
Tilbage til toppen 
Side 9 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på Reggie club.
» The Reggie Club
» The Reggie Club..
» en tur på Reggie club.//Amon//
» Jazz på The Reggie CLub

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum