| En skøn nat på the reggie club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 05:11 | |
| Nick nussede ham tilbage både på hans hånd og bryst, mens han fortsat drak vampyr blodet hvilket nok var noget af det bedste han nogensinde havde smagt, selvom Morgans blod ikke var det bedste i den katagori. Det var en fantastisk oplevelse igen at smage en vampyr, men han stoppede dog igen for Morgan skulle jo ikke dø af blodmangel. Blidt trak han tænderne ud af hans hals, og med et let slik var det resterende blod væk "er jeg den første dæmon der bider dig?" spurgte han med en stemme fuld af nydelse og nussede ham fortsat ved hånden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 05:16 | |
| Morgan nød det vildt meget og kunne ikke lade være med at smile "ja du er den første" sagde han og kunne godt lide duften af blod og smilte stort så han blottede sine tænder, han nussede videre på hans hånd og fjernede ikke blikket fra ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 05:24 | |
| "Fedt endelig at være den første til noget" sagde han og tænkte på det Morgan havde sagt før biddet. Han havde sagt at han også ville bide Nick hvis han bed ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 05:38 | |
| Morgan nikkede "du skal være stolt" sagde han og smilte charmerende til ham og så op på håndjernene "smagte jeg så godt ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 06:27 | |
| " Det er jeg skam også" sagde han med et oprigtigt glad smil og lagde hovedet på skrå. Til Morgans spørgsmål, grinte Nick kort og smilte lidt genert tilbage "på den ene eller anden måde?" spurgte han og hentydede til blowjobbet fra før.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 06:32 | |
| Morgan smilte "det lyder jo godt" sagde han og havde en stor lyst til at røre ved ham selv om han ikke kunne "mit blod" sagde han og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 06:38 | |
| Nick smilede og prikkede ham en enkel gang blidt på kinden "lad mig sige at du er lidt af en delikatesse" sagde han og grinte kort før hans blik faldt på håndjernene. "Vil du befries nu?" spurgte han da han egentlig var færdig med ham, og Morgan for hans skyld gerne måtte komme fri igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 06:45 | |
| Morgan så bare på ham og vende sit blik op mod sine hænder "det er jo dig der bestemmer" sagde han og vende sit blik hen mod ham igen og grinte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:02 | |
| Nick smilte til ham "så tror jeg du har fået nok...for nu.." sagde han og tilføjede lige det sidste for sjov, hvorefter han lænede sig tilbage mod natbordets skuffe, åbnede den og fremdrog en nøgle. Så klikkede han begge Morgans håndjern fra igen, og tog dem til sig "sådan!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:25 | |
| Morgan grinte lidt og nikkede "det bestemmer du helt selv" sagde han og lod ham tage håndjernene af, han satte sit hurtigt op og tog fat i hans hænder "jeg lovede dig jo at jeg ville bide dig hvis du bider mig" sagde han og smilte stort til ham "du skulle ikke havde sluppet mig fri" drillede han og tog sit hoved ned til hans hals og kyssede den en enkel gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:28 | |
| Han blev ikke videre overrasket over det Morgan gjorde da han jo havde forventet det pga Morgan havde sagt at han ville bide ham hvis Nick bed ham. "Du var under alle omstændigheder sluppet fri alligevel" sagde han med et afslappet smil og nød kysset på halsen. Han lod håndjernene falde ned på sengen da han slap dem, og så på Morgan mens han afventede biddet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:45 | |
| Morgan gav et grin fra sig "nej jeg har ventet til du ville slippe mig fri, jeg syntes det var skønt at ikke havde magt" hviskede han og bed ham blidt i halsen og begynde stille at suge hans blod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:47 | |
| Nick blev denne gang overrasket over det Morgan sagde, men tog det jo bare som et kompliment "hmm...nu har du så magten igen" hviskede han da han bed sig fast i hans hals og begyndte at drikke hans blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:53 | |
| Morgan lod sine fingere glide op af hans lår, mens han blev lidt ved med at suge hans blod og prøvede at holde et grin tilbage. han træk lidt efter sine tænder ud og slikkede blodet væk fra hans hals "jamen jeg takker" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 07:58 | |
| Nick mærkede hans fingre glide op af sit lår og blev ret forundret *okay hvor langt kan han holde? Morgan din liderlighed imponerer mig* tænkte han i sit stille sind og smilte svagt, da Morgan nok var den person han havde holdt længst på. Et lille smerte støn kom fra ham da han trak tænderne ud igen "så lidt" sagde han med et smil og kørte sine hænder op til hans skuldre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 08:09 | |
| Morgan så på ham med et smil på læben "lyder godt" sagde han og sine fingere til sig og lag sig ned ved siden af ham igen, og så bare op på ham med et smil på læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 08:15 | |
| Nick smilede tilbage til ham og lagde sig ordentlig til rette i sengen. Det han allermest havde lyst til nu, var rent faktisk at sove men siden han ikke kunne det havde han ingen muligheder. "Har du egentlig fået noget ud af alt dette?" spurgte han Morgan og vendte blikket på ham, da dette var et spørsgmål der plagede han ret meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 15 Mar 2010, 08:28 | |
| Morgan så over på ham og smilte "ja jeg har fået.. hrmm en jeg kan snakke med" sagde han og ville ikke kalde nogen for en ven, da han ikke ville havde nogen venner. da det betød at han skulle tænke på andre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 16 Mar 2010, 03:03 | |
| Nick grinte stille over det han sagde og sendte ham et stort smil "du mener som en ven?" spurgte han - stadig med latter i stemmen - og lagde sig på maven "hvilken fantastisk indledning på et venskab.." mumlede han og kom igen til at grine. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 16 Mar 2010, 21:37 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "jeg har ingen venner" sagde han bestemt selv om han viste, men ikke ville indse det at der var nogle der så ham som deres ven. men han kunne ikke få sig selv til at se dem som venner, da han ikke ville være skyld i hvis der skete dem nået. han begynde at pille lidt ved hans hår og kunne ikke lade være med at grine med |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 17 Mar 2010, 02:28 | |
| Nick så på ham og stoppede med at grine "okay? det har du nu" sagde han blidt og nød at Morgan legede med hans hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 17 Mar 2010, 02:32 | |
| Morgan så på ham med store øjne, han satte sig op og rystede på hovedet "Nick, jeg kan ikke havde nogen venner.. det betyder at jeg ikke kun skal passe på mig selv" sagde han og tog sin hånd til sig og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 17 Mar 2010, 02:40 | |
| Nick smilte blot og lod sit hoved hvile mod sine arme "for mit vedkommene behøver du ikke at passe på mig. Vi er jo heller ikke ligefrem bedstevenner vel, så.." sagde han og så på ham med uskyldige øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 17 Mar 2010, 02:45 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn og klappede ham i håret "nu er jeg jo heller ikke ligefrem den sødeste person, som ikke kender nogen der vil gøre alt for at gøre mig ondt, selv om det betyder at de skal gøre ondt på andre for at få ramt på mig" sagde han og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 17 Mar 2010, 02:51 | |
| Nick lukkede øjnene da Morgan klappede ham på håret og åbnede forsigtigt det ene igen da han stoppede "mener du din klan?" spurgte han og lagde hovedet på skrå. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club | |
| |
|
| |
| En skøn nat på the reggie club | |
|